Gregga Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 I morgen klokka 09 ligger jeg på operasjonsbordet... Skal forhåpentlig fikse på min fot, slik at jeg får mindre smerter. Skal opereres under foten, og det er sener som skal kløyves + at de skal fjerne noe sporedannelse inni foten. Vil det jo, men allikevel har det bosatt seg en gjeng med flaggermus i magen.. Ønsk meg lykke til da! 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til Gregga. Det hørtes skikkelig ubehagelig ut men blir forhåpentlig bedre etterpå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Uæh, hørtes drittskummelt ut. Lykke til! De vet vel hva de gjør... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til, det der går sikkert kjempefint 0 Siter
Gregga Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Lykke til Gregga. Det hørtes skikkelig ubehagelig ut men blir forhåpentlig bedre etterpå. Jeg får jo tro at jeg er dopa under seansen da :-) Men håper, håper, HÅPER på bedring. Det er ikke noe gøy å være handikappet. Helt frisk blir jeg aldri, men en liten bedring hadde vært topp! 0 Siter
Gregga Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Uæh, hørtes drittskummelt ut. Lykke til! De vet vel hva de gjør... Får da håpe det, for jeg har ikke peiling :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til!!!! Jeg har hatt et par operasjoner, og jeg må si at det har vært meget positive opplevelser -selve operasjonen og hvordan man blir tatt vare på i ventetiden før man "slokner" og ligger på bordet. De har vært så søte og snille og omtenksomme. Og er du nervøs så snakk med dem om det! Det går så bra så! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg får jo tro at jeg er dopa under seansen da :-) Men håper, håper, HÅPER på bedring. Det er ikke noe gøy å være handikappet. Helt frisk blir jeg aldri, men en liten bedring hadde vært topp! nei, det er i grunnen ganske kjedelig spør du meg. Håper du blir bedre ) 0 Siter
Gregga Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Lykke til!!!! Jeg har hatt et par operasjoner, og jeg må si at det har vært meget positive opplevelser -selve operasjonen og hvordan man blir tatt vare på i ventetiden før man "slokner" og ligger på bordet. De har vært så søte og snille og omtenksomme. Og er du nervøs så snakk med dem om det! Det går så bra så! :-) Har i grunnen hatt endel inngrep av mer eller mindre alvorlig art, så egentlig er nok dette bare barnematen, men det er rart med det... Har litt med det at man ikke har den hele og fulle kontroll, kanskje? 0 Siter
Gjest koma Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til Gregga!! Det går sikkert kjempefint. Skal sende deg en tanke i morgen. Vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til, vennen! ) Kjenner til det der med ikke å ha kontrollen. Da jeg tok mandlene i høst tenkte jeg hele tiden:"Jeg kan fremdeles ombestemme meg!" men da narkosen begynte å virke og alt begynte å snurre rundt var det siste jeg tenkte:"NÅ kan jeg ikke ombestemme meg lengre!" Og så ble jeg borte. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Lykke til:) Det blir nok godt å få det gjort. 0 Siter
Gjest vondt i toa Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Kan du komme innom og fortelle hvordan det var? Jeg skal også fikses i foten nemlig... *gruer meg og * 0 Siter
Gregga Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Kan du komme innom og fortelle hvordan det var? Jeg skal også fikses i foten nemlig... *gruer meg og * Heisan! Sitter her nå med menssmerter i foten, og må av og til lukke det ene øyet for å se klart:-) Men det hele gikk veldig fint, og skulle jeg være nødt til å gjøre det en gang til, vet jeg at det IKKE er NOE å grue seg for. Klart det er vondt nå, men de har jo rota litt inni der, så det ma jeg regne med... 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Heisan! Sitter her nå med menssmerter i foten, og må av og til lukke det ene øyet for å se klart:-) Men det hele gikk veldig fint, og skulle jeg være nødt til å gjøre det en gang til, vet jeg at det IKKE er NOE å grue seg for. Klart det er vondt nå, men de har jo rota litt inni der, så det ma jeg regne med... Det er bra det ikke er så altfor vondt da. Høres ekkelt ut å ha vondt under foten og så tråkke ned. Jeg får litt grøssninger bak på ryggen. God bedring i hvert fall ) 0 Siter
Gjest vondt i toa Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Heisan! Sitter her nå med menssmerter i foten, og må av og til lukke det ene øyet for å se klart:-) Men det hele gikk veldig fint, og skulle jeg være nødt til å gjøre det en gang til, vet jeg at det IKKE er NOE å grue seg for. Klart det er vondt nå, men de har jo rota litt inni der, så det ma jeg regne med... Takk! Nå ble det ikke fullt så skummelt mer! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.