Gjest eager Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Tror det der skjer altfor ofte. Har passert folk som bak rattet leste kart, greidde håret, klinte med dama ved siden av seg, spilte munnspill og brukte barbermaskin ! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Tror det der skjer altfor ofte. Har passert folk som bak rattet leste kart, greidde håret, klinte med dama ved siden av seg, spilte munnspill og brukte barbermaskin ! Alt dette samtidig? Nå kødder'u vel? 0 Siter
Gjest eager Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Alt dette samtidig? Nå kødder'u vel? Åh. Ikke alle samtidig selvfølgelig. Men så disse tilfellene i løpet av noen få måneder. Han som barberte seg og han som spillte munnspill passerte jeg i 40 sone. Der var mange små barn langs veien. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det slutter aldri å overraske meg hva man er villig til å betale forskere for å "forske frem". "..........................." Ja, hvordan kom de på tanken i det hele tatt? hehe 0 Siter
lurulf Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Tror det der skjer altfor ofte. Har passert folk som bak rattet leste kart, greidde håret, klinte med dama ved siden av seg, spilte munnspill og brukte barbermaskin ! Jeg satt en gang på med et par som begynte å kline under kjøring. Bilen sneiet fjellveggen og la igjen speil, blinklys og lakk, men heldigvis ble ingen av oss skadet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.