H@yley Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Vi skal kjøre fra horten til kr.sand i påska. Har en liten diskusjon gående: Hvor ligger den ca. 2 km lange tunellen m/blå lys i veibanen. Jeg mener den ligger rett etter Porsgrunn når man kjører sørover. Har jeg rett? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mener at det er slike lys i begynnelsen av tunnellene som er før og etter Breviksbrua. 0 Siter
Gjest Kitchy Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg kjører iallefall igjennom en 'blålys-tunnel' når jeg kjører fra Posrgrunn til Brevik, men husker ikke akkurat hvem av dem det er. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Mener at det er slike lys i begynnelsen av tunnellene som er før og etter Breviksbrua. Breviksbrua er den gamle brua. Den nye heter Grenlandsbrua. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jepp, den ligger mellom skjelsvik og stathelle. Rett før Grenlandsbrua, men er ikke sikker på om det er den siste eller nest siste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.