Gjest dina2 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fredag og helg. Jeg og jentungen har kost oss med reker, nå doler jeg litt mens hun er i bursdag. Så blir det idol kos ikveld. Imorgen blir det bibliotek,kino og restaurantbesøk . Søndag svømming elller skitur og voksen kafetur på ettermiddagen. Digg med helg:) 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Velg skitur.. Nå mens du kan! Svømme kan du gjøre året rundt. Mvh skifascisten 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Velg skitur.. Nå mens du kan! Svømme kan du gjøre året rundt. Mvh skifascisten Det har du rett i, vi får se hvor samarbeidsvillig lille sjefen i huset er:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Bare snøen holder seg borte så vi kommer dit vi skal så ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fredag ettermiddag er den deiligste tiden i uka! Vi har vasket og ryddet hele huset, nå er det Idol og et glass rødvin. I morgen får vi besøk av både store og små, så vi gleder oss alle tre. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Samboer skal ha pappaperm (og jeg har ingen jobb å gå til denne mnd) så i morra tidlig reiser vi med lillegutt til Japan for 2 uker. ) *vinker bye-bye* 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Samboer skal ha pappaperm (og jeg har ingen jobb å gå til denne mnd) så i morra tidlig reiser vi med lillegutt til Japan for 2 uker. ) *vinker bye-bye* Det var langt . Ha en god reise:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Samboer skal ha pappaperm (og jeg har ingen jobb å gå til denne mnd) så i morra tidlig reiser vi med lillegutt til Japan for 2 uker. ) *vinker bye-bye* God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.