Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Åsemor

9

• tigertrollet

9

• serendipity

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

tigertrollet
Skrevet

Jo, du kan kjede deg så mye du vil i denne tråden, men ikke snakk i koder om en film jeg ikke har sett.

er ikke det bedre enn å vite hva som har skjedd i en film du kanskje skal se? :-))

Skrevet

Ok.. skjønner tegningen. Mulig det. Men film er film. Og det var en god historie. På godt og vondt.

Og så sinnsykt godt trent hun var. *misunnelig*

Hvordan går det med Doffen?? Har tenkt på han skjønner du. Kjeder han seg ennå? *padler tilbake til tråd-tema sånn at jeg ikke får kjeft av Åsemor*

Doffen har havnet i do. I går. Jeg orket ikke å se på ham lenger. Han ble verre og verre. Aldri mer noen gullfisk på meg. Til og med minstemann pustet lettet ut.

Skrevet

Jo, du kan kjede deg så mye du vil i denne tråden, men ikke snakk i koder om en film jeg ikke har sett.

Nei, men jeg har advart deg så ikke gå inn på linken jeg ga tigertrollet da.

tigertrollet
Skrevet

Kommer du inn her?

http://carecure.atinfopop.com/4/OpenTopic?a=tpc&s=4754088921&f=5854088921&m=713109174

Ikke for folk om ikke vil lese om one million dollar baby

Ja, jeg skjønner poenget de hadde. Jeg vet ikke så mye om det -bortsett fra det man har hørt om en viss avdødd skuespiller som havnet i en lignende tilstand.

Men film er film, og mange filmer har ting som er ikke helt korrekt i forhold til virkeligheten, så det tar jeg ikke tungt. Et typisk annet eksempel er at biler "alltid" eksploderer på film... Det trodde jeg leeenge at var tilfelle hvia man kræsjet, hehe:-)

tigertrollet
Skrevet

Doffen har havnet i do. I går. Jeg orket ikke å se på ham lenger. Han ble verre og verre. Aldri mer noen gullfisk på meg. Til og med minstemann pustet lettet ut.

May he rest in peace..Et eksempel på barmhjertighetsdrap, eller aktiv dødshjelp om du vil... på linje med hva jeg gjør med potteplantene mine jevnlig;-)

Skrevet

May he rest in peace..Et eksempel på barmhjertighetsdrap, eller aktiv dødshjelp om du vil... på linje med hva jeg gjør med potteplantene mine jevnlig;-)

Ekkelt å se ham ligge der med buken i været og gispe etter oksygen. Enda jeg hadde oksygensalt i vannet.

Og jeg orket ikke å ta livet av ham ved å hogge hue av ham eller koke ham. Det ble for groteskt. Kanskje han lever nedi kloakken ;o)

tigertrollet
Skrevet

Ekkelt å se ham ligge der med buken i været og gispe etter oksygen. Enda jeg hadde oksygensalt i vannet.

Og jeg orket ikke å ta livet av ham ved å hogge hue av ham eller koke ham. Det ble for groteskt. Kanskje han lever nedi kloakken ;o)

Hehe, nei gullfiskers "evige jaktmarker" må være i kloakken, hehe:-)

Nei, nå mååå jeg sove. Skal på jobb om..grmf.. fem-seks timer. Yeah!

sov godt:-)

Skrevet

Hehe, nei gullfiskers "evige jaktmarker" må være i kloakken, hehe:-)

Nei, nå mååå jeg sove. Skal på jobb om..grmf.. fem-seks timer. Yeah!

sov godt:-)

sov godt du også :o)

Skrevet

Det må du gjøre, kan ikke bli helt utafor heller.

Men har hørt rykter at det er så kjedelige folk der i år så kanskje jeg får ha pcen der for meg sjøl og da kan jeg dole :o)

Men jeg har det så travelt med å gå ut og røyke jeg da. Æsj, jeg skulle hatt en laptop, det er internett på hvert rom nå.

Kanskje du kan få lånt en? Eller leid, får man ikke leid sånt fra deal.no? Eller - det er kanskje bare for lengre perioder... ?

Skrevet

Kanskje du kan få lånt en? Eller leid, får man ikke leid sånt fra deal.no? Eller - det er kanskje bare for lengre perioder... ?

Det er for lenger perioder, men det kan jo hende at noen har en å låne bort innimellom :o)

Skrevet

Men jeg liker at ting skjer ;o)

Jeg skal på sjukhuset til uka og der er det dårlig tilgang til dol så det må skje før onsdag

Jeg skal på sykehuset også, og for min del må det da skje før mandag;o)

Skrevet

Jeg skal på sykehuset også, og for min del må det da skje før mandag;o)

Hehe -ja hvordan skal det gå hvis vi blir sittende der å tenke på Åsemor mens vi er der.

Jeg for min del hadde tenkt å konsentrere meg om meg selv da så hun får bare se å få den ut før mandag :o)

Skrevet

Hehe -ja hvordan skal det gå hvis vi blir sittende der å tenke på Åsemor mens vi er der.

Jeg for min del hadde tenkt å konsentrere meg om meg selv da så hun får bare se å få den ut før mandag :o)

Jupp, Åsemor får gå trapper i hele helga;o)

serendipity
Skrevet

Har du ikke kommet deg til sykehuset ennå ??? ;-)

hare1365380455
Skrevet

Når har hun termin...?

serendipity
Skrevet

Når har hun termin...?

Er det ikke sånn ganske nå da ?? ;-)

Kjeder meg ikke..Kun nygjerrig.

serendipity
Skrevet

Når har hun termin...?

He he innlegget heter "kjeder du deg" ja. Glemte det. trodde du lurte på om jeg kjedet meg .. He he

Skrevet

Joda, doler fra fødestua må vite. ;)

serendipity
Skrevet

Joda, doler fra fødestua må vite. ;)

Ville ikke blitt sjokkert ;-) he he.. Har du hatt termin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...