Gå til innhold

David eller Christian må ut!

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det mener jeg iallefall.

Eller hun med bølgefrisyren som de sammenligenet med Garbo. Husker ikke navnet. Flott stemme, men ikke noe idol, tror jeg. Passer på et teater, i en musical feks.

Jaja, det er min mening om Idol ikveld!

Skrevet

David blir.

Tror Christian ryker ut, eller hu rockestjerna som sang Anouk. Det var virkelig en elendig presentasjon stemmemessig.

serendipity
Skrevet

var sinnsykt dårlig sangmessig idag. Erik og Ali imponerte (nok engang)

Skrevet

Nei, enten Bjørn Olav, David eller Erik må ut!

Skrevet

David blir.

Tror Christian ryker ut, eller hu rockestjerna som sang Anouk. Det var virkelig en elendig presentasjon stemmemessig.

Enig! Tror David får bli og det fortjener han, synes jeg da.

Har Jorunn som favoritt..

Skrevet

David blir.

Det var Mari. Enig med deg, hun sang skikkelig dårlig i dag.

Skrevet

Huff nei, Eva liker jeg ikke... Det er noe flinkis-aktig over henne, og en slags påtatt yndighet. Hun vet liksom med seg selv at hun er veldig god, men sliter med å skjule sin egen oppfatning..

*mij er ikke helt sikker på hva hun egentlig mener*

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns Bjørn Olav eller Cindy skal ut.

Skrevet

Jeg syns Bjørn Olav eller Cindy skal ut.

Cindy var den eneste som ga meg frysninger i kveld selv om jeg egentlig har Tone som favoritt.

fei1365380229
Skrevet

Cindy var den eneste som ga meg frysninger i kveld selv om jeg egentlig har Tone som favoritt.

Frysninger på en negativ måte?

Jeg skjønner hva du mener, hun har fin stemme, men tenk å velge den forferdelige sangen.

Liker ikke de amerikanske syngedamene, sorry. Whitney, Maria, Jennifer m.m. syns det rett og slett er drittmusikk som ikke appelerer til meg.

Gjest rutangis netu
Skrevet

David blir.

Ja, rockestjerna glemte jeg! HUN var heller ikke god idag. Var det Mari hun het?

Skrevet

Frysninger på en negativ måte?

Jeg skjønner hva du mener, hun har fin stemme, men tenk å velge den forferdelige sangen.

Liker ikke de amerikanske syngedamene, sorry. Whitney, Maria, Jennifer m.m. syns det rett og slett er drittmusikk som ikke appelerer til meg.

Jeg liker sangen også :o( men jeg er glad i amerikanske syngedamer, men kanskje heller av det eldre slaget som Billie Holliday, Carly Simon, Joan Baez og Janis Ian

Skrevet

Ja, rockestjerna glemte jeg! HUN var heller ikke god idag. Var det Mari hun het?

Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra.

Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel :o)

Skrevet

Jeg liker sangen også :o( men jeg er glad i amerikanske syngedamer, men kanskje heller av det eldre slaget som Billie Holliday, Carly Simon, Joan Baez og Janis Ian

Janis Ian har jeg ikke hørt om, men de andre er hyggelig å ta fram av og til...

Skrevet

Janis Ian har jeg ikke hørt om, men de andre er hyggelig å ta fram av og til...

Hun er veldig bra, jeg har to plater og en cd med henne.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra.

Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel :o)

Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker.

Nå begynner det igjen...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror Bjørn Olav ryker ut. Eller Mari..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror Bjørn Olav ryker ut. Eller Mari..

Yes, jeg hadde rett :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...