Gjest nøden Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hjelp, må absolutt ha noe i matbutikk i morgen, Trondheim. Er det flere enn Bunnpris i Kongens gt som holder åpent noenlunde sentralt? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Foreløpig vet jeg kun om bunnprisbutikker som er åpne på søndager.. Kommer ikke på noen andre. Bunnpris har søndagsåpent på Tyholt, Nidarvoll, Angelltrøa, Flatåsen, Ugla og Ila. Er ikke så voldsomt kjent i Trondheim foreløpig, dessverre... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Joker i Nedre Møllenbergsgt er åpen i morgen. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Her i Sverige har ALLE matbutikker + noen andre åpent om søndagen. Ædda bædda:9hihi. Som oftest synes jeg det er unødvendig,da, men greit hvis det plutselig er noe man MÅ ha. 0 Siter
Line Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Bunnpris på Sluppen og Hundhamaren i alle fall. Sistenevnte kanskje ikke så veldig sentralt, men... Og så har 7-11 åpent hele døgnet... Og Statoil i Innherredsveien likedan. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Her i Sverige har ALLE matbutikker + noen andre åpent om søndagen. Ædda bædda:9hihi. Som oftest synes jeg det er unødvendig,da, men greit hvis det plutselig er noe man MÅ ha. Her på Grünerløkka er nesten alle matforretningen åpne de også, ikke Rimi og Kiwi men alle de andre. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Her på Grünerløkka er nesten alle matforretningen åpne de også, ikke Rimi og Kiwi men alle de andre. Kanskje det er slik i alle "storbyer" da, hehe. Første gang jeg bor i en, så jeg trodde det var bare her vi var så "heldige":) Her holder t.o.m et svært kjøpesenter(nordens største!) med alle mulige butikker søndagsåpent. Kan du slå den? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kanskje det er slik i alle "storbyer" da, hehe. Første gang jeg bor i en, så jeg trodde det var bare her vi var så "heldige":) Her holder t.o.m et svært kjøpesenter(nordens største!) med alle mulige butikker søndagsåpent. Kan du slå den? Nei, her er det bare småbutikker som er åpne. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Bunnpris ila, Joker Bakklandet, 7-eleven... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ica i osloveien/ila har faktisk begynt med søndagsåpent nå (gamle rimi)..litt ryddigere og mer oversiktlig der enn mange av bunnprisbutikkene 0 Siter
Line Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Bunnpris ila, Joker Bakklandet, 7-eleven... Huff... handler virkelig noen på Bunnpris i Ila? *grøss* Jeg har jobbet der i tre uker (utlånt fra en annen butikk), og aldri ALDRI mer... det skal virkelig være krise om jeg skal sette mine bein innafor dørene der igjen. ) 0 Siter
Line Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ica i osloveien/ila har faktisk begynt med søndagsåpent nå (gamle rimi)..litt ryddigere og mer oversiktlig der enn mange av bunnprisbutikkene Hmm... er vel blitt Ica der og nå ja. Uansett... da skal det være krise! Hehe... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hmm... er vel blitt Ica der og nå ja. Uansett... da skal det være krise! Hehe... Det er både bunnpris og ica i ila. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Huff... handler virkelig noen på Bunnpris i Ila? *grøss* Jeg har jobbet der i tre uker (utlånt fra en annen butikk), og aldri ALDRI mer... det skal virkelig være krise om jeg skal sette mine bein innafor dørene der igjen. ) Handler aldri på søndager, er flere år siden jeg var på Bunnpris på Ila, og husker ikke hvordan det ser ut lenger Hva er det som gjør den så fæl? 0 Siter
Line Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det er både bunnpris og ica i ila. Ok. Det er lenge siden jeg jobbet der, og da var det Bunnpris. Det byttet til Rimi senere... Den nåværende Bunnprisen vet jeg ikke om. 0 Siter
Line Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Handler aldri på søndager, er flere år siden jeg var på Bunnpris på Ila, og husker ikke hvordan det ser ut lenger Hva er det som gjør den så fæl? Er Ica der nå, sies det her. Hva som gjør den fæl... tror jeg nøyer meg med å si at det var ei familiestyrt greie, underbetalt, sleske folk, og at jeg jobbet for broren til hun som var sjef i Ila. Jeg går store omveier når jeg ser ham på gata fortsatt, så minnene er ikke aldeles gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.