Gå til innhold

Fu; Bil

Anbefalte innlegg

Gjest gammal amazon
Skrevet

1. Hva slags bil har du (merke, årsmodell)

2. Har du lån på bilen?

3. Hva betaler du i forsikring, og hva slags forsikring har du (kasko eller ikke)

4. Hvorfor valgte du denne bilen? (utseende, komfort, pris, størrelse, praktisk, sikkerhet)

Skrevet

1. Hva slags bil har du (merke, årsmodell)Toyota Yaris Verso 2001 modell

2. Har du lån på bilen? Nei

3. Hva betaler du i forsikring, og hva slags forsikring har du (kasko eller ikke) 4600 i året, full kasko med 2000 i egenandel

4. Hvorfor valgte du denne bilen? (utseende, komfort, pris, størrelse, praktisk, sikkerhet. Den er passe stor, passe høy og en praktisk bil

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ford Focus Collection, 2001 modell. Stasjonsvogn.

2. Har du lån på bilen?

Nei, omgjort til refinansiert huslån.

3. Hva betaler du i forsikring, og hva slags forsikring har du (kasko eller ikke)

Betaler 4-5000 i året, tror jeg, og har selvsagt full forsikring på en såpass ny bil.

4. Hvorfor valgte du denne bilen? (utseende, komfort, pris, størrelse, praktisk, sikkerhet)

* At det var en stasjonsvogn som jeg faktisk likte utseendet på. (Hadde en Ford Puma fra før som jeg elsket, men den ble for liten da vi fikk barn. *sukk*)

* Kjøreegenskapene var et absolutt pluss (selv om den ikke er som den allerede nevnte Puma'n.. *sukk 2*)

* Bilden har veldig god plass i forhold til størrelsen.

Skrevet

1. Opel Astra stasjonsvogn 1998modell

2. Nei

3. Har kasko, husker ikke hva jeg bataler. HATER biler for øyeblikket, forsikring likeså.

4. Fikk atter et barn og trengte større bil. Denne er luksuriøs i ofrhold til min forrige, en rævkjørt gammel Daihatsu.

Skrevet

1. Hva slags bil har du (merke, årsmodell) Honda Accord 2,0 1991

2. Har du lån på bilen?

Den ligger inne i lånet mitt ja

3. Hva betaler du i forsikring, og hva slags forsikring har du (kasko eller ikke) Rundt 7000 med masse km, og full kasko. Dette fordi jeg MÅ ha noe hvis bilen blir smelt.

4. Hvorfor valgte du denne bilen? (utseende, komfort, pris, størrelse, praktisk, sikkerhet) Fordi den var billig i innkjøp, billig i drift, flott utseende, nydelig å kjøre, og honda`n svikter ALDRI! Den starter og går uansett vær og vind! Den bilen jeg har hatt som jeg er aller mest fornøyd.

Skrevet

Gammal volvo stv, 245 (?), 1986 modell, nedbetalt, uten rust (!), ny frontrute. Minikasko (_uten_ ruteforsikring på den, fikk jeg merke!)

Det var vel mer slik at bilen valgte _meg_, og ikke omvendt.

Skrevet

- 90 mod. Ford Sierra 2l stv.

2. Har du lån på bilen?

- Nei.

- Ikke kasko. Betaler ca 2000 kr.halvåret tror jeg.

- Pga. størrelsen. Dog har jeg funnet ut at den er alt for liten :)

fei1365380229
Skrevet

Opel Zafira, 2002 mod.

Ja vi har banklån, men over 5 år istedenfor å bake det inn i boliglånet.

Husker ikke helt, men rundt 4000 kr i året kanskje, har kasko.

Valgte bilen fordi vi skulle ha nummer 4. De andre kombibilene kostet 100 000 kroner mer og det hadde vi ikke råd til.

Vi er kjempefornøyd og syns vi får plass til 4 unger og bagasje uten problem, men vi har takboks i tillegg da :)

Skrevet

Mazda 323 stasjonsvogn, -86 modell.

Har ikke lån på bilen.

Egenandelsforsikring, fri kjørelengde. Betaler 2850 i året for det.

Valgte bilen da den forrige måtte byttes ut grunnet diverse alvorlige feil, og fant denne til en svært overkommelig pris - 7500 inkludert årsavgift - og bilen er i god nok stand til at den muligens kan vare frem til neste EU-sjekk om et år.

Gjest krepsa
Skrevet

WV golf 2003 modell

2. Har du lån på bilen?

Lån på boligen

Full kasko, ca. 4000 i året.

Sikkerhet og størrelse.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Gammel Silverado fra 88

2. Har du lån på bilen?

Nei

Ansvar, glass og redning, kroner 3000,- pr år

Ja til alt :-)

Skrevet

-Ford Orion,1986

2. Har du lån på bilen?

-nix

-ansvar. ca 4000,-

-liten bil med god plass,billig å forsikre,god stand,inventaret er veldig "moderne" til at den er så gammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...