Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg å ha en pen kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Utseendet er jo det eneste en har å vurdere etter ved første blikk. Så klart det har mye å si for de fleste. Ubevisst om ikke annet.

Men jeg har lagt merke til at det jeg synes er pent, liker ikke andre. Folk som blir betegnet som veldig pene, synes jeg er helt ordinære osv.

Men utseendet må tiltale akkurat meg.

gammel røy
Skrevet

Jeg velger ikke en mann for å ha noe å vise frem. Dog, det må være "noe" ved mannens utseende og utstråling som fanger interessen min, så utseende har selvsagt betydning.

Om han betraktes som billedskjønn av andre eller ikke, gir jeg en god dag i! Personlighet, sjarm, felles verdisyn og livsanskuelse er mye viktigere i lengden enn et "pent" ytre.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg har aldri hatt en kjæreste som jeg ikke har likt utseendet på, og vært stolt av å vise frem. Synes det er litt vanskelig å forstå innlegget ditt? Mener du at handikappede, overvektige, brune, korte, skallete, gråhårete, rynkete, røde, store ører osv. er menn som ikke kan vises frem?

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvis jeg vil ha noe å vise frem, kjøper jeg meg heller noe. Dette behovet har jeg heldigvis ikke i særlig stor grad.

Jeg trenger ikke ha en pen kjæreste i den forstand at han har modelltryne og superkropp, men jeg må jo like å se på han, da. Det meste blir jo pent når man liker det uansett.

Skrevet

Han behøver slett ikke være pen bare han har sjarm og vi har kjemi.

Skrevet

"Man elsker ikke noen fordi de er vakre, men noen blir vakre fordi man elsker dem"

"Det er mye som blir vakkert når man betrakter det med kjærlighet"

Greie sitater synes jeg, og jammen er det noe i dem...

bugge -jenta
Skrevet

Det er i grunnen ikke så veldig viktig for meg. mannen min bare var tilfeldigvis veldig flott. Kunne ikke vrake han for det, eller! Men for mannen min var det visst veldig viktig.....Ha!:)

Uansett går åra og skjønnheten forandrer seg. Brysta henger fordi du har ammet, og videre og videre. Uansett er både han og jeg på det vakreste for hverandre usminkede(for mitt vedkommende da) og nakne i senga. Og slik skal det være.

Når man har fått noen år/rynker på baken skjønner en dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...