Gå til innhold

Blader

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er leeeenge siden, kjære;-)

Men jammen blir jeg ikke "flinkere" til å drikke med alderen. Håpløs er jeg faktisk. De to siste gangene har jeg lagt meg på opptur og vært full når jeg våknet. Urutinert er vel et ord du ville ha brukt på det..*lager grimase*

Urutinert er et ord jeg liker nesten like godt som Champignon! :)

Bra det er noen år siden. Nå vart æ nesten skrømt. :)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• tigertrollet

13

• Hawkwind

8

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet
Skrevet

Urutinert er et ord jeg liker nesten like godt som Champignon! :)

Bra det er noen år siden. Nå vart æ nesten skrømt. :)

Champignon? Pourquoi? Hvorfor det? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Champignon? Pourquoi? Hvorfor det? :-)

Ikke spør så vanskelig. Jeg er generelt ikke helt god. Det vet du. :)

tigertrollet
Skrevet

Ikke spør så vanskelig. Jeg er generelt ikke helt god. Det vet du. :)

Men hva er så kult med champignon'er? Det var det som var spørsmålet. At du ikke er helt god er jeg klar over;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men hva er så kult med champignon'er? Det var det som var spørsmålet. At du ikke er helt god er jeg klar over;-P

Tror det er det faktum at jeg skriver det ordet utrolig godt. Det er jeg naturligvis litt stolt av.

Derfor forsøker jeg å flette det inn i de fleste sammenhenger, så ofte som mulig, og med stil.

Jeg føler jeg klarer det utrolig bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, ikke sant?! Men det er mulig det sier mer om meg enn om SDD...

Det sier nok mest om deg. Du har blitt en kvinnelig versjon av den sexfikserte mannsgrisen som tidligere kalte seg for SierDuDet.

:)

tigertrollet
Skrevet

Tror det er det faktum at jeg skriver det ordet utrolig godt. Det er jeg naturligvis litt stolt av.

Derfor forsøker jeg å flette det inn i de fleste sammenhenger, så ofte som mulig, og med stil.

Jeg føler jeg klarer det utrolig bra.

aha...:-) Ja, du er eksepsjonelt flink til å skrive ordet. Det skal du ha..*ler*

ShitDiddelyDo
Skrevet

aha...:-) Ja, du er eksepsjonelt flink til å skrive ordet. Det skal du ha..*ler*

Takk. Men jeg vet det. Er utvilsomt i toppsjiktet hva det ordet angår. Helt på høyden. :)

tigertrollet
Skrevet

Takk. Men jeg vet det. Er utvilsomt i toppsjiktet hva det ordet angår. Helt på høyden. :)

selvgod er bare forbokstaven;-P

Du må se Million Dollar Baby om du ikke har sett den! Uansett om vi har til tider forskjellig smak så vil du like den

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

selvgod er bare forbokstaven;-P

Du må se Million Dollar Baby om du ikke har sett den! Uansett om vi har til tider forskjellig smak så vil du like den

:-)

Den står på topplista over hva jeg skal se fort som f... Digger Clintern. Han er blant de store som regissør. :)

Men jeg gidder ikke begynne å grine. Det er er for kjærringer! :)

tigertrollet
Skrevet

Den står på topplista over hva jeg skal se fort som f... Digger Clintern. Han er blant de store som regissør. :)

Men jeg gidder ikke begynne å grine. Det er er for kjærringer! :)

Ja, det er kun kjerringer som griner. Så sånn er det;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn sett er ofte kvinnfolk som champignoner! :)

tigertrollet
Skrevet

Sånn sett er ofte kvinnfolk som champignoner! :)

hva da? franskinspirert og med runde former? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke. Følte bare at champignondebatten var i ferd med å avta, noe jeg finner hardt å takle. Så jeg smatt ordet inn igjen. Ved første åpenbare mulighet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er forresten overlegen på msn!

Skrevet

Det er godt vi har lov.

Jeg tror jeg skal se den hjemme, tåler ikke slik saker jeg.

tigertrollet
Skrevet

Du er forresten overlegen på msn!

Overlegen? Moi? Næhæ! Men jeg sjekker ikke ofte om det er noen der --den bare logges på, hvis du har sett meg der. Lover å sjekke om du er der en dag:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...