Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  flisa skrev (På 4.3.2005 den 7.45):

Min livserfaring sier at man må ha innhold i livet som ikke bare handler om penger! :)

*fattig (blakk) men lykkelig*

Vi heller i den retningen, vi også. Altså lykkelige, men ikke blakke:-) Uansett.

Skrevet
  Rubia skrev (På 4.3.2005 den 7.40):

Livet kan være kort, og livskvalitet kan være mangelvare i dag...

slik at jeg nok hadde tatt det alternativet som gav minst kroner men mest livsglede.

:)

Takk for svar!

Skrevet
  sigga skrev (På 4.3.2005 den 9.55):

Hadde jeg bare hatt meg selv å tenke på, hadde jeg tatt jobb nr.1. Spart opp penger og gledet meg til jeg var såpass "rik på bok" at jeg kunne valgt trivsel og hygge fremfor en jobb jeg ikke trivdes i. Da kunne jeg sjonglert mer med arbeidstidene mine, og levd et mer avslappet liv.

Jeg er ikke alene, men vi har vært her noen år så boka er småfet. Det heller mot et miljøskifte.

Skrevet
  hare skrev (På 4.3.2005 den 9.16):

Trivsel og trygghet er viktig for meg.

Så du hadde gått for begge alternativene :-)

Skrevet
  Mamta skrev (På 4.3.2005 den 9.12):

Med eventyrlysten i blodet og bare meg selv å ta hensyn til, ville jeg gått for jobbmulighet nr. 2, tror jeg. I min nåværende familiesituasjon ville det mest sannsynlig vært uaktuelt å flytte på seg.

Dersom brikkene faller på plass så blir det alternativ 2 på oss også. Ikke av eventyrlyst, men jeg er av den rastløse sorten. 3 år på én plass er i grunnen nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...