Gå til innhold

Sitter her i natten å gruer litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen klokka 09 ligger jeg på operasjonsbordet...

Skal forhåpentlig fikse på min fot, slik at jeg får mindre smerter.

Skal opereres under foten, og det er sener som skal kløyves + at de skal fjerne noe sporedannelse inni foten.

Vil det jo, men allikevel har det bosatt seg en gjeng med flaggermus i magen..

Ønsk meg lykke til da!

Skrevet

Lykke til Gregga. Det hørtes skikkelig ubehagelig ut men blir forhåpentlig bedre etterpå.

Skrevet

Uæh, hørtes drittskummelt ut.

Lykke til! De vet vel hva de gjør...

Gjest tjohooo
Skrevet

Lykke til, det der går sikkert kjempefint :)

Skrevet

Lykke til Gregga. Det hørtes skikkelig ubehagelig ut men blir forhåpentlig bedre etterpå.

Jeg får jo tro at jeg er dopa under seansen da :-)

Men håper, håper, HÅPER på bedring.

Det er ikke noe gøy å være handikappet.

Helt frisk blir jeg aldri, men en liten bedring hadde vært topp!

Skrevet

Uæh, hørtes drittskummelt ut.

Lykke til! De vet vel hva de gjør...

Får da håpe det, for jeg har ikke peiling :-)

tigertrollet
Skrevet

Lykke til!!!!

Jeg har hatt et par operasjoner, og jeg må si at det har vært meget positive opplevelser -selve operasjonen og hvordan man blir tatt vare på i ventetiden før man "slokner" og ligger på bordet. De har vært så søte og snille og omtenksomme. Og er du nervøs så snakk med dem om det!

Det går så bra så! :-)

Skrevet

Jeg får jo tro at jeg er dopa under seansen da :-)

Men håper, håper, HÅPER på bedring.

Det er ikke noe gøy å være handikappet.

Helt frisk blir jeg aldri, men en liten bedring hadde vært topp!

nei, det er i grunnen ganske kjedelig spør du meg. Håper du blir bedre :o)

Skrevet

Lykke til!!!!

Jeg har hatt et par operasjoner, og jeg må si at det har vært meget positive opplevelser -selve operasjonen og hvordan man blir tatt vare på i ventetiden før man "slokner" og ligger på bordet. De har vært så søte og snille og omtenksomme. Og er du nervøs så snakk med dem om det!

Det går så bra så! :-)

Har i grunnen hatt endel inngrep av mer eller mindre alvorlig art, så egentlig er nok dette bare barnematen, men det er rart med det...

Har litt med det at man ikke har den hele og fulle kontroll, kanskje?

Skrevet

Lykke til Gregga!!

Det går sikkert kjempefint. Skal sende deg en tanke i morgen.

Vennlig hilsen

Skrevet

Lykke til, vennen! :o)

Kjenner til det der med ikke å ha kontrollen. Da jeg tok mandlene i høst tenkte jeg hele tiden:"Jeg kan fremdeles ombestemme meg!" men da narkosen begynte å virke og alt begynte å snurre rundt var det siste jeg tenkte:"NÅ kan jeg ikke ombestemme meg lengre!" Og så ble jeg borte. :o)

hare1365380455
Skrevet

Lykke til:) Det blir nok godt å få det gjort.

Gjest vondt i toa
Skrevet

Kan du komme innom og fortelle hvordan det var? Jeg skal også fikses i foten nemlig... *gruer meg og *

Skrevet

Kan du komme innom og fortelle hvordan det var? Jeg skal også fikses i foten nemlig... *gruer meg og *

Heisan!

Sitter her nå med menssmerter i foten, og må av og til lukke det ene øyet for å se klart:-)

Men det hele gikk veldig fint, og skulle jeg være nødt til å gjøre det en gang til, vet jeg at det IKKE er NOE å grue seg for.

Klart det er vondt nå, men de har jo rota litt inni der, så det ma jeg regne med...

Skrevet

Heisan!

Sitter her nå med menssmerter i foten, og må av og til lukke det ene øyet for å se klart:-)

Men det hele gikk veldig fint, og skulle jeg være nødt til å gjøre det en gang til, vet jeg at det IKKE er NOE å grue seg for.

Klart det er vondt nå, men de har jo rota litt inni der, så det ma jeg regne med...

Det er bra det ikke er så altfor vondt da. Høres ekkelt ut å ha vondt under foten og så tråkke ned. Jeg får litt grøssninger bak på ryggen.

God bedring i hvert fall :o)

Gjest vondt i toa
Skrevet

Heisan!

Takk! Nå ble det ikke fullt så skummelt mer! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...