Gå til innhold

rygget ut garage med håndbremsen på

Anbefalte innlegg

Gjest øvelseskjører
Skrevet

Hvilke konsekvenser kan det ha gitt? Øvelseskjører... Håper ikke jeg har slitt ut noe!

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger!

Grandtanta mi som gjorde det hele tida hadde rimelig slakk håndbrems, ellers tror jeg ikke det gjør noe som helst.

Mary Poppins
Skrevet

Tror ikke det gir noen store konsekvenser. Jeg har gjort det flere ganger.

Gjest avfsdga
Skrevet

ikkje noe annet enn litt mer slitasje enn vanlig:)

Gjest nickedokka
Skrevet

Da jeg var fersk bilist for endel år siden, kjørte jeg en mil med håndbrekket på. (Bilen tilhørte faren til kjæresten min..) Jeg oppdaget det da det begynte å komme en ulelyd og det luktet svidd..

Litt rygging med brekket på kan ikke ha gjort store skaden tror jeg. Så lenge det ikke blir en vane..

Skrevet

Ingen fare, en slik rygging gjør ikke noe.

Rart at det var bare jenter som hadde gjort denne bommerten her........veeeeldig rart, ......knehøner......hehe.

Gjest nickedokka
Skrevet

Rart at det var bare jenter som hadde gjort denne bommerten her........veeeeldig rart, ......knehøner......hehe.

*geiper*

Gjest glemt det jeg og
Skrevet

Går det an altså? Ikke på min bil, Chrysler Grand Voyager. (automat da hvis det har noe å si?) Den flytter seg ikke, begynner bare å "brøle". Og da fatter man det jo ganske raskt. ;0)

Skrevet

Det der er ekkelt! Jeg har, gjentatte ganger faktisk, prøvd å rygge med enten håndbremsen på, eller bilen stående i f. eks. 2. gir.

Like kjedelig hver gang.

Gjest Shira12
Skrevet

He he, sånt skjer.

Jeg kjørte noen km med håndbremsen på en gang, kunne ikke fatte og begripe hvor "treg" bilen var ;-)

Tror de fleste har noen små "flauser" i begynnelsen.

(*kremt* jeg hadde flere )

Mary Poppins
Skrevet

Går det an altså? Ikke på min bil, Chrysler Grand Voyager. (automat da hvis det har noe å si?) Den flytter seg ikke, begynner bare å "brøle". Og da fatter man det jo ganske raskt. ;0)

Jada det går ann selv om det er automat. Jeg kjører ikke annet enn automat og jeg har glemt å ta av håndbrekket flere ganger hehe..

Skrevet

ok,....den brøler rett som det er den da??...:-)

Skrevet

Jeg må nok dessverre innrømme at det nok har hendt, ja. Skjer det nå, så er det som regel fordi jeg har det litt travelt.

Jeg husker veldig veldig godt da jeg som helt fersk øvelseskjører kjørte 3-4 km med håndbrekket på *humre* Jeg syntes det var litt tungt i bakkene, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...