ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Det er leeeenge siden, kjære;-) Men jammen blir jeg ikke "flinkere" til å drikke med alderen. Håpløs er jeg faktisk. De to siste gangene har jeg lagt meg på opptur og vært full når jeg våknet. Urutinert er vel et ord du ville ha brukt på det..*lager grimase* Urutinert er et ord jeg liker nesten like godt som Champignon! Bra det er noen år siden. Nå vart æ nesten skrømt. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Urutinert er et ord jeg liker nesten like godt som Champignon! Bra det er noen år siden. Nå vart æ nesten skrømt. Champignon? Pourquoi? Hvorfor det? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Champignon? Pourquoi? Hvorfor det? :-) Ikke spør så vanskelig. Jeg er generelt ikke helt god. Det vet du. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ikke spør så vanskelig. Jeg er generelt ikke helt god. Det vet du. Men hva er så kult med champignon'er? Det var det som var spørsmålet. At du ikke er helt god er jeg klar over;-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Men hva er så kult med champignon'er? Det var det som var spørsmålet. At du ikke er helt god er jeg klar over;-P Tror det er det faktum at jeg skriver det ordet utrolig godt. Det er jeg naturligvis litt stolt av. Derfor forsøker jeg å flette det inn i de fleste sammenhenger, så ofte som mulig, og med stil. Jeg føler jeg klarer det utrolig bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Ja, ikke sant?! Men det er mulig det sier mer om meg enn om SDD... Det sier nok mest om deg. Du har blitt en kvinnelig versjon av den sexfikserte mannsgrisen som tidligere kalte seg for SierDuDet. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Tror det er det faktum at jeg skriver det ordet utrolig godt. Det er jeg naturligvis litt stolt av. Derfor forsøker jeg å flette det inn i de fleste sammenhenger, så ofte som mulig, og med stil. Jeg føler jeg klarer det utrolig bra. aha...:-) Ja, du er eksepsjonelt flink til å skrive ordet. Det skal du ha..*ler* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 aha...:-) Ja, du er eksepsjonelt flink til å skrive ordet. Det skal du ha..*ler* Takk. Men jeg vet det. Er utvilsomt i toppsjiktet hva det ordet angår. Helt på høyden. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Takk. Men jeg vet det. Er utvilsomt i toppsjiktet hva det ordet angår. Helt på høyden. selvgod er bare forbokstaven;-P Du må se Million Dollar Baby om du ikke har sett den! Uansett om vi har til tider forskjellig smak så vil du like den :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 selvgod er bare forbokstaven;-P Du må se Million Dollar Baby om du ikke har sett den! Uansett om vi har til tider forskjellig smak så vil du like den :-) Den står på topplista over hva jeg skal se fort som f... Digger Clintern. Han er blant de store som regissør. Men jeg gidder ikke begynne å grine. Det er er for kjærringer! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Den står på topplista over hva jeg skal se fort som f... Digger Clintern. Han er blant de store som regissør. Men jeg gidder ikke begynne å grine. Det er er for kjærringer! Ja, det er kun kjerringer som griner. Så sånn er det;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Ja, det er kun kjerringer som griner. Så sånn er det;-) Sånn sett er ofte kvinnfolk som champignoner! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Sånn sett er ofte kvinnfolk som champignoner! hva da? franskinspirert og med runde former? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 hva da? franskinspirert og med runde former? Jeg vet egentlig ikke. Følte bare at champignondebatten var i ferd med å avta, noe jeg finner hardt å takle. Så jeg smatt ordet inn igjen. Ved første åpenbare mulighet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 hva da? franskinspirert og med runde former? Du er forresten overlegen på msn! 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Ja, det er kun kjerringer som griner. Så sånn er det;-) Det er godt vi har lov. Jeg tror jeg skal se den hjemme, tåler ikke slik saker jeg. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Du er forresten overlegen på msn! Overlegen? Moi? Næhæ! Men jeg sjekker ikke ofte om det er noen der --den bare logges på, hvis du har sett meg der. Lover å sjekke om du er der en dag:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.