Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har hun termin...?

Hadde termin for en ukes tid siden.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Åsemor

9

• tigertrollet

9

• serendipity

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest føda
Skrevet

Dra på shopping, da poppern ut.

Skrevet

Dra på shopping, da poppern ut.

Har ikke dårlig tid jeg, trives som gravid. :)

Gjest føda
Skrevet

Har ikke dårlig tid jeg, trives som gravid. :)

Jøss, ikke så mange som trives med det lenger når de har gått over termin. De fleste gleder seg mer til å få se babyen heller enn å gå gravid lengre..

Skrevet

Jøss, ikke så mange som trives med det lenger når de har gått over termin. De fleste gleder seg mer til å få se babyen heller enn å gå gravid lengre..

Er egentlig livredd for hva som kommer til å skje... Men det går jo selvfølgelig bra, og jeg gleder meg voldsomt, men nå har jeg ventet ganske lenge da, så jeg klarer å vente litt til. Og kroppen er i knakende god form, så jeg har ikke så mye å skylde på der heller. Selv om det hadde vært deilig å klare å ta på seg skoene selv igjen snart. ;)

Gjest føda
Skrevet

Er egentlig livredd for hva som kommer til å skje... Men det går jo selvfølgelig bra, og jeg gleder meg voldsomt, men nå har jeg ventet ganske lenge da, så jeg klarer å vente litt til. Og kroppen er i knakende god form, så jeg har ikke så mye å skylde på der heller. Selv om det hadde vært deilig å klare å ta på seg skoene selv igjen snart. ;)

Ja, skjønner at du er litt redd for hva som skjer, men er du redd for fødselen i seg selv er det jo greit å få h*n ut før h*n vokser enda mer da:)

Men det går nok bra alt sammen. Lykke til! :)

hare1365380455
Skrevet

Oj, så spennende... Da får du passe på å hvile deg og spise godt:)

Skrevet

Oj, så spennende... Da får du passe på å hvile deg og spise godt:)

Ja, i natt har jeg sovet 10 timer, og akkurat spist en kjempefrokost med akkurat det jeg hadde lyst på. :D

hare1365380455
Skrevet

Ja, i natt har jeg sovet 10 timer, og akkurat spist en kjempefrokost med akkurat det jeg hadde lyst på. :D

Så kan du slappe av med en god bok..:) Håper du får en fin helg! Kanskje noe skjer....? Snart holder du babyen i armene dine, tenk så spennende!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...