Gå til innhold

Kjenner du deg igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest eager
Skrevet

Tror det der skjer altfor ofte.

Har passert folk som bak rattet leste kart, greidde håret, klinte med dama ved siden av seg, spilte munnspill og brukte barbermaskin !

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• Mr Kahn

7

• morsan

6

• Hawkwind

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har passert folk som bak rattet leste kart, greidde håret, klinte med dama ved siden av seg, spilte munnspill og brukte barbermaskin !

Alt dette samtidig?

Nå kødder'u vel?

Gjest eager
Skrevet

Alt dette samtidig?

Nå kødder'u vel?

Åh. Ikke alle samtidig selvfølgelig. Men så disse tilfellene i løpet av noen få måneder. Han som barberte seg og han som spillte munnspill passerte jeg i 40 sone. Der var mange små barn langs veien.

Skrevet

Det slutter aldri å overraske meg hva man er villig til å betale forskere for å "forske frem".

"..........................."

Ja, hvordan kom de på tanken i det hele tatt? hehe

Skrevet

Jeg satt en gang på med et par som begynte å kline under kjøring. Bilen sneiet fjellveggen og la igjen speil, blinklys og lakk, men heldigvis ble ingen av oss skadet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...