Kizza1365380506 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Grattis med dagen til deg og... Kozzzz deg!!! Mvh 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hipp hipp hurra for togli! Skal du feire i kveld? ;o) Yess, var ute på middag og kino med gubben. Leeenge siden sist, så det var jammen koselig ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Gratulerer så mye med dagen! Da ligger du bare to dager etter meg i løypa. I ettermiddag skal jeg ha kakeselskap med rikelig av dine sambygdinger på plass - vi får ta en skål for deg også da! Nyt dagen! Mine sambygdinger? *skuler mistenksomt på Gyda* Du er vel ikke moder`n, for hun har også bursdag to dager før meg? Nei, forresten, kan aldri tenke meg henne inne på dataen ;o) Takk for skålen ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Grattis, grattis:-)) Nesten samme dagen vi:-) Gratulerer med dagen idag, mrxx!! eller? ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag:) Har du spist kake? Spiste kake på tirsdag når vi feira både mamsens og min bursdag, men spiste masse sjokolade på kino med gubben igår da ;o) (og sjokolade er myyye bedre enn kake!!) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mine sambygdinger? *skuler mistenksomt på Gyda* Du er vel ikke moder`n, for hun har også bursdag to dager før meg? Nei, forresten, kan aldri tenke meg henne inne på dataen ;o) Takk for skålen ;o) Samkommuninger, da. Fra andre sida av vika ... 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 http://www.urlbaron.com/cardpics/p6036.gif Klem fra 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Gratulerer med dagen idag, mrxx!! eller? ;o) Takk, takk:-)) 0 Siter
Gyda Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Takk, takk:-)) Ååååååååååååå! DET ER I DAG! 3 x 3 Hurra: Hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra! Gratulerer med dagen, mrxx - håper du har hatt en flott dag så langt, og at kvelden blir bare enda bedre! 0 Siter
Velouria Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Håper du hadde en strålende dag! Gratulere på etterskudd 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Samkommuninger, da. Fra andre sida av vika ... Stemmer det, ja ;o) *røsker opp i hukommelsen* 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Ååååååååååååå! DET ER I DAG! 3 x 3 Hurra: Hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra, hurra! Gratulerer med dagen, mrxx - håper du har hatt en flott dag så langt, og at kvelden blir bare enda bedre! Hehe, mange takk skal du ha-)) Dagen har vært helt topp og kvelden blir sikkert minst like bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.