Gå til innhold

Åpen matbutikk Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest nøden
Skrevet

Hjelp, må absolutt ha noe i matbutikk i morgen, Trondheim.

Er det flere enn Bunnpris i Kongens gt som holder åpent noenlunde sentralt?

Gjest Astral
Skrevet

Foreløpig vet jeg kun om bunnprisbutikker som er åpne på søndager.. Kommer ikke på noen andre. Bunnpris har søndagsåpent på Tyholt, Nidarvoll, Angelltrøa, Flatåsen, Ugla og Ila. Er ikke så voldsomt kjent i Trondheim foreløpig, dessverre... :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Joker i Nedre Møllenbergsgt er åpen i morgen.

Gjest baremei
Skrevet

Her i Sverige har ALLE matbutikker + noen andre åpent om søndagen. Ædda bædda:9hihi. Som oftest synes jeg det er unødvendig,da, men greit hvis det plutselig er noe man MÅ ha.

Skrevet

Bunnpris på Sluppen og Hundhamaren i alle fall. Sistenevnte kanskje ikke så veldig sentralt, men...

Og så har 7-11 åpent hele døgnet... Og Statoil i Innherredsveien likedan.

Skrevet

Her i Sverige har ALLE matbutikker + noen andre åpent om søndagen. Ædda bædda:9hihi. Som oftest synes jeg det er unødvendig,da, men greit hvis det plutselig er noe man MÅ ha.

Her på Grünerløkka er nesten alle matforretningen åpne de også, ikke Rimi og Kiwi men alle de andre.

Gjest baremei
Skrevet

Her på Grünerløkka er nesten alle matforretningen åpne de også, ikke Rimi og Kiwi men alle de andre.

Kanskje det er slik i alle "storbyer" da, hehe. Første gang jeg bor i en, så jeg trodde det var bare her vi var så "heldige":)

Her holder t.o.m et svært kjøpesenter(nordens største!) med alle mulige butikker søndagsåpent. Kan du slå den?;)

Skrevet

Kanskje det er slik i alle "storbyer" da, hehe. Første gang jeg bor i en, så jeg trodde det var bare her vi var så "heldige":)

Her holder t.o.m et svært kjøpesenter(nordens største!) med alle mulige butikker søndagsåpent. Kan du slå den?;)

Nei, her er det bare småbutikker som er åpne.

Skrevet

Har ikke alle 7-11-butikkene det da?

Gjest tjohooo
Skrevet

Bunnpris ila, Joker Bakklandet, 7-eleven...

lalala1365380457
Skrevet

ica i osloveien/ila har faktisk begynt med søndagsåpent nå (gamle rimi)..litt ryddigere og mer oversiktlig der enn mange av bunnprisbutikkene

Skrevet

Bunnpris ila, Joker Bakklandet, 7-eleven...

Huff... handler virkelig noen på Bunnpris i Ila? *grøss*

Jeg har jobbet der i tre uker (utlånt fra en annen butikk), og aldri ALDRI mer... det skal virkelig være krise om jeg skal sette mine bein innafor dørene der igjen.

:o)

Skrevet

ica i osloveien/ila har faktisk begynt med søndagsåpent nå (gamle rimi)..litt ryddigere og mer oversiktlig der enn mange av bunnprisbutikkene

Hmm... er vel blitt Ica der og nå ja. Uansett... da skal det være krise!

Hehe...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hmm... er vel blitt Ica der og nå ja. Uansett... da skal det være krise!

Hehe...

Det er både bunnpris og ica i ila.

Gjest tjohooo
Skrevet

Huff... handler virkelig noen på Bunnpris i Ila? *grøss*

Jeg har jobbet der i tre uker (utlånt fra en annen butikk), og aldri ALDRI mer... det skal virkelig være krise om jeg skal sette mine bein innafor dørene der igjen.

:o)

Handler aldri på søndager, er flere år siden jeg var på Bunnpris på Ila, og husker ikke hvordan det ser ut lenger :) Hva er det som gjør den så fæl?

Skrevet

Det er både bunnpris og ica i ila.

Ok. Det er lenge siden jeg jobbet der, og da var det Bunnpris. Det byttet til Rimi senere...

Den nåværende Bunnprisen vet jeg ikke om.

Skrevet

Handler aldri på søndager, er flere år siden jeg var på Bunnpris på Ila, og husker ikke hvordan det ser ut lenger :) Hva er det som gjør den så fæl?

Er Ica der nå, sies det her. Hva som gjør den fæl... tror jeg nøyer meg med å si at det var ei familiestyrt greie, underbetalt, sleske folk, og at jeg jobbet for broren til hun som var sjef i Ila. Jeg går store omveier når jeg ser ham på gata fortsatt, så minnene er ikke aldeles gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...