Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Webbis er en kul person som sletter våre outinger raskt. Men det er pes når man har gjort det før det blir slettet. Har liksom ikke lyst til at hele dol skal vite navnet mitt heller da.

Joa, webbis er god å ha. Så lenge man oppfører seg nogenlunde. :)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å ja da og av ungene også. Det var i gamle dager og alle hadde hjemmeside ;o)

Ikke jeg da for jeg kan ikke lage hjemmesider...

I gamle dager var det også slik, at linken til hjemmesiden lå under innlegget HVER gang man skrev et innlegg.

Husker du det da?

Skrevet

I gamle dager var det også slik, at linken til hjemmesiden lå under innlegget HVER gang man skrev et innlegg.

Husker du det da?

Ja, det husker jeg. men linken til hjemmesidene har jeg men nå er nesten ingen bilder og ikke så spennende heller

Skrevet

Ja, det husker jeg. men linken til hjemmesidene har jeg men nå er nesten ingen bilder og ikke så spennende heller

Nei, det var bedre før sånn sett, da kunne man bare gå rett inn å titte på vedkommendes hjemmeside. Hvis det f.eks var en/ei som skrev noe interessant.

Har ikke sjekket hjemmesidene på det jeg kan huske, men nå ligger de vel samlet en plass, for de som fremdeles har.

Jeg hadde også hjemmeside den gangen, med bilder av meg og mine, så du har muligens sett.

Det kunne jeg aldri tenkt meg å gjort en gang til, for det ble det bare plunder av.

Ja ikke av dolere, men nok sagt.

Så du er i galleriet. Er det noe å se på der - spennende? Jeg har bilder av ganske så mange fra før, så jeg vet ikke helt om det ville vært risken verdt for min del :-)

Skrevet

Nei, det var bedre før sånn sett, da kunne man bare gå rett inn å titte på vedkommendes hjemmeside. Hvis det f.eks var en/ei som skrev noe interessant.

Har ikke sjekket hjemmesidene på det jeg kan huske, men nå ligger de vel samlet en plass, for de som fremdeles har.

Jeg hadde også hjemmeside den gangen, med bilder av meg og mine, så du har muligens sett.

Det kunne jeg aldri tenkt meg å gjort en gang til, for det ble det bare plunder av.

Ja ikke av dolere, men nok sagt.

Så du er i galleriet. Er det noe å se på der - spennende? Jeg har bilder av ganske så mange fra før, så jeg vet ikke helt om det ville vært risken verdt for min del :-)

Nei, det er ikke så veldig spennende men er ok og se om folk er den typen som du tror.

Jeg har teflonhjerne på gamle bilder herfra, tror ikke jeg husker så mange. Amiga sin husker jeg og kamilla sin for hun hadde bilde av minstemann der :o)

Skrevet

Nei, det er ikke så veldig spennende men er ok og se om folk er den typen som du tror.

Jeg har teflonhjerne på gamle bilder herfra, tror ikke jeg husker så mange. Amiga sin husker jeg og kamilla sin for hun hadde bilde av minstemann der :o)

Det eneste kunne vært, at det hadde vært artig å sett noen av disse nye skryte-skrævle bertene som har kommet til etterhvert;-)

Er litt nysgjerrig på amber sun, malun og Mary Poppins f.eks.

Men det er like greit å ha et bilde inne i hodet :-)

Skrevet

Det eneste kunne vært, at det hadde vært artig å sett noen av disse nye skryte-skrævle bertene som har kommet til etterhvert;-)

De ser ut omtrent som jeg trodde faktisk.

Skrevet

Bilde innsendt nuh! Hvor lang tid tar det da tro?

Hei, der var du jo! *vinker* Artig å se deg! :o)

Skrevet

Skryte-skrævleberter? hehe

Lurer på hva slags bilde du har av meg i hodet da.

;)

Skrevet

Hei, der var du jo! *vinker* Artig å se deg! :o)

*vinker tilbake* Artig å se deg og! :o)

Skrevet

Ikke så spennende?

Takk skaru faan meg ha!

:o)

Mary Poppins
Skrevet

haha er jeg en skryte skrævleberte?? Da har jeg hørt det også.

Kom deg inn på dol galleriet da Adelina, det er litt å se på der skjønner du :)

Skrevet

-og en del er nysgjerrige på deg. ;-)

Kooooomme da! *lokke*

Skrevet

-og en del er nysgjerrige på deg. ;-)

Kooooomme da! *lokke*

Ikke få lurt meg til noe jeg får fnatt av etterpå nå :-)

Skrevet

haha er jeg en skryte skrævleberte?? Da har jeg hørt det også.

Kom deg inn på dol galleriet da Adelina, det er litt å se på der skjønner du :)

Du er ikke akkurat skrytete i ordets rette forstand, men såpass interssant på mange måter, at man MÅ legge merke til deg :-)

Njæ dolgalleriet. Vel, vil helst være anonym, eller egentlig så hadde det vært det samme ovenfor dere, men jeg må være litt forsiktig av andre årsaker.

Vet jo aldri med noen ting.

Skrevet

Ikke så spennende?

Takk skaru faan meg ha!

:o)

jeg synes de fleste var som jeg trodde jeg, unge og pene LOL

Ikke de helt store overraskelsene men moro å se hvem man prater med.

Skrevet

Det er jo ikke verre enn at du kan trekke deg igjen.

Mary Poppins
Skrevet

Du er ikke akkurat skrytete i ordets rette forstand, men såpass interssant på mange måter, at man MÅ legge merke til deg :-)

Njæ dolgalleriet. Vel, vil helst være anonym, eller egentlig så hadde det vært det samme ovenfor dere, men jeg må være litt forsiktig av andre årsaker.

Vet jo aldri med noen ting.

:)

Ja jeg skjønner at ikke alle vil inn i dolgalleriet av diverse årsaker, men du får si ifra om du ombestemmer deg en gang da:) Hadde vært moro å sett om det bilde jeg har av deg er riktig. Jeg har nemlig aldri rett hehe.

Skrevet

Jo'a, kom inn du også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...