Gå til innhold

Carola t-shirt

Anbefalte innlegg

Gjest carolafan
Skrevet

Ser hun derre Kloppen som leder Idol har t-shirt av Carola. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik??

Gjest rutangis netu
Skrevet

Fytterakker'n! Vil du virkelig gå med en slik? Carola var vel den siste jeg ville gått med på brøstet. hehe... Får litt sånn harryfølelse av den dama der jeg. Av en eller annen grunn. Vet ikke helt hvorfor.

Skrevet

Fytterakker'n! Vil du virkelig gå med en slik? Carola var vel den siste jeg ville gått med på brøstet. hehe... Får litt sånn harryfølelse av den dama der jeg. Av en eller annen grunn. Vet ikke helt hvorfor.

Hadde aldri gått med Carola-skjorte. Prinsippsak.

Gjest også carolafan
Skrevet

Jeg synes den var kul. Har digga henne i 20 år og skulle gitt mye for den.

Skrevet

Jeg synes den var kul. Har digga henne i 20 år og skulle gitt mye for den.

Har faktisk en Carola-lp jeg, men ikke si det til noen! ;o)

fei1365380229
Skrevet

Jeg er enda verre; har en Herreys LP. *grøss* Den ligger langt inn i kjelleren under en hel masse rot. Håper den blir ødelagt :)

Skrevet

Jeg er enda verre; har en Herreys LP. *grøss* Den ligger langt inn i kjelleren under en hel masse rot. Håper den blir ødelagt :)

"Diggy loo diggy lei, alla tittar på mej der jag går i mina gyldna skooooo..."

eller noe sånt...hehe husker Herreys ja.

Skrevet

Min står pent i platehylla på stua. :o)

Lurer på hvor det ble av den lille bunken med plater som ikke hører til Bee Gees-samlingen? Crola-plata var produsert av brødrene Gibb, derfor står den der. :o) Resten av platene var bl.a. Drama og Ole I'dole! *Hihi* Har bare ikke hjerte til å kaste dem! Med mindre det er akkurat det som har skjedd da...?

Skrevet

"Diggy loo diggy lei, alla tittar på mej der jag går i mina gyldna skooooo..."

eller noe sånt...hehe husker Herreys ja.

"Jag dansade omkring på vägen og hela världen den looooo!" *Hihi* De dansende deodoranter...

hare1365380455
Skrevet

"Jag dansade omkring på vägen og hela världen den looooo!" *Hihi* De dansende deodoranter...

Dansende deodoranter..?:)

Skrevet

Var det "Syngende deodoranter" de ble kalt kanskje?

Skrevet

Jeg har vært med i carolaklubben jeg, men det får du i allefall ikke si til noen;o)

Skrevet

Jeg har vært med i carolaklubben jeg, men det får du i allefall ikke si til noen;o)

*hysterisk fnising*

Gjest Lille My1980
Skrevet

Hadde aldri gått med Carola-skjorte. Prinsippsak.

Carola er vel ok nok hun? Prinsipper er noe dritt Moraki!

Skrevet

lol - de dansende deodoranter?

hehe

hare1365380455
Skrevet

Var det "Syngende deodoranter" de ble kalt kanskje?

Hehe, jeg vet ikke.. Men det var nå morsomt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...