Gjest frøken kjempestor Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Noen som har foretatt mageplastikk her? Hva kostet det? Er det lang ventetid ved offentlig sykehus? Hva i så fall kostet det (om du betalte selv)? Røkte du før operasjonen? 0 Siter
Line Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ingen erfaring, men har sett at det koster ca 20000 kroner på Fornebuklinikken. Det var link til nettstedet deres fra sida her for ikke så veldig lenge siden. Uansett type operasjon, er det ikke anbefalt å røyke. Det øker risikoen for blodpropp, selv om det ikke forekommer så fryktelig ofte. 0 Siter
Gjest d62 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 For 3 år siden fikk jeg opplyst at jeg måtte regne med å vente ca. 6 år for å få utført dette offentlig. Jeg valgte å gjøre det privat og betalte kr. 20.000,- for full mageplastikk. Du må nok regne med å betale litt mer i dag, men det er en del variasjon i prisene. En ting som utgjør ganske mange kroner er om klinikken har sengeplasser slik at du overnatter der og om inngrepet blir utført med lokalbedøvelse eller narkose. De fleste klinikkene finner du på nettet og der ligger det også priser og beskrivelse av de forskjellige inngrepene. Ja da, røyken var min følgesvenn til en time før operasjonen. Dette resulterte i at jeg ble fryktelig dårlig etterpå. Men heldigvis grodde såret fint og ukomplisert likevel. 0 Siter
Gjest Greeniguana Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Ingen erfaring, men har sett at det koster ca 20000 kroner på Fornebuklinikken. Det var link til nettstedet deres fra sida her for ikke så veldig lenge siden. Uansett type operasjon, er det ikke anbefalt å røyke. Det øker risikoen for blodpropp, selv om det ikke forekommer så fryktelig ofte. MEGET god erfaring. Fikk det gjort på offentlig sykehus, litt ventetid, men det var gratis. Røykte før og etter, men ble ikke dårlig av det. Og sårene grodde fint. Absolutt å anbefale om du har komplekser, men tenk deg om før du gjør det. Tok operasjonen i Stavanger. Ble operert på torsdag og var hjemme lørdag, fordi jeg ville hjem da..;-) Alt gikk bra.:-) De er meget flinke i Stavanger¨. Lykke til 0 Siter
Gjest frøken kjempestor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 MEGET god erfaring. Fikk det gjort på offentlig sykehus, litt ventetid, men det var gratis. Røykte før og etter, men ble ikke dårlig av det. Og sårene grodde fint. Absolutt å anbefale om du har komplekser, men tenk deg om før du gjør det. Tok operasjonen i Stavanger. Ble operert på torsdag og var hjemme lørdag, fordi jeg ville hjem da..;-) Alt gikk bra.:-) De er meget flinke i Stavanger¨. Lykke til Fikk du kjeft av legen fordi du hadde røkt? Hvor lenge måtte du ligge etter operasjon? Fikk du infeksjoner? Tok du smertestillende? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.