Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du at vi alle må ta oss sammen nå hvis vi skal inn på galleriet?

BØH! :o) Neida, jeg tror ikke skremmer noen.

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

BØH! :o) Neida, jeg tror ikke skremmer noen.

*puster lettet ut*

Skrevet

Jeg vet jeg hadde av ungene, men at jeg hadde av meg selv husker jeg slettes ikke. Skal tro hvilket bilde jeg hadde lagt ut...?

He-he...

Husker du hadde bilde av Lavrans i froskestilling på tvers i sprinkelsenga. Han kan ikke ha vært så stor da....

Hilsen hun med klisterhjernen,

Skrevet

He-he...

Husker du hadde bilde av Lavrans i froskestilling på tvers i sprinkelsenga. Han kan ikke ha vært så stor da....

Hilsen hun med klisterhjernen,

Lille stupmen ja - stemmer det, det bildet er så herlig! :o)

Skrevet

Jentungen min lå også sånn, som frosk, gjerne oppå armene med fingrene stikkende ut nederst. Utrolig at ikke beina sover....

Jeg husker ett til av Lavrans, med skikkelig badesveis. Men jeg husker ikke noe av deg - tror det stemmer at du ikke hadde noe...

Gjest malun
Skrevet

Bilde innsendt nuh! Hvor lang tid tar det da tro?

Det går fort, men du får nok beskjed.

Skrevet

Det var et av deg med dattera di med hjemmesydd bunad og så outet noe bildet og deg her på dol :o(

Skrevet

Var i kontakt med ham tidligere i kveld, men han må ha fjernet seg fra maskinen siden da.

Jeg er ikke farlig og jeg tror ikke bildet mitt har skremt vettet av ham heller. Du får gi ham en valium og en kopp med jordmorkaffe om han er helt utslått av å se meg. ;o)

Da skal du være på plass ;-)

Skrevet

Det var et av deg med dattera di med hjemmesydd bunad og så outet noe bildet og deg her på dol :o(

Men var ikke det i en eller annen avis? Det lå ikke på dols hjemmesider?

Skrevet

Men var ikke det i en eller annen avis? Det lå ikke på dols hjemmesider?

Samme bilde lå på hjemmesiden og linken til begge ble lagt ut.

Skrevet

Samme bilde lå på hjemmesiden og linken til begge ble lagt ut.

Nuvel. Flere med klisterhjerne :-)

Skrevet

Nuvel. Flere med klisterhjerne :-)

Jeg har ikke vanligvis men jeg synes det var dødskjipt gjort. Ser ikke vitsen med å oute noen her.

Jeg har blitt outet en gang sjøl og det var kjipt. Jeg var paranoid lenge :o)

Skrevet

Jeg har ikke vanligvis men jeg synes det var dødskjipt gjort. Ser ikke vitsen med å oute noen her.

Jeg har blitt outet en gang sjøl og det var kjipt. Jeg var paranoid lenge :o)

Nei, det er ikke noe særlig.

Jeg har selv erfart at folk er flinkere til å lese mellom linjene enn man tror....

Skrevet

Nei, det er ikke noe særlig.

Jeg har selv erfart at folk er flinkere til å lese mellom linjene enn man tror....

Nei, jeg ble outet av noen som hadde hørt om meg, ikke noen jeg hadde møtt.

Skrevet

Nå husker du feil! Det var et bilde av Lille Frø med den hjemmesydde bunaden ja, men det lå ut på Dagbladet! Jada, det var noen som ikke kunne dy seg for å bemerke det her inne, men jeg var ikke med på bildet - jeg var fotografen! :o)

Skrevet

Nå husker du feil! Det var et bilde av Lille Frø med den hjemmesydde bunaden ja, men det lå ut på Dagbladet! Jada, det var noen som ikke kunne dy seg for å bemerke det her inne, men jeg var ikke med på bildet - jeg var fotografen! :o)

Ah, jeg har ikke klisterhjerne som du skjønner. Husker best outingen jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg ble outet av noen som hadde hørt om meg, ikke noen jeg hadde møtt.

Jeg har også blitt outet. Men det er en stund siden nå.

Man må nesten forvente den slags på et sted som dette. Det er såpass med gærninger her.

Skrevet

Jeg har også blitt outet. Men det er en stund siden nå.

Man må nesten forvente den slags på et sted som dette. Det er såpass med gærninger her.

Det har jeg glemt og regner med at andre har glemt det også.

Husker du den gangen jeg skrev navnet mitt til deg en gang vi skrev her inne midt på natta. Snakk om å oute seg sjøl hi hi

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har jeg glemt og regner med at andre har glemt det også.

Husker du den gangen jeg skrev navnet mitt til deg en gang vi skrev her inne midt på natta. Snakk om å oute seg sjøl hi hi

Hehe, nei, det husker jeg ikke. Men det er fort gjort. Dog har jeg tatt meg i sånt jeg også uten at det har gått "galt", men jeg ble irritert når noen på faen begynte å skrive navnet mitt her.

Sånt er for dumt.

Uansett er ofte webbis en morgenfugl og sletter raskt om man driter seg ut.

Skrevet

Hehe, nei, det husker jeg ikke. Men det er fort gjort. Dog har jeg tatt meg i sånt jeg også uten at det har gått "galt", men jeg ble irritert når noen på faen begynte å skrive navnet mitt her.

Sånt er for dumt.

Uansett er ofte webbis en morgenfugl og sletter raskt om man driter seg ut.

Webbis er en kul person som sletter våre outinger raskt. Men det er pes når man har gjort det før det blir slettet. Har liksom ikke lyst til at hele dol skal vite navnet mitt heller da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...