Gjest henne74 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker. Nå begynner det igjen... Ikke så kjempesøt å se til kanskje, men den stemmen smelter meg i senk:) 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker. Nå begynner det igjen... Jeg blir heller ikke så veldig sjarmert av Ali, verken utseende eller stemmen. Joda, bra nok, liksom, men flere av jentene i år imponerer meg mye mer. :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Frysninger på en negativ måte? Jeg skjønner hva du mener, hun har fin stemme, men tenk å velge den forferdelige sangen. Liker ikke de amerikanske syngedamene, sorry. Whitney, Maria, Jennifer m.m. syns det rett og slett er drittmusikk som ikke appelerer til meg. Signerer. Det at hun har W. Houston som idol, gjør at hun bør sparkes ut med hode og ræva neste gang *grøss* 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker. Nå begynner det igjen... Hehe, hva det er med deg? Kanskje du er voksen? Synes Ali har en utrolig sexy stemme, men han er jo så ung... Håper han vinner, eller kommer veldig langt i hvert fall. Ut med Cindy, Mari og David. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ikke så kjempesøt å se til kanskje, men den stemmen smelter meg i senk:) Ja, stemmen er flott! Jeg har begynt å lukke øynene under halve sangen når idolene synger. En får et helt annet inntrykk av stemmen da. Ellers har en lett for å irritere seg over ting ved klær og mimikk, eller se seg bløt på et flott utseende. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg blir heller ikke så veldig sjarmert av Ali, verken utseende eller stemmen. Joda, bra nok, liksom, men flere av jentene i år imponerer meg mye mer. :-) Enig! Og så MÅ vi ha ei jente som vinner idol i år, ikke sant?;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Christian????? Trodde du han kom til å ryke ut?? Han som er sååå skjønn?? Nei gud han håper jeg når langt, synes mari burde har gått idag jeg, hun sang ikke noe bra. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra. Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel ) Stemmen hans er helt fantastisk! Gir han ut plater, så kjøper jeg. Helt garantert. Jeg kjøpte plata til Margareth Berger også, og Kjartan Salvesen kan bare gå å legge seg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Stemmen hans er helt fantastisk! Gir han ut plater, så kjøper jeg. Helt garantert. Jeg kjøpte plata til Margareth Berger også, og Kjartan Salvesen kan bare gå å legge seg. Kjartan Salvesen tror jeg faktisk allerede har gått å lagt seg, vi har jo ikke hørt noe fra ham på lenge nå. 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kjartan Salvesen tror jeg faktisk allerede har gått å lagt seg, vi har jo ikke hørt noe fra ham på lenge nå. Det kan sikkert stemme. Han var kjedelig han. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kjartan Salvesen tror jeg faktisk allerede har gått å lagt seg, vi har jo ikke hørt noe fra ham på lenge nå. Han ligger i senga lag med denne dama: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263437 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra. Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel ) Jeg kjøper også plata til Ali. Har allerede kjøpt plate til David Gray bare fordi han sang en sang av han, men har ikke fått den enda så vet ikke om den er bra ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Stemmen hans er helt fantastisk! Gir han ut plater, så kjøper jeg. Helt garantert. Jeg kjøpte plata til Margareth Berger også, og Kjartan Salvesen kan bare gå å legge seg. Jeg kjøper også plata til Ali. Har allerede kjøpt plate til David Gray bare fordi han sang en sang av han, men har ikke fått den enda så vet ikke om den er bra ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.