Gå til innhold

David eller Christian må ut!

Anbefalte innlegg

Gjest henne74
Skrevet

Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker.

Nå begynner det igjen...

Ikke så kjempesøt å se til kanskje, men den stemmen smelter meg i senk:)

Skrevet

Skjønner ikke hva det er med meg jeg! Ali synes jeg ikke er noen sjarmør. Småblubben type. Babyface. Jaja, slik har jeg bestandig vært. Men da slipper jeg å kjempe så mye for de jeg liker.

Nå begynner det igjen...

Jeg blir heller ikke så veldig sjarmert av Ali, verken utseende eller stemmen. Joda, bra nok, liksom, men flere av jentene i år imponerer meg mye mer. :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Frysninger på en negativ måte?

Jeg skjønner hva du mener, hun har fin stemme, men tenk å velge den forferdelige sangen.

Liker ikke de amerikanske syngedamene, sorry. Whitney, Maria, Jennifer m.m. syns det rett og slett er drittmusikk som ikke appelerer til meg.

Signerer. Det at hun har W. Houston som idol, gjør at hun bør sparkes ut med hode og ræva neste gang ;) *grøss*

Skrevet

Bjørn Olav

Takk jeg ser på først og sist :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Nå begynner det igjen...

Hehe, hva det er med deg?

Kanskje du er voksen? Synes Ali har en utrolig sexy stemme, men han er jo så ung... Håper han vinner, eller kommer veldig langt i hvert fall.

Ut med Cindy, Mari og David.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ikke så kjempesøt å se til kanskje, men den stemmen smelter meg i senk:)

Ja, stemmen er flott! Jeg har begynt å lukke øynene under halve sangen når idolene synger. En får et helt annet inntrykk av stemmen da. Ellers har en lett for å irritere seg over ting ved klær og mimikk, eller se seg bløt på et flott utseende.

Skrevet

Jeg blir heller ikke så veldig sjarmert av Ali, verken utseende eller stemmen. Joda, bra nok, liksom, men flere av jentene i år imponerer meg mye mer. :-)

Enig!

Og så MÅ vi ha ei jente som vinner idol i år, ikke sant?;o)

Mary Poppins
Skrevet

Christian????? Trodde du han kom til å ryke ut?? Han som er sååå skjønn??

Nei gud han håper jeg når langt, synes mari burde har gått idag jeg, hun sang ikke noe bra.

Skrevet

Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra.

Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel :o)

Stemmen hans er helt fantastisk! Gir han ut plater, så kjøper jeg. Helt garantert.

Jeg kjøpte plata til Margareth Berger også, og Kjartan Salvesen kan bare gå å legge seg.

Skrevet

Stemmen hans er helt fantastisk! Gir han ut plater, så kjøper jeg. Helt garantert.

Jeg kjøpte plata til Margareth Berger også, og Kjartan Salvesen kan bare gå å legge seg.

Kjartan Salvesen tror jeg faktisk allerede har gått å lagt seg, vi har jo ikke hørt noe fra ham på lenge nå.

Skrevet

Kjartan Salvesen tror jeg faktisk allerede har gått å lagt seg, vi har jo ikke hørt noe fra ham på lenge nå.

Det kan sikkert stemme. Han var kjedelig han.

fei1365380229
Skrevet

Mari ja, Har ikke helt skjønt hvorfor hun er der i det hele tatt jeg, har aldri ørt henne synge spesielt bra.

Ali var forresten også bra, for en sjarmør!! Hadde jeg vært 12 år yngre ville jeg ligget flatt på stuegulvet i en dam av sikkel :o)

Jeg kjøper også plata til Ali. Har allerede kjøpt plate til David Gray bare fordi han sang en sang av han, men har ikke fått den enda så vet ikke om den er bra :o)

fei1365380229
Skrevet

Jeg kjøper også plata til Ali. Har allerede kjøpt plate til David Gray bare fordi han sang en sang av han, men har ikke fått den enda så vet ikke om den er bra :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...