Gå til innhold

navn?

Gjest ikke nick i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

hva synes dere om navnet: amina maria??? tenkte å kalle min datter for det når hun kommer... noen som vil si sin mening? vil i tillegg si at pappaen er utlending...

Skrevet

Mina Maria hadde jeg heller gått for.

Amina Maria synes jeg blir for "tungt".

Skrevet

Amina ble litt for amino-syre for meg... Eller VIT-amina.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Maria er fint. Amina er ikke fint. Kombinasjonen henger ikke på greip.

Det at faren er utlending er i mine øyne helt ok.

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Mina Maria hadde jeg heller gått for.

Amina Maria synes jeg blir for "tungt".

ok takk for svaret men jeg har egentlig bestemt meg,så jeg ville bare høre deres mening...:)

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Er ikke Amina et muslimsk navn?

jo.... og pappan er muslim. og jeg heter maria til mellomnavn! hvordan det???

Gjest bebba
Skrevet

Nei det er helt greit, men det slo meg at dere tar et muslimsk navn og et kristent. Det kan være greit for å markere at dere kommer fra hver deres religion, men for min del så syntes jeg i første øyeblikk at det ble for ulike navn netopp pga. av det. Begge navnene er helt nydelige så det trenger ikke å være noe problem.

Gjest ikke nick i dag
Skrevet

Nei det er helt greit, men det slo meg at dere tar et muslimsk navn og et kristent. Det kan være greit for å markere at dere kommer fra hver deres religion, men for min del så syntes jeg i første øyeblikk at det ble for ulike navn netopp pga. av det. Begge navnene er helt nydelige så det trenger ikke å være noe problem.

ok da så men jeg kommer til å bruke bare amina da.. maria er bare et navn som jeg vil kalle henne opp etter meg::

Gjest bebba
Skrevet

ok da så men jeg kommer til å bruke bare amina da.. maria er bare et navn som jeg vil kalle henne opp etter meg::

Amina er kjempenydelig. Har hatt elever på skolen med det navnet.

Gjest uff - har også barn med en muslim
Skrevet

Håper du slipper alle problemer jeg har hatt fordi jeg var dum å få barn med en muslim. Og ikke minst at barnet slipper alle de probleme.

Kidnappingstrusler, voldstrusler og mye elendighet. Bare bråk når det gjelder samvær.

Og mange prøvde å advare meg på forhånd.

Trudde så klart at han var lykken med stor L.

Lykke til, håper du slipper alle problemene pga religion.

Gjest bebba
Skrevet

Håper du slipper alle problemer jeg har hatt fordi jeg var dum å få barn med en muslim. Og ikke minst at barnet slipper alle de probleme.

Kidnappingstrusler, voldstrusler og mye elendighet. Bare bråk når det gjelder samvær.

Og mange prøvde å advare meg på forhånd.

Trudde så klart at han var lykken med stor L.

Lykke til, håper du slipper alle problemene pga religion.

Heldigvis så slipper mange de problemene. Vi hører mest om dem som ikke gjør det.

Gjest LucySky
Skrevet

ok takk for svaret men jeg har egentlig bestemt meg,så jeg ville bare høre deres mening...:)

Bare så det er sagt: naboens mormor er fra Østerdalen og heter Amine. Og er oppkalt etter rekker med formødre, etter det jeg forstår.

Så noen big deal kan det umulig være, verken slik eller slik.

Gjest bebba
Skrevet

Bare så det er sagt: naboens mormor er fra Østerdalen og heter Amine. Og er oppkalt etter rekker med formødre, etter det jeg forstår.

Så noen big deal kan det umulig være, verken slik eller slik.

Mener du at Amine er et gammelt norsk navn?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Amina appellerer nok ikke til meg, uansett bakgrunn for navnet.

Skrevet

Maria er fint. Amina er ikke fint. Kombinasjonen henger ikke på greip.

Det at faren er utlending er i mine øyne helt ok.

Jøss! Deltar i navnediskusjon? Kjedet du deg sinnsykt i går?

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...