Gå til innhold

Overføring med Postbanken

Anbefalte innlegg

Gjest pengeslukeren
Skrevet

Hei!

Onsdag overførte jeg penger fra sparekonto til brukskonto (fra Postbanken til Sparebank1), og pengene var framme dagen etter. Overførte også i går kveld (før 00.00), og det står at de er trukket fra Postbankenkontoen men de har ikke kommet inn på Sparebankkontoen min.

Er det mulig at de kommer senere i dag, eller må jeg vente til over helga?

:/

Trenger vinpenger sjø...før seks altså...

Gjest wiggum
Skrevet

Tror det er slik at hvis overføringen er registrert før kl. 12, går pengene ut fra Postbank-kontoen samme dag og er inne på konto i annen bank dagen etter. Hvis du registrerte overføringen torsdag kveld, kommer pengene ikke inn på konto i annen bank før mandag...

Gjest pengeslukeren
Skrevet

Tror det er slik at hvis overføringen er registrert før kl. 12, går pengene ut fra Postbank-kontoen samme dag og er inne på konto i annen bank dagen etter. Hvis du registrerte overføringen torsdag kveld, kommer pengene ikke inn på konto i annen bank før mandag...

oi faen...DA sliter jeg!

Kizza1365380506
Skrevet

Opplevde det samme. Satte pengene inn på en annen konto om kvelden, de var trukket av konto om morgenen men ikke på den andre kontoen før sent om ettermiddagen. Men de var alstå inne i tide før jeg skulle på byn.

Mvh

Kizza1365380506
Skrevet

Har ikke postbanken overføringer både kl. 00.00 og kl 12.00 da. Det trodde jeg nemlig. Overfører stadig til min datter og det har gått fint. Men vi har jo postbanken begge to.

Mvh

Gjest pengeslukeren
Skrevet

Opplevde det samme. Satte pengene inn på en annen konto om kvelden, de var trukket av konto om morgenen men ikke på den andre kontoen før sent om ettermiddagen. Men de var alstå inne i tide før jeg skulle på byn.

Mvh

ooooi! jeg øyner håp!!!:)

takk!

Gjest wiggum
Skrevet

Har ikke postbanken overføringer både kl. 00.00 og kl 12.00 da. Det trodde jeg nemlig. Overfører stadig til min datter og det har gått fint. Men vi har jo postbanken begge to.

Mvh

Overføringen går raskere når den er mellom to kontoer i Postbanken.

Ellers står følgende på "Betale regning" siden:

Dersom du legger inn en betaling etter kl 12.00 med dagens dato som oppdragsdato, vil betalingen bli utført neste virkedag.

Gjest pengeslukeren
Skrevet

Overføringen går raskere når den er mellom to kontoer i Postbanken.

Ellers står følgende på "Betale regning" siden:

Dersom du legger inn en betaling etter kl 12.00 med dagens dato som oppdragsdato, vil betalingen bli utført neste virkedag.

Jeg fikk pengene nå!

Så gikk det bra til slutt likevel :):):)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...