Gjest ikkje rett Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Innføre sukkeravgift på brus? Noe i veien med folka? Er det den eneste måten de kan få forbuket ned eller er det enda en måte å tjene penger på? kunne skutt noen !!! 0 Siter
Gjest light-brus Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 De har jo lært av røykeloven, sette opp prisen og sette røykeforbud på offentlige steder. MANGE som sluttet å røyke. Om de setter opp prisen på brusen gjøre meg ingenting, husholdningen her (2 voksne og 2 barn) drikker så lite brus at vi vil ikke merke det grann om de øker prisen. Det skal jo bli morro å se da om de også setter opp prisen på sukkerfri brus også ;o) ..... det er jo sukkerforbruket de vil ha ned ..... men jeg skal banne på at den prisen også kommer til å øke !!!! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Drikker ikke brus så det er ingen stor krise for meg 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 De har jo lært av røykeloven, sette opp prisen og sette røykeforbud på offentlige steder. MANGE som sluttet å røyke. Om de setter opp prisen på brusen gjøre meg ingenting, husholdningen her (2 voksne og 2 barn) drikker så lite brus at vi vil ikke merke det grann om de øker prisen. Det skal jo bli morro å se da om de også setter opp prisen på sukkerfri brus også ;o) ..... det er jo sukkerforbruket de vil ha ned ..... men jeg skal banne på at den prisen også kommer til å øke !!!! Tviler på om det vil ha noe effekt. Brus har jo blitt stadig dyrere de siste årene, men folk drikker det i mengder for det. Dessuten er det jo myyye annet enn brus som er pakka fullt med sukker. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det er jo sykt at brus er billigere enn melk, og brus er absolutt ingen nødvendighet, så det er helt grei for meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det er jo sykt at brus er billigere enn melk, og brus er absolutt ingen nødvendighet, så det er helt grei for meg. Jeg tåler ikke melk så for meg er det helt greit at brus er billig. Men te er billigst ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Tviler på om det vil ha noe effekt. Brus har jo blitt stadig dyrere de siste årene, men folk drikker det i mengder for det. Dessuten er det jo myyye annet enn brus som er pakka fullt med sukker. Har brus blitt dyrere med årene? Vis meg gjerne noe statistikk på det der. Selv synes jeg det ser ut som om brusen bare har blitt billigere og billigere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tåler ikke melk så for meg er det helt greit at brus er billig. Men te er billigst ) Drikker stort sett bare vann jeg. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Tviler på om det vil ha noe effekt. Brus har jo blitt stadig dyrere de siste årene, men folk drikker det i mengder for det. Dessuten er det jo myyye annet enn brus som er pakka fullt med sukker. Dyrt! Kjøpte 1 1/2 liter champagnebrus til ungene i dag til 6.90 det er vel ikke dyrt. Når det er sagt kan de godt skru opp prisen på brus himmelhøyt - drikker det aldri - og så kan de sette ned prisen på farrisen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Drikker stort sett bare vann jeg. Jeg drikker mye vann også. Prøver å få imeg 3-4 liter væske om dagen og da er det godt med noe godt også ) Er du her enda altså ;o) Vi vil gjerne ha deg her altså, men kan du ikke plumpe'n ut nå og så komme tilbake ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg drikker mye vann også. Prøver å få imeg 3-4 liter væske om dagen og da er det godt med noe godt også ) Er du her enda altså ;o) Vi vil gjerne ha deg her altså, men kan du ikke plumpe'n ut nå og så komme tilbake ) Joda. Bare fortell meg hvordan. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Joda. Bare fortell meg hvordan. Tja, sjøl har jeg hatt keisersnitt mens mora mi malte taket i stua for å få det igang. Lakserolje En skikkelig orgasme Nå har jeg ikke flere gode eller dårlige råd ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Tja, sjøl har jeg hatt keisersnitt mens mora mi malte taket i stua for å få det igang. Lakserolje En skikkelig orgasme Nå har jeg ikke flere gode eller dårlige råd ) Jeg har mer lyst til å være gravid en uke til enn å ha sex eller vaske tak altså. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg har mer lyst til å være gravid en uke til enn å ha sex eller vaske tak altså. Tror det er vanlig at mange får den store ånden over seg til å vaske hus og får masse ekstra energi rett før fødselen starter. Det virker som du må vente litt til ) 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg drikker mye vann også. Prøver å få imeg 3-4 liter væske om dagen og da er det godt med noe godt også ) Er du her enda altså ;o) Vi vil gjerne ha deg her altså, men kan du ikke plumpe'n ut nå og så komme tilbake ) 3-4 liter væske om dagen? Det er imponerende. Jeg er godt fornøyd om jeg klarer å presse ned 1,5 liter til dagen. Da har jeg vært skikkelig flink. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns det blir for dumt. Syns heller de skulle senke prise på sunn mat. Kjøpte keg feks en salat i skolen på kantina her en dag. 40 føkings kr skulle de ha for den lille bollen med god sunn mat 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns det blir for dumt. Syns heller de skulle senke prise på sunn mat. Kjøpte keg feks en salat i skolen på kantina her en dag. 40 føkings kr skulle de ha for den lille bollen med god sunn mat keg = feks 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 3-4 liter væske om dagen? Det er imponerende. Jeg er godt fornøyd om jeg klarer å presse ned 1,5 liter til dagen. Da har jeg vært skikkelig flink. Jeg klarer ikke det hver dag men jeg prøve og måler det som går ut og inn 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvorfor da? Synes ikke det er noe galt med at de innfører avgifter på ting som ikke er sunt, sånn at kanskje de som er for dumme til å vite bedre i det minste kan bli forhindret fra et visst forbruk pga prisøkningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.