Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte i dag om en som hadde sittet i bunnen av en brønn i SYV ÅR! Det var en som ble holdt til fange, og de ville holde han levende.

DET hørtes kjedelig ut det.

Lenge til jeg skal klage over kjedsomhet igjen....

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Åsemor

9

• tigertrollet

9

• serendipity

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Tipper han var glad for selv det miste lille etterpå.

Men si meg, sitter du her enda? Hopp tau :-)

Skrevet

Tipper han var glad for selv det miste lille etterpå.

Men si meg, sitter du her enda? Hopp tau :-)

JEG har det da ikke travelt. ;)

tigertrollet
Skrevet

Jeg kjeder meg ikke, men jeg må bare fortelle at jeg har sett Million Dollar Baby i kveld og jeg har ikke grått så mye siden jeg-vet-ikke-når. Herregud som snørra rant.. At de må sette på spotlight når filmen er ferdig er en forbanna uting! *snufs*

Dere MÅ bare se den!

Skrevet

JEG har det da ikke travelt. ;)

Ok, men det har vi :-)

Eller jeg må vel si JEG, ellers blir det galt.

Tøyser - bare litt spennende.

Skrevet

Jeg kjeder meg ikke, men jeg må bare fortelle at jeg har sett Million Dollar Baby i kveld og jeg har ikke grått så mye siden jeg-vet-ikke-når. Herregud som snørra rant.. At de må sette på spotlight når filmen er ferdig er en forbanna uting! *snufs*

Dere MÅ bare se den!

En film man bør se hjemme altså. Jeg er verdens største sippe når det kommer til triste filmer.

Skrevet

Mase-kjerring! ;-)

Men jeg liker at ting skjer ;o)

Jeg skal på sjukhuset til uka og der er det dårlig tilgang til dol så det må skje før onsdag

tigertrollet
Skrevet

En film man bør se hjemme altså. Jeg er verdens største sippe når det kommer til triste filmer.

Jepp! Noen kunne jo ha advart meg for svarte faen! Før Titanic var jeg i det minste forberedt og hamstret med meg ti meter tørkepapir fra toalettet før jeg gikk inn i kinosalen.. Men dette skulle bare være en boksefilm!

Se den hjemme, Dorthe. Jeg snørret sånn at jeg måtte puste med munnen. Men den fortjente jammen 4 Oscar. Lenge mellom sånne filmer:-)

Skrevet

Jepp! Noen kunne jo ha advart meg for svarte faen! Før Titanic var jeg i det minste forberedt og hamstret med meg ti meter tørkepapir fra toalettet før jeg gikk inn i kinosalen.. Men dette skulle bare være en boksefilm!

Se den hjemme, Dorthe. Jeg snørret sånn at jeg måtte puste med munnen. Men den fortjente jammen 4 Oscar. Lenge mellom sånne filmer:-)

Men jeg skrev jo handlingen her på oscarnatta og fikk kjeft av Velouria.

Men for å få sagt det igjen så har den fått dårlig kritikk i visse kretser fordi den viser et urealistisk bilde av saken :o)

Skrevet

Men jeg liker at ting skjer ;o)

Jeg skal på sjukhuset til uka og der er det dårlig tilgang til dol så det må skje før onsdag

Kan sende deg en sms jeg, dersom det kommer beskjed om at Åsemor har fått baby, og du ikke er å se her :-)

Skrevet

Kan sende deg en sms jeg, dersom det kommer beskjed om at Åsemor har fått baby, og du ikke er å se her :-)

Det må du gjøre, kan ikke bli helt utafor heller.

Men har hørt rykter at det er så kjedelige folk der i år så kanskje jeg får ha pcen der for meg sjøl og da kan jeg dole :o)

Men jeg har det så travelt med å gå ut og røyke jeg da. Æsj, jeg skulle hatt en laptop, det er internett på hvert rom nå.

tigertrollet
Skrevet

Men jeg skrev jo handlingen her på oscarnatta og fikk kjeft av Velouria.

Men for å få sagt det igjen så har den fått dårlig kritikk i visse kretser fordi den viser et urealistisk bilde av saken :o)

Jeg fikk ikke med meg at du hadde skrevet det. Kanskje like greit. Eller kanskje ikke. Jeg foretrekker også å se kjempetriste filmer hjemme. Takk gud for at jeg ikke var på 1. date ihvertfall! *flire* (ikke at det er et tema for det er vel flere år siden sist men..)

Urealistisk? Altså hva som skjedde med henne på slutten? (vi kan jo snakke litt i koder uten å røpe..)

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg at du hadde skrevet det. Kanskje like greit. Eller kanskje ikke. Jeg foretrekker også å se kjempetriste filmer hjemme. Takk gud for at jeg ikke var på 1. date ihvertfall! *flire* (ikke at det er et tema for det er vel flere år siden sist men..)

Urealistisk? Altså hva som skjedde med henne på slutten? (vi kan jo snakke litt i koder uten å røpe..)

Ikke noe kode-språk i min tråd altså! Da får dere gå et annet sted å kode.

Skrevet

Hele opplegget etterpå altså. Og manglende behandling og rehabilitering osv. Men jeg har ikke sett den enda jeg da så jeg kan ikke sammenligne med virkeligheten.

Skrevet

Men åsemor, vi skal ikke ødelegge tråden din. Er ikke dette en kjedetråd da ;o)

tigertrollet
Skrevet

pssshhh. det blir jo bare kjeft å få uansett

:-P

da tar vi det i full åpenhet! *fornøyd*

tigertrollet
Skrevet

Hele opplegget etterpå altså. Og manglende behandling og rehabilitering osv. Men jeg har ikke sett den enda jeg da så jeg kan ikke sammenligne med virkeligheten.

Ok.. skjønner tegningen. Mulig det. Men film er film. Og det var en god historie. På godt og vondt.

Og så sinnsykt godt trent hun var. *misunnelig*

Hvordan går det med Doffen?? Har tenkt på han skjønner du. Kjeder han seg ennå? *padler tilbake til tråd-tema sånn at jeg ikke får kjeft av Åsemor*

Skrevet

Men åsemor, vi skal ikke ødelegge tråden din. Er ikke dette en kjedetråd da ;o)

Jo, du kan kjede deg så mye du vil i denne tråden, men ikke snakk i koder om en film jeg ikke har sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...