Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 I kveld så jeg filmen "UNO" med Aksel Hennie og Nicolai Cleve Broch. Kjempegod film som gjorde inntrykk! Lurer litt på slutten...Døde David eller smilte han kun fordi han følte at han nå var "fri"/ferdig med saken? Eller er dette kanskje en tolkningssak? Formeninger? 0 Siter
cecily Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror han spilte Unokortet og var fri. Akkurat slik han fortalte broren sin da han lærte bort spillet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror an smilte fordi han var ferdig med alt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror han spilte Unokortet og var fri. Akkurat slik han fortalte broren sin da han lærte bort spillet. Men var han "fri" fordi han døde (og smilte fordi han "så" faren sin(?)) eller fordi han var ferdig med saken? *grubler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg tror an smilte fordi han var ferdig med alt. OK, finnes antagelig ikke noe fasitsvar... Irriterende ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Han smilte fordi han var ute av miljøet. Ferdig med alt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Han smilte fordi han var ute av miljøet. Ferdig med alt. Okei, da får jeg sove godt i natt ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Han smilte fordi han var ute av miljøet. Ferdig med alt. Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du Uno, de som trener og selger trenings-dop, krangler med dophaier og sånn. Hawaii Norge handler om en syk fyr og broren som egentlig sitter i fengsel, og ei dame som han syke skal møte. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du Uno utspiller seg i et knallhardt helsestudiomiljø hvor det å tyste er å anse som verre enn drap. Egentlig handler den vel mest om vennskap, og det å stå alene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Uno, de som trener og selger trenings-dop, krangler med dophaier og sånn. Hawaii Norge handler om en syk fyr og broren som egentlig sitter i fengsel, og ei dame som han syke skal møte. Og om engler. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du Har du drukket nå igjen? ;P va en noen fine skrivefeil i det innlegget 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Har du drukket nå igjen? ;P va en noen fine skrivefeil i det innlegget drkket? neeeeiii! joda eller neida jeg har jo ikke det, ellre litt bare.. litt mye kan vi heller si 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Uno, de som trener og selger trenings-dop, krangler med dophaier og sånn. Hawaii Norge handler om en syk fyr og broren som egentlig sitter i fengsel, og ei dame som han syke skal møte. da har jeg defnitvt ikke sett uno, hvis den haldler om dolphiner. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 da har jeg defnitvt ikke sett uno, hvis den haldler om dolphiner. Delfiner? Gått forbi noen bensinstasjoner i natt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 da har jeg defnitvt ikke sett uno, hvis den haldler om dolphiner. Nei, dolere tror jeg ikke vi har i noen filmer. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 drkket? neeeeiii! joda eller neida jeg har jo ikke det, ellre litt bare.. litt mye kan vi heller si Hehe..du virker utroli kul.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Delfiner? Gått forbi noen bensinstasjoner i natt? ja! ,, det jeg mente... delphiner. siste filmen jeg så med en et saånt dyr tro rjeg var ace ventura,, kan du huske den? ganske morsom. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nei, dolere tror jeg ikke vi har i noen filmer. hehe jeg skjønner jo at dolere ik er med i filmer, jeg tordde ni snakket om delphiner her? Skal forresten ik du poppe snart? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ja! ,, det jeg mente... delphiner. siste filmen jeg så med en et saånt dyr tro rjeg var ace ventura,, kan du huske den? ganske morsom. Delfiner er utrolig fine dyr! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.