Gå til innhold

FU:Hvilken av disse filmene er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse to filmene ville du sett, og hvorfor? Hva likte du/likte du ikke, med filmene (hvis du har sett dem)?

1. "The Others". Grøsser med bl.a. Nicole Kidman

2. "Matrix". Sci-fi/Action/Thriller med bl.a. Keanu Reeves.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker The Others best. Uten tvil. Den gir deg gode grøss, er spennende fra begynnelse til slutt, og har en artig avslutning.

The Matrix er, etter min mening, en hver datanerds våte drøm.

Vi andre klarer å styre oss.

Skrevet

Jeg liker The Others best. Uten tvil. Den gir deg gode grøss, er spennende fra begynnelse til slutt, og har en artig avslutning.

Det høres bra ut - vi heller nok mest mot "The Others" vi som skal se.

Men jeg ville ha et alternativ, derfor lånte jeg begge to. Ante ingenting om Matrix, men husket tittelen - så da ble den alternativet.

Vi skal ikke se den før imorgen kveld, får høre om det er flere som har noe å si.

Men du pleier å ha en del bra svar på filmspørsmål, SDD, så svaret ditt veier nokså tungt.

Takker og bukker

:)

Gjest Grumpy
Skrevet

Støttes 100% Eneste grunn til å se Matrix er Carrie Ann Moss i tettsittende latekskostyme :)

Skrevet

Støttes 100% Eneste grunn til å se Matrix er Carrie Ann Moss i tettsittende latekskostyme :)

hehe, i og med at jeg ikke har noe spesielt ønske om å se Carrie Ann Moss i tettsittende latekskostyme, så tenker jeg at den andre filmen er mest aktuell :)

Men, jeg får da høre om noen andre har noe å si også da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det høres bra ut - vi heller nok mest mot "The Others" vi som skal se.

Men jeg ville ha et alternativ, derfor lånte jeg begge to. Ante ingenting om Matrix, men husket tittelen - så da ble den alternativet.

Vi skal ikke se den før imorgen kveld, får høre om det er flere som har noe å si.

Men du pleier å ha en del bra svar på filmspørsmål, SDD, så svaret ditt veier nokså tungt.

Takker og bukker

:)

Se The Others først, og så kan du eventuelt forsøke deg på The Matrix senere. Innen genren er den overhodet ikke ille, og enkelte av kampscenene er forholdsvis imponerende.

Men det blir for mye dilldall om du ikke er nerd. Disse gærningene dyrker jo Matrix som om galskapen er en religion for dem. :)

Skrevet

Se The Others først, og så kan du eventuelt forsøke deg på The Matrix senere. Innen genren er den overhodet ikke ille, og enkelte av kampscenene er forholdsvis imponerende.

Men det blir for mye dilldall om du ikke er nerd. Disse gærningene dyrker jo Matrix som om galskapen er en religion for dem. :)

Jeg er nok ingen datanerd, nei. Vil bare ha bra underholdning jeg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, enig i at det er en grunn.

Men i så fall ville jeg heller sett Tomb Raider 1 og 2 og siklet på Jolie i noen timer. :)

Eventuelt Charlie's Angels 2. Dersom man virkelig vil ha underholdning så til de grader hjernedød at det faktisk blir morsomt, mens man nyter synet av jenter som spiller på sex så til de grader at det hele blir parodisk - noe som nok også er meningen.

Har faktisk litt sansen for den filmen. Det ser ut som om både regissør og skuespillere har vært så til de grader klar over hvilket makkverk av et manuskrivt de har vært i besittelse av, at de gjør det desidert verste ut av det, spiller på sex hele tiden (Cameron Diaz gjør f.eks. tungebevegelser nesten hver gang hun er i bildet), og en handling som... vel, den er ikke-eksisterende.

Det er så elendig at det blir morsomt. :)

Også disse kvinnfolka, da... Satan-inni-helvete! :)

Gjest nickedokka
Skrevet

Jeg likte the Others, fordi jeg har sansen for filmer som gir meg frysning på ryggen. Den var ikke forutsigbar, og jeg liker Nicole Kidman.

The Matrix: Jeg likte den første i trilogien. Toeren og treeren var litt skuffende. Handlingen ble till borte i alle de spektakulære effektene. Men for all del, godt laget! Jeg har inntrykk av at menn er i flertall om å like Matrix-filmene.

Skrevet

Jeg likte the Others, fordi jeg har sansen for filmer som gir meg frysning på ryggen. Den var ikke forutsigbar, og jeg liker Nicole Kidman.

The Matrix: Jeg likte den første i trilogien. Toeren og treeren var litt skuffende. Handlingen ble till borte i alle de spektakulære effektene. Men for all del, godt laget! Jeg har inntrykk av at menn er i flertall om å like Matrix-filmene.

Nok en anbefaling for The Others, altså.

Ser ut til at Matrix ryker ;)

Skrevet

The Others, helt klart.

Den er akkurat passe skummel og har en fin tvist, som gjør at filmen huskes en stund etterpå.

Matrix var sånn passe.

Gjest Shira12
Skrevet

The Others mener jeg.

Men det er min personlige smak, likte den filmen kjempe bra. Er stor fan av den sjangeren.

The Matrix datt jeg litt av lasset. Ser det meste av filmer, men den ble litt voldsom etter mitt syn.

Smaken er som baken, delt ( er det ikke et ordtak som sier det?)

Gjest baremei
Skrevet

Av de to har jeg bare sett "The Others". Så den sist helg. Gir terningkast fem(bare så vidt). Er fan av Nicole jeg, så blir muligens litt inhabil:)

Filmen var ganske bra(med uventet slutt!), og ikke _for_skummel. (Klarte å se den uten hverken "selvskading" eller pute foran ansiktet! *stolt*)

Action-filmer styrer jeg galant unna.

Skrevet

Fascinerende ideer bak begge filmene synes jeg.

Som film synes jeg The Others vinner denne tvekampen.

Skrevet

Da blir det The Others. Helt klart.

Takk for alle innspill! :)

Gjest malun
Skrevet

Dønn enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...