Gå til innhold

Foreldre og magesyke

Anbefalte innlegg

Gjest fryser
Skrevet

Mine to små barn har kastet opp, hatt feber og diare. De er nå bra igjen. Det varte noen dager.

Mannen min har hatt diare i flere dager men har ikke kastet opp., Jeg ble i går kveld uggen. Er litt kvalm og kjenner jeg blir verre ved anstrengelser. Jeg bare håper dette går fort over. Noen andre voksne her som har fått det etter barna har hatt syken. Hvor syke er/ble dere?

Gjest 40 grader
Skrevet

Veldig syke, oppkast og høy feber, ca 40 grader.

Alle 5 har vært mer eller mindre syke siden jul.

Bitis Gabonica
Skrevet

Veldig syke, oppkast og høy feber, ca 40 grader.

Alle 5 har vært mer eller mindre syke siden jul.

Har ikke barn, men ble klein etter å ha vært sammen med noen som hadde vært sjuke. Kastet ikke opp, men jeg hadde en morderisk hodepine og magekramper så jeg vrei meg i senga. Varte heldigvis bare en dag.

Skrevet

Mannen min fikk det før ungene og vekselvis løp på do og spydde. Temmelig hardt altså, men han hadde ikke mye feber. Selv følte jeg meg bare uggen og var litt dårlig i magen i noen dager. 6 av ungene spydde i ulike mengder og ulikt antall dager, mens nr. 7 (nesteldste) hadde det som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...