Gå til innhold

"UNO" - slutten?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

I kveld så jeg filmen "UNO" med Aksel Hennie og Nicolai Cleve Broch. Kjempegod film som gjorde inntrykk!

Lurer litt på slutten...Døde David eller smilte han kun fordi han følte at han nå var "fri"/ferdig med saken? Eller er dette kanskje en tolkningssak? Formeninger?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

16

• ShitDiddelyDo

7

• Åsemor

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg tror han spilte Unokortet og var fri. Akkurat slik han fortalte broren sin da han lærte bort spillet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror an smilte fordi han var ferdig med alt. :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror han spilte Unokortet og var fri. Akkurat slik han fortalte broren sin da han lærte bort spillet.

Men var han "fri" fordi han døde (og smilte fordi han "så" faren sin(?)) eller fordi han var ferdig med saken?

*grubler*

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror an smilte fordi han var ferdig med alt. :)

OK, finnes antagelig ikke noe fasitsvar... Irriterende ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han smilte fordi han var ute av miljøet. Ferdig med alt.

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Okei, da får jeg sove godt i natt ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du :)

Skrevet

Gidder du bare si super kort hva fulmen handler om? er litt usikker om jeg kanskje blaner hawwii norge med uno skjonner du :)

Uno, de som trener og selger trenings-dop, krangler med dophaier og sånn.

Hawaii Norge handler om en syk fyr og broren som egentlig sitter i fengsel, og ei dame som han syke skal møte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uno utspiller seg i et knallhardt helsestudiomiljø hvor det å tyste er å anse som verre enn drap. :)

Egentlig handler den vel mest om vennskap, og det å stå alene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hawaii Norge handler om en syk fyr og broren som egentlig sitter i fengsel, og ei dame som han syke skal møte.

Og om engler.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du drukket nå igjen? ;P va en noen fine skrivefeil i det innlegget :D

Mary Poppins
Skrevet

Har du drukket nå igjen? ;P va en noen fine skrivefeil i det innlegget :D

drkket? neeeeiii! ;)

joda eller neida jeg har jo ikke det, ellre litt bare.. litt mye kan vi heller si ;)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

da har jeg defnitvt ikke sett uno, hvis den haldler om dolphiner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Delfiner?

Gått forbi noen bensinstasjoner i natt? :)

Skrevet

Nei, dolere tror jeg ikke vi har i noen filmer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

drkket? neeeeiii! ;)

joda eller neida jeg har jo ikke det, ellre litt bare.. litt mye kan vi heller si ;)

Hehe..du virker utroli kul.. :D

Mary Poppins
Skrevet

Delfiner?

Gått forbi noen bensinstasjoner i natt? :)

ja! ,, det jeg mente... delphiner. siste filmen jeg så med en et saånt dyr tro rjeg var ace ventura,, kan du huske den? ganske morsom.

Mary Poppins
Skrevet

Nei, dolere tror jeg ikke vi har i noen filmer.

hehe jeg skjønner jo at dolere ik er med i filmer, jeg tordde ni snakket om delphiner her?

Skal forresten ik du poppe snart?

ShitDiddelyDo
Skrevet

ja! ,, det jeg mente... delphiner. siste filmen jeg så med en et saånt dyr tro rjeg var ace ventura,, kan du huske den? ganske morsom.

Delfiner er utrolig fine dyr! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...