Gå til innhold

Trenger akutt råd! (magen)

Gjest gi meg råd vær så snill - alenemor

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Salt buljong? Nei fysjameg, det er noe av det verste jeg noen gang har drukket. Og så 2 liter da!!

ja det er ikke akkurat godt, men blir det vondt nok så tror jeg nok at man vurderer det....

Skrevet

Håper at du har funnet noe som har hjulpet deg nå.

Prøvd med svisker og druer?

Gjest gi meg råd vær så snill - alenemor
Skrevet

Håper at du har funnet noe som har hjulpet deg nå.

Prøvd med svisker og druer?

Takk, men jeg føler meg litt bedre, selv om det fortsatt ikke har skjedd noen bevegelse i saken! Jeg har til og med spist litt i dag, men mest ris og en kavring.

Hm..nesten litt skummelt, hvor mye kan man egentlig putte i seg, når det ikke kommer ut igjen??? Har jo ikke hatt avføring på en uke nå. Pleier å ha det hver dag.

Jeg fant i butikken yougurt m.svisker, det har jeg spist i dag, men altså foreløpig uten virkning.

I kveld har jeg tatt lakserolje (Laxoberal) som visstnok skal gi effekt til imorgen tidlig...

Rapport kommer, he he!

:-)

Skrevet

Takk, men jeg føler meg litt bedre, selv om det fortsatt ikke har skjedd noen bevegelse i saken! Jeg har til og med spist litt i dag, men mest ris og en kavring.

Hm..nesten litt skummelt, hvor mye kan man egentlig putte i seg, når det ikke kommer ut igjen??? Har jo ikke hatt avføring på en uke nå. Pleier å ha det hver dag.

Jeg fant i butikken yougurt m.svisker, det har jeg spist i dag, men altså foreløpig uten virkning.

I kveld har jeg tatt lakserolje (Laxoberal) som visstnok skal gi effekt til imorgen tidlig...

Rapport kommer, he he!

:-)

Skummelt er det ikke. Jeg går mellom tre og fire uker og legen sier at det ikke er farlig selv om det kan være plagsomt. Det kommer ut tilslutt er hans kommentar.

Gjest gi meg råd osv - alenemor
Skrevet

Skummelt er det ikke. Jeg går mellom tre og fire uker og legen sier at det ikke er farlig selv om det kan være plagsomt. Det kommer ut tilslutt er hans kommentar.

Tre og fire uker!!! Er det mulig det da? Hvor er det plass til alt sammen?

Skrevet

Tre og fire uker!!! Er det mulig det da? Hvor er det plass til alt sammen?

Jeg vet ikke :o) Men jeg legger på meg noen kg da og når det kommer, varer det i flere dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...