Gjest ojojojojojojojojoj Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Eksisterer det enda? -og SER noen på det fremdeles?!?!?!?!!! 0 Siter
sheba Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 han kom inn fordi det ble for lite svensker og "lagkapteiner" der:-) er vel mest for spenningens skyld:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Eksisterer det enda? -og SER noen på det fremdeles?!?!?!?!!! Selvfølgelig ser vi på. Nå også til og med. 0 Siter
sheba Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Selvfølgelig ser vi på. Nå også til og med. morsomt å se på:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 morsomt å se på:-) De er tamme i kveld. De fikk vel nok etter festen i går tenker jeg:) 0 Siter
felle Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 haha jeg er hardbarket fan nå..Hadde aldri trodd jeg skulle sett på det igjen, men nå er det nå bare sånn..Begynner man først å se blir man vel hektet. Han der nye er visst litt sånn "kom inn for å være hunken til BB sånn at det skulle bli intriger og dåning"-fyr. Hittil er det vel bare denne Britt fra Norge som har falt for ham. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.