Gå til innhold

Fluktstol

Anbefalte innlegg

Gjest NyttLiv
Skrevet

Noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt en fluktstol? Eller er det virkelig helt umulig å få kjøpt slikt i mars?

Jentungen1365380808
Skrevet

Jeg kjøpte min på Ikea for noen år siden. Tror det var ganske tidlig på våren. Men det er kanskje litt utenom sesong akkurat nå...?

Gjest NyttLiv
Skrevet

Jeg kjøpte min på Ikea for noen år siden. Tror det var ganske tidlig på våren. Men det er kanskje litt utenom sesong akkurat nå...?

Har ikke vært innom ikea nå, så det kan jo hende. Det var det med sessong ja, men saken er jo den at i solveggen ved huset mitt der _er_ det veldig varmt og fint nå når sola skinner. Og min forrige fluktstol ble dessverre stjålet akkurat nå utenom sesong, så...

Skrevet

Har ikke vært innom ikea nå, så det kan jo hende. Det var det med sessong ja, men saken er jo den at i solveggen ved huset mitt der _er_ det veldig varmt og fint nå når sola skinner. Og min forrige fluktstol ble dessverre stjålet akkurat nå utenom sesong, så...

Den har ikke flykta da?

Sorry, jeg er trøtt og da får jeg sjukere humor enn ellers.

Jentungen1365380808
Skrevet

Det går jo an å spørre i butikker som selger hagemøbler. Kanskje noen har en på lager fra i fjor?

Skrevet

Kanskje den ikke ble stjålet? Kanskje den flyktet... Fluktstol... Hahhaa!

Huff, litt dårlig humor nå. :)

Gjest NyttLiv
Skrevet

Kanskje den ikke ble stjålet? Kanskje den flyktet... Fluktstol... Hahhaa!

Huff, litt dårlig humor nå. :)

Den flyktet ikke, for jeg vet hvem som stjal den. Problemet er bare at han som stjal den også kastet den. Ergo er den umulig å få tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...