Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg å ha en pen kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Call me Al
Skrevet

Jeg tenker sånn at det viktigste for meg er å ha en kjæreste som matcher meg intellektuelt, som har god humor, som tenker nogenlunde i samme baner som meg, ja, som er en soulmate. Samtidig, sjøl om alt dette hadde vært på plass, så kunne jeg aldri vært sammen med noen som ikke er pen. Det er viktig for meg å ha ei som jeg vil være stolt av å vise fram.

Så shallow er jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg driter i hva andre synes, men for min del tar jeg det egentlig som en selvfølge at jeg selv synes kjæresten min er pen. Naturligvis.

Men nå er det mye mer enn en persons billedskjønnhet som gjør en person pen og tiltrekkende i mine øyne.

Jeg har aldri vært sammen med-, eller hatt elskerforhold til noen jeg ikke har syntes har vært pene.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjæresten min er verdens peneste i mine øyne. Kanskje ikke andre syns det men.

Om det er viktig for meg? Tja, jeg hadde jo ikke blitt sammen med han hvis jeg syntes han var sjøstygg.

Husk:

Man elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem

:)

Skrevet

Jeg driter i hva andre synes, men for min del tar jeg det egentlig som en selvfølge at jeg selv synes kjæresten min er pen. Naturligvis.

Men nå er det mye mer enn en persons billedskjønnhet som gjør en person pen og tiltrekkende i mine øyne.

Jeg har aldri vært sammen med-, eller hatt elskerforhold til noen jeg ikke har syntes har vært pene.

Enig! Kunne ikke tenkt meg å være sammen med en som ikke jeg selv likte utseendet på, uansett hva andre måtte mene om saken.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om det er viktig for meg? Tja, jeg hadde jo ikke blitt sammen med han hvis jeg syntes han var sjøstygg.

Husk:

Man elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem

"Husk: Man elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem"

Du sa det så utrolig mye bedre enn meg. :)

Skrevet

Jeg har vært sammen med både pene og 'mindre pene' menn.

Det var nok helst før i tiden utseende hadde en større betydning.

I dag er det holdning, sjarme, utstråling osv som teller. Menn skal ikke være pene, men gjerne litt barske :)

En ting 'henger igjen': Tennene må se bra ut.

Skrevet

Husk:

"Man elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem"

Godt sagt! :-))

Skrevet

Husk:

Selv om andre har sagt det allerede;

Kjempebra sagt!! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Husk: Man elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem"

Du sa det så utrolig mye bedre enn meg. :)

Thanx :)

Er vel lånte ord, men liker de svært godt. De sier veldige my :)

Gjest Call me Al
Skrevet

Husk:

Tja.... Det finnes vel sikkert mennesker du ikke ville syntes var pene, uansett hvor fin personlighet de hadde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Thanx :)

Er vel lånte ord, men liker de svært godt. De sier veldige my :)

Det meste er tidligere sagt best av andre, så det er ingen grunn til ikke å stjæle et og annet godt poeng. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja.... Det finnes vel sikkert mennesker du ikke ville syntes var pene, uansett hvor fin personlighet de hadde.

Men de hadde jeg nok ikke elska. Vedkommende vil mangle det "lille ekstra" som gjør at man blir forelsket.

For å si det sånn; jeg synes kjæresten min blir penere og penere for hver dag som går. Og for hver dag som går, elsker jeg han enda høyere og dypere.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det meste er tidligere sagt best av andre, så det er ingen grunn til ikke å stjæle et og annet godt poeng. :)

Kunne ikke vært mer enig. Det var vise ord :)

Skrevet

Men de hadde jeg nok ikke elska. Vedkommende vil mangle det "lille ekstra" som gjør at man blir forelsket.

For å si det sånn; jeg synes kjæresten min blir penere og penere for hver dag som går. Og for hver dag som går, elsker jeg han enda høyere og dypere.

" Og for hver dag som går, elsker jeg han enda høyere og dypere."

Det der har du klippet rett ut av legeromanen e.l, ikke sant? :-)

".............................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skulle nesten tro jeg skrev det innlegget i fylla! Uff.. :s

Men søvnmangel kan vel måles i promille (eller noe sånt) :)

Nå går øynene mine i kryss, det samme gjør fingra på tastaturet. Så det er nok på høy tid å finne loppekassa..

Natta folkens. Sweet dreams :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

" Og for hver dag som går, elsker jeg han enda høyere og dypere."

Det der har du klippet rett ut av legeromanen e.l, ikke sant? :-)

".............................."

10 poeng! He he :D

Skrevet

Enig! Kunne ikke tenkt meg å være sammen med en som ikke jeg selv likte utseendet på, uansett hva andre måtte mene om saken.

Eller sammen med noe man ikke likte som person, uansett om alle andre syntes av vedkommende var frykelig pen? F.eks.

"..............................."

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er desverre litt shallow selv, skulle ønske jeg ikke var så opptatt av utseende men det er jeg desverre.

Men du må huske på at en person som kan være pen i dine øyne, kan betegnes som ikke så pen i andres øyne. Så vi tiltrekkes av forskjellige ting, og godt er det.

I mine øyne er kjæresten min utrolig kjekk, og han blir bare kjekkere og kjekkere for hver dag som går. Det tyder vel på at des mer glad i han jeg blir, des kjekkere og flottere blir han, fordi personligheten hans tar over utseende, hvis du skjønner.

Ja dette var vanskelig å forklare, men det var alt jeg klarte å prestere denne fredagsnatten :)

Skrevet

Jeg for min del er ikke så opptatt av utseende til de jeg har vært sammen med.For i mine øyne har det vært kjempeflotte.

Og da skal det være sagt at jeg har funnet dem som det heter seg er mindre pene i andres øyne.Men slikt bryr ikke jeg meg om.Jeg har elsket dem og synes de var flotte.

Men når det gjelder å date nye,så må det være en ytre kjemi også.Så der er jeg litt opptatt av utseende ja.Men det er jo fordi jeg ikke har falt for dem alt.

Det finnes ingen som er stygge når det er følelser med i bildet.Da blir alt vakkert.

Gjest sånn er det nok
Skrevet

Jeg er konstruert slik at den fysiske tenningen er viktig. Så utseendet betyr mye, ja. Men det betyr ingenting hvis en person mangler det andre som er vesentlig.

Ja takk, begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...