Gjest carolafan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ser hun derre Kloppen som leder Idol har t-shirt av Carola. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik?? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fytterakker'n! Vil du virkelig gå med en slik? Carola var vel den siste jeg ville gått med på brøstet. hehe... Får litt sånn harryfølelse av den dama der jeg. Av en eller annen grunn. Vet ikke helt hvorfor. 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Fytterakker'n! Vil du virkelig gå med en slik? Carola var vel den siste jeg ville gått med på brøstet. hehe... Får litt sånn harryfølelse av den dama der jeg. Av en eller annen grunn. Vet ikke helt hvorfor. Hadde aldri gått med Carola-skjorte. Prinsippsak. 0 Siter
Gjest også carolafan Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes den var kul. Har digga henne i 20 år og skulle gitt mye for den. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes den var kul. Har digga henne i 20 år og skulle gitt mye for den. Har faktisk en Carola-lp jeg, men ikke si det til noen! ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Har faktisk en Carola-lp jeg, men ikke si det til noen! ;o) Jeg er enda verre; har en Herreys LP. *grøss* Den ligger langt inn i kjelleren under en hel masse rot. Håper den blir ødelagt 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg er enda verre; har en Herreys LP. *grøss* Den ligger langt inn i kjelleren under en hel masse rot. Håper den blir ødelagt "Diggy loo diggy lei, alla tittar på mej der jag går i mina gyldna skooooo..." eller noe sånt...hehe husker Herreys ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg er enda verre; har en Herreys LP. *grøss* Den ligger langt inn i kjelleren under en hel masse rot. Håper den blir ødelagt Min står pent i platehylla på stua. ) Lurer på hvor det ble av den lille bunken med plater som ikke hører til Bee Gees-samlingen? Crola-plata var produsert av brødrene Gibb, derfor står den der. ) Resten av platene var bl.a. Drama og Ole I'dole! *Hihi* Har bare ikke hjerte til å kaste dem! Med mindre det er akkurat det som har skjedd da...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 "Diggy loo diggy lei, alla tittar på mej der jag går i mina gyldna skooooo..." eller noe sånt...hehe husker Herreys ja. "Jag dansade omkring på vägen og hela världen den looooo!" *Hihi* De dansende deodoranter... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 "Jag dansade omkring på vägen og hela världen den looooo!" *Hihi* De dansende deodoranter... Dansende deodoranter..? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Dansende deodoranter..? Var det "Syngende deodoranter" de ble kalt kanskje? 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Har faktisk en Carola-lp jeg, men ikke si det til noen! ;o) Jeg har vært med i carolaklubben jeg, men det får du i allefall ikke si til noen;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har vært med i carolaklubben jeg, men det får du i allefall ikke si til noen;o) *hysterisk fnising* 0 Siter
Gjest Lille My1980 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hadde aldri gått med Carola-skjorte. Prinsippsak. Carola er vel ok nok hun? Prinsipper er noe dritt Moraki! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Dansende deodoranter..? lol - de dansende deodoranter? hehe 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Var det "Syngende deodoranter" de ble kalt kanskje? Hehe, jeg vet ikke.. Men det var nå morsomt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.