Gå til innhold

Mageplastikk..

Gjest frøken kjempestor

Anbefalte innlegg

Gjest frøken kjempestor
Skrevet

Noen som har foretatt mageplastikk her?

Hva kostet det?

Er det lang ventetid ved offentlig sykehus?

Hva i så fall kostet det (om du betalte selv)?

Røkte du før operasjonen?

Skrevet

Ingen erfaring, men har sett at det koster ca 20000 kroner på Fornebuklinikken. Det var link til nettstedet deres fra sida her for ikke så veldig lenge siden.

Uansett type operasjon, er det ikke anbefalt å røyke. Det øker risikoen for blodpropp, selv om det ikke forekommer så fryktelig ofte.

Skrevet

For 3 år siden fikk jeg opplyst at jeg måtte regne med å vente ca. 6 år for å få utført dette offentlig.

Jeg valgte å gjøre det privat og betalte kr. 20.000,- for full mageplastikk.

Du må nok regne med å betale litt mer i dag, men det er en del variasjon i prisene.

En ting som utgjør ganske mange kroner er om klinikken har sengeplasser slik at du overnatter der og om inngrepet blir utført med lokalbedøvelse eller narkose.

De fleste klinikkene finner du på nettet og der ligger det også priser og beskrivelse av de forskjellige inngrepene.

Ja da, røyken var min følgesvenn til en time før operasjonen.

Dette resulterte i at jeg ble fryktelig dårlig etterpå. Men heldigvis grodde såret fint og ukomplisert likevel.

Gjest Greeniguana
Skrevet

Ingen erfaring, men har sett at det koster ca 20000 kroner på Fornebuklinikken. Det var link til nettstedet deres fra sida her for ikke så veldig lenge siden.

Uansett type operasjon, er det ikke anbefalt å røyke. Det øker risikoen for blodpropp, selv om det ikke forekommer så fryktelig ofte.

MEGET god erfaring. Fikk det gjort på offentlig sykehus, litt ventetid, men det var gratis. Røykte før og etter, men ble ikke dårlig av det. Og sårene grodde fint. Absolutt å anbefale om du har komplekser, men tenk deg om før du gjør det.

Tok operasjonen i Stavanger. Ble operert på torsdag og var hjemme lørdag, fordi jeg ville hjem da..;-)

Alt gikk bra.:-) De er meget flinke i Stavanger¨.

Lykke til

Gjest frøken kjempestor
Skrevet

MEGET god erfaring. Fikk det gjort på offentlig sykehus, litt ventetid, men det var gratis. Røykte før og etter, men ble ikke dårlig av det. Og sårene grodde fint. Absolutt å anbefale om du har komplekser, men tenk deg om før du gjør det.

Tok operasjonen i Stavanger. Ble operert på torsdag og var hjemme lørdag, fordi jeg ville hjem da..;-)

Alt gikk bra.:-) De er meget flinke i Stavanger¨.

Lykke til

Fikk du kjeft av legen fordi du hadde røkt?

Hvor lenge måtte du ligge etter operasjon?

Fikk du infeksjoner?

Tok du smertestillende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...