Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke få lurt meg til noe jeg får fnatt av etterpå nå :-)

Dessuten er en del av de "gamle" der, som ikke er her lenger (såvidt jeg vet), som kie, Jane og Lion.

Interessert nå? :o)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

23

• Lillemus

14

• Tottlå

12

• Mary Poppins

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dessuten er en del av de "gamle" der, som ikke er her lenger (såvidt jeg vet), som kie, Jane og Lion.

Interessert nå? :o)

"Jane og Lion". Sett dem og veldig mange av de gamle dolerne.

:-)

Skrevet

Jo'a, kom inn du også :o)

Hvorfor, er jo litt nysgjerrig, men ikke sånn at det klør :-)

Skrevet

:)

Ja jeg skjønner at ikke alle vil inn i dolgalleriet av diverse årsaker, men du får si ifra om du ombestemmer deg en gang da:) Hadde vært moro å sett om det bilde jeg har av deg er riktig. Jeg har nemlig aldri rett hehe.

Å hvordan tror du jeg ser ut. DET kunne vært artig å hørt, eller eventuellt en link med hva du forbinder mitt utseénde med :-)

Skrevet

Hvorfor, er jo litt nysgjerrig, men ikke sånn at det klør :-)

Men jeg er nysgjerrig på deg :o)

Skrevet

Det er jo ikke verre enn at du kan trekke deg igjen.

Hva om noen nye kjenner noen som kjenner noen osv. Ikke spesiellt gøy for meg, men jeg skal vurdere :-)

Skrevet

Hva om noen nye kjenner noen som kjenner noen osv. Ikke spesiellt gøy for meg, men jeg skal vurdere :-)

Hvis ikke du kjenner noen der inne, så kjenner sikkert ikke de deg heller.

Sånn tenker hvertfall jeg. :o)

Mary Poppins
Skrevet

Å hvordan tror du jeg ser ut. DET kunne vært artig å hørt, eller eventuellt en link med hva du forbinder mitt utseénde med :-)

Jeg er helt sikker på at du har mørkt hår, og jeg tror også du har store krøller og mørke øyne, så jeg tror du ser sånn ut:

http://www.feministcampus.org/images/chats/amy_brenneman.jpg

http://cdn-channels.netscape.com/gallery/i/b/brenneman/lg1.jpg

(judging amy)

Er jeg helt på bærtur? :)

Skrevet

Vurder det seriøst, da. ;)

Jeg er kjempenysgjerrig på deg, jeg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...