Gå til innhold

hvordan fjerner jeg skrivebeskyttelsen på en disk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er en diskett du mener, så er det en svart liten dings du kan skyve fram og tilbake foran et lite vindu, i det ene hjørnet på disketten.

Gjest Trenger svar fort
Skrevet

Hvis det er en diskett du mener, så er det en svart liten dings du kan skyve fram og tilbake foran et lite vindu, i det ene hjørnet på disketten.

Det er ikke diskett, det er filen på et minnekort. Har et multimediakort som jeg putter inn i minnekortleseren og nå må jeg oppheve skrivebeskyttelsen

Skrevet

Det er ikke diskett, det er filen på et minnekort. Har et multimediakort som jeg putter inn i minnekortleseren og nå må jeg oppheve skrivebeskyttelsen

Høyreklikk på den, gå på egenskaper og ta vekk haken for skrivebeskyttet... Kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...