Gjest nybegynner på DOL Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 jeg har sett tegn som som jeg skjønner men hva betyr ? og ? kan noen forklare? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du har skjønt som er et smil hvis du legger hodet på skakke, så burde du vel skjønne også. Men det er iallefall en som smiler samtidig som den blunker med ene øyet. er en som smiler med tunga på utsida, er en som er sjokkert, og ) er en som smiler med potetnesa si. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 = smilefjes som blinker =smilefjes som rekker tunge 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Kanskje litt vel avansert denne oversikten, men her er de hvertfall: http://www.windweaver.com/emoticon.htm Scroll deg litt nedover. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 * Vedkommende har topplue og solbriller og spiser sitron så munnen snurpes sammen. ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvis du har skjønt som er et smil hvis du legger hodet på skakke, så burde du vel skjønne også. Men det er iallefall en som smiler samtidig som den blunker med ene øyet. er en som smiler med tunga på utsida, er en som er sjokkert, og ) er en som smiler med potetnesa si. Jeg bruker konsekvent den her ) jeg, men jeg har da ingen potetnese eller...?;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg bruker konsekvent den her ) jeg, men jeg har da ingen potetnese eller...?;o) Hehe... Ikke vet jeg hva du har mellom øya og munnen som tar så stor plass. 0 Siter
Lurveline Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hehe... Ikke vet jeg hva du har mellom øya og munnen som tar så stor plass. Munnen min er meeeget liten den skal jeg si deg;p Har du ikke sett i dol-galleriet da? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 cecily har dessuten en helt egen variant som jeg kun har sett henne bruke. Skal vi se om jeg får til... c,'') Sånn, tror jeg. Smilefjes med nese er det hvertfall. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 cecily har dessuten en helt egen variant som jeg kun har sett henne bruke. Skal vi se om jeg får til... c,'') Sånn, tror jeg. Smilefjes med nese er det hvertfall. hehe nesten.. c",) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 cecily har dessuten en helt egen variant som jeg kun har sett henne bruke. Skal vi se om jeg får til... c,'') Sånn, tror jeg. Smilefjes med nese er det hvertfall. damedame har begynt å bruke denne (får se om jeg får det til riktig): (.)(.) Men det er jo noe HELT annet enn smilefjes, da! *he he* 0 Siter
Goliath Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 damedame har begynt å bruke denne (får se om jeg får det til riktig): (.)(.) Men det er jo noe HELT annet enn smilefjes, da! *he he* Forsøker å være enda litt mer kreativ: (.) (.) ) ( (\*/) men er ikke sikker på hvor vellykket det ble:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Forsøker å være enda litt mer kreativ: (.) (.) ) ( (\*/) men er ikke sikker på hvor vellykket det ble:-) Det ble jo bare tull....arghhh Det så mye bedre ut før jeg trykket "send"...:-) 0 Siter
serendipity Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Det ble jo bare tull....arghhh Det så mye bedre ut før jeg trykket "send"...:-) He he.. Flyttet det på seg ;-) ?? en linje opp.. 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Forsøker å være enda litt mer kreativ: (.) (.) ) ( (\*/) men er ikke sikker på hvor vellykket det ble:-) Forsøker med litt linjeskift ? diverse: (.) (.) ) ( ( \*/ ) 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Forsøker med litt linjeskift ? diverse: (.) (.) ) ( ( \*/ ) (.) (.) ) ( ( \*/ ) Nå da kanskje? 0 Siter
morsan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (.) (.) ) ( ( \*/ ) Nå da kanskje? Ikke så lett! ;-) Prøver en for damene: (|) | | | | O O 0 Siter
Goliath Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 He he.. Flyttet det på seg ;-) ?? en linje opp.. Det var det det gjorde ja.....:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ikke så lett! ;-) Prøver en for damene: (|) | | | | O O Du da!! *smekk på lanken* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 hehe nesten.. c",) ja, det så litt bedre ut. Holder meg stort sett til denne jeg --> ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.