Gå til innhold

Blir forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest ikkje rett
Skrevet

Innføre sukkeravgift på brus? Noe i veien med folka?

Er det den eneste måten de kan få forbuket ned eller er det enda en måte å tjene penger på? kunne skutt noen !!!

Gjest light-brus
Skrevet

De har jo lært av røykeloven, sette opp prisen og sette røykeforbud på offentlige steder. MANGE som sluttet å røyke.

Om de setter opp prisen på brusen gjøre meg ingenting, husholdningen her (2 voksne og 2 barn) drikker så lite brus at vi vil ikke merke det grann om de øker prisen.

Det skal jo bli morro å se da om de også setter opp prisen på sukkerfri brus også ;o) ..... det er jo sukkerforbruket de vil ha ned ..... men jeg skal banne på at den prisen også kommer til å øke !!!!

hare1365380455
Skrevet

Blir det altså sukkeravgift?

Gjest Timari
Skrevet

Drikker ikke brus så det er ingen stor krise for meg

Bitis Gabonica
Skrevet

De har jo lært av røykeloven, sette opp prisen og sette røykeforbud på offentlige steder. MANGE som sluttet å røyke.

Om de setter opp prisen på brusen gjøre meg ingenting, husholdningen her (2 voksne og 2 barn) drikker så lite brus at vi vil ikke merke det grann om de øker prisen.

Det skal jo bli morro å se da om de også setter opp prisen på sukkerfri brus også ;o) ..... det er jo sukkerforbruket de vil ha ned ..... men jeg skal banne på at den prisen også kommer til å øke !!!!

Tviler på om det vil ha noe effekt. Brus har jo blitt stadig dyrere de siste årene, men folk drikker det i mengder for det.

Dessuten er det jo myyye annet enn brus som er pakka fullt med sukker.

Skrevet

Det er jo sykt at brus er billigere enn melk, og brus er absolutt ingen nødvendighet, så det er helt grei for meg.

Skrevet

Det er jo sykt at brus er billigere enn melk, og brus er absolutt ingen nødvendighet, så det er helt grei for meg.

Jeg tåler ikke melk så for meg er det helt greit at brus er billig.

Men te er billigst :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tviler på om det vil ha noe effekt. Brus har jo blitt stadig dyrere de siste årene, men folk drikker det i mengder for det.

Har brus blitt dyrere med årene?

Vis meg gjerne noe statistikk på det der. Selv synes jeg det ser ut som om brusen bare har blitt billigere og billigere.

Skrevet

Jeg tåler ikke melk så for meg er det helt greit at brus er billig.

Men te er billigst :o)

Drikker stort sett bare vann jeg.

fei1365380229
Skrevet

Dyrt! Kjøpte 1 1/2 liter champagnebrus til ungene i dag til 6.90 det er vel ikke dyrt.

Når det er sagt kan de godt skru opp prisen på brus himmelhøyt - drikker det aldri - og så kan de sette ned prisen på farrisen :o)

Skrevet

Drikker stort sett bare vann jeg.

Jeg drikker mye vann også. Prøver å få imeg 3-4 liter væske om dagen og da er det godt med noe godt også :o)

Er du her enda altså ;o) Vi vil gjerne ha deg her altså, men kan du ikke plumpe'n ut nå og så komme tilbake :o)

Skrevet

Jeg drikker mye vann også. Prøver å få imeg 3-4 liter væske om dagen og da er det godt med noe godt også :o)

Er du her enda altså ;o) Vi vil gjerne ha deg her altså, men kan du ikke plumpe'n ut nå og så komme tilbake :o)

Joda. Bare fortell meg hvordan.

Skrevet

Joda. Bare fortell meg hvordan.

Tja, sjøl har jeg hatt keisersnitt mens mora mi malte taket i stua for å få det igang.

Lakserolje

En skikkelig orgasme

Nå har jeg ikke flere gode eller dårlige råd :o)

Skrevet

Tja, sjøl har jeg hatt keisersnitt mens mora mi malte taket i stua for å få det igang.

Lakserolje

En skikkelig orgasme

Nå har jeg ikke flere gode eller dårlige råd :o)

Jeg har mer lyst til å være gravid en uke til enn å ha sex eller vaske tak altså.

Skrevet

Jeg har mer lyst til å være gravid en uke til enn å ha sex eller vaske tak altså.

Tror det er vanlig at mange får den store ånden over seg til å vaske hus og får masse ekstra energi rett før fødselen starter.

Det virker som du må vente litt til :o)

Skrevet

3-4 liter væske om dagen? Det er imponerende. Jeg er godt fornøyd om jeg klarer å presse ned 1,5 liter til dagen. Da har jeg vært skikkelig flink.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns det blir for dumt. Syns heller de skulle senke prise på sunn mat.

Kjøpte keg feks en salat i skolen på kantina her en dag. 40 føkings kr skulle de ha for den lille bollen med god sunn mat

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns det blir for dumt. Syns heller de skulle senke prise på sunn mat.

Kjøpte keg feks en salat i skolen på kantina her en dag. 40 føkings kr skulle de ha for den lille bollen med god sunn mat

keg = feks

Skrevet

3-4 liter væske om dagen? Det er imponerende. Jeg er godt fornøyd om jeg klarer å presse ned 1,5 liter til dagen. Da har jeg vært skikkelig flink.

Jeg klarer ikke det hver dag men jeg prøve og måler det som går ut og inn

Gjest tjohooo
Skrevet

Hvorfor da?

Synes ikke det er noe galt med at de innfører avgifter på ting som ikke er sunt, sånn at kanskje de som er for dumme til å vite bedre i det minste kan bli forhindret fra et visst forbruk pga prisøkningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...