Gå til innhold

"UNO" - slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe jeg skjønner jo at dolere ik er med i filmer, jeg tordde ni snakket om delphiner her?

Skal forresten ik du poppe snart?

Joda. Snart.

dop-haier og delfiner er ikke akkurat det samme. Ikke i morgen iallefall. Kanskje i kveld.

Kanskje du skal legge deg?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

16

• ShitDiddelyDo

7

• Åsemor

4

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mary Poppins
Skrevet

Hehe..du virker utroli kul.. :D

hehe tja, jeg vil hekller si at dette er ganske flaut, full kl halv to faktisk.. jaja, er hvertfal ikke ås ille at jeg har stjålet poleringsmiddel fra bensinstasjonen denne gangen :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe tja, jeg vil hekller si at dette er ganske flaut, full kl halv to faktisk.. jaja, er hvertfal ikke ås ille at jeg har stjålet poleringsmiddel fra bensinstasjonen denne gangen :)

Hehe..er i samme situasjon selv.. skjønner ikke hva jeg gjør på dol når jeg har drukket!!

Mary Poppins
Skrevet

Joda. Snart.

dop-haier og delfiner er ikke akkurat det samme. Ikke i morgen iallefall. Kanskje i kveld.

Kanskje du skal legge deg?

Altås når du kaller dephioner for dohaier tror jeg selvsagt at du mener dolphiner.

Men det at jeg bør legge meg var sletts ingen dum idé.

Mary Poppins
Skrevet

Hehe..er i samme situasjon selv.. skjønner ikke hva jeg gjør på dol når jeg har drukket!!

nei det brude vært et forbud mot det.. alkotest for å få lov til å skrive p\å dol, det hadde kommet godt med, for å si det sånn ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

nei det brude vært et forbud mot det.. alkotest for å få lov til å skrive p\å dol, det hadde kommet godt med, for å si det sånn ;)

JA...helt enig! Sku vært promillegrense her å! Men ikke legg deg enda da.. Kjedli å sitte her aleine :D

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Delfiner er utrolig fine dyr! :)

ja visst. jeg har jo svømt med en delphin,

nå er jeg litt usikker om dette er noe jeg finner på eller om jeg faktisk har gjort det.. jeg husker ikke helt så mulig jeg sier noe annet imrg.

Skrevet

Altås når du kaller dephioner for dohaier tror jeg selvsagt at du mener dolphiner.

Men det at jeg bør legge meg var sletts ingen dum idé.

Gled deg til du leser denne tråden i morgen. ;)

Mary Poppins
Skrevet

JA...helt enig! Sku vært promillegrense her å! Men ikke legg deg enda da.. Kjedli å sitte her aleine :D

hehe nettopp! promillegrense hadde vært helt topp, da kunne spart meg alle disse fylleinnlggene mine jeg klarer prestere å skriver her inne.

jeg har faktisk ingen planer om å legge meg, er fullstendig sprettvåken! jeg sitter å vurderer om jeg skal hente pottis, det er jo digg!

Skrevet

hehe nettopp! promillegrense hadde vært helt topp, da kunne spart meg alle disse fylleinnlggene mine jeg klarer prestere å skriver her inne.

jeg har faktisk ingen planer om å legge meg, er fullstendig sprettvåken! jeg sitter å vurderer om jeg skal hente pottis, det er jo digg!

Jeg synes det er ganske morsomt å lese nå jeg. Dere underholder meg og åsemor

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det er ganske morsomt å lese nå jeg. Dere underholder meg og åsemor

det er jo flott at jeg gjør noe nytte ut av meg da :)

Jeg fikk ikke underholde kjærsten som synes jeg burde legge meg for lengst.. så det er fint jeg kan underhlode noen andre hehe

Mary Poppins
Skrevet

Gled deg til du leser denne tråden i morgen. ;)

jeg har igen planer om å lese denne tråden imrg ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Potttis? hehe.. Er det potetgull?

Blir det for dumt å spør om msn? Altså om vi skal chatte der?

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Potttis? hehe.. Er det potetgull?

Blir det for dumt å spør om msn? Altså om vi skal chatte der?

pottis er potetgull :)

msn er bare koselig.. men kan ik legge ut msn adr her da det inneholder hele navnet mitt ( jupp kjempme kreativt)

men hvis du kan legge den ut her så skal jeg "adde" deg :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

pottis er potetgull :)

msn er bare koselig.. men kan ik legge ut msn adr her da det inneholder hele navnet mitt ( jupp kjempme kreativt)

men hvis du kan legge den ut her så skal jeg "adde" deg :)

Prøv:

[email protected]

Skrevet

det er jo flott at jeg gjør noe nytte ut av meg da :)

Jeg fikk ikke underholde kjærsten som synes jeg burde legge meg for lengst.. så det er fint jeg kan underhlode noen andre hehe

Jeg leser her og ser på tv og snakker på msn :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg har igen planer om å lese denne tråden imrg ;)

Du burde i hvert fall se UNO. Delfinene der er vannvittig søte! :)

Mary Poppins
Skrevet

Du burde i hvert fall se UNO. Delfinene der er vannvittig søte! :)

Da skal jeg se den imrg, moro å se på disse delfinene og kåthaiene som åsemor driver å babler om..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da skal jeg se den imrg, moro å se på disse delfinene og kåthaiene som åsemor driver å babler om..

Men før du leier noe du tror er en dyrefilm bør du lese denne tråden. :)

Gjest Timari
Skrevet

OK, finnes antagelig ikke noe fasitsvar... Irriterende ;o)

var filmen tekstet? Var det på kino du så den?

er så lenge siden jeg så den

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...