Gå til innhold

Aight???! The Osbournes...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den mannen der er den eneste normale i familien.

Det sier litt.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.3.2005 den 5.41):

Det sier litt.

Ingen av dem er helt friske tror jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Ja akkurat det bildet så jeg også her om dagen og ble skikkelig sjokkert - ganske ekkelt!!

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.3.2005 den 5.41):

Det sier litt.

Normal og normal :-) Men jo jeg er enig og skjønner hva du mener.

Det er verre med ungene og kona ja. Herregud for noen borskjemte og ufyselige unger.

Ozzy holder i det minste beina godt plantet på jorda, og gir blanke i pomp og prakt. Likandes på sin spesielle måte. Har sans for fyren ja.

Skrevet

Ja, hadde faren min gjort noe sånt med meg under en fotosession ...

Skrevet

Tør vedde ganske mange kroner på at dette er et arrangert bilde, hvor både far og datter følger instrukser fra fotografen.

Settingen i bildet er også positivt for karrieren til frøken Osbourne, da bildet gjør at hun som artist får omtale og blir omtalt - og dermed kanskje huskes såpass lenge at hun får solgt litt av sin neste plate også...

ShitDiddelyDo
Skrevet
  Hawkwind skrev (På 6.3.2005 den 23.34):

Tør vedde ganske mange kroner på at dette er et arrangert bilde, hvor både far og datter følger instrukser fra fotografen.

Settingen i bildet er også positivt for karrieren til frøken Osbourne, da bildet gjør at hun som artist får omtale og blir omtalt - og dermed kanskje huskes såpass lenge at hun får solgt litt av sin neste plate også...

Synes hele The Osbournes er en skam. Fyren er åpenbart ødelagt av et hardt liv, og dette gjør kjerringa hans, som uten noen som helst tvil er den som styrer alt som skjer, om til et humorprogram for unger og amøber.

Folk sitter og ler av en ødelagt Ozzy som ikke klarer å styre fjernkontrollen, knapt klarer å gå, sliter med å fullføre hele setninger.

Bare for at den forpulte pengehora av en kjerring og hennes like ødelagt unger skal bli verdenskjente.

Dette er det mest spekulative realitykonseptet jeg noensinne har sett.

En skam at et ikon som Ozzy behandles på denne måten.

For det er dette han vil bli husket for av folk flest, og det er så ufortjent som det kunne ha blitt. Han hadde fortjent så sinnssykt mye bedre.

Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 6.3.2005 den 23.42):

Synes hele The Osbournes er en skam. Fyren er åpenbart ødelagt av et hardt liv, og dette gjør kjerringa hans, som uten noen som helst tvil er den som styrer alt som skjer, om til et humorprogram for unger og amøber.

Folk sitter og ler av en ødelagt Ozzy som ikke klarer å styre fjernkontrollen, knapt klarer å gå, sliter med å fullføre hele setninger.

Bare for at den forpulte pengehora av en kjerring og hennes like ødelagt unger skal bli verdenskjente.

Dette er det mest spekulative realitykonseptet jeg noensinne har sett.

En skam at et ikon som Ozzy behandles på denne måten.

For det er dette han vil bli husket for av folk flest, og det er så ufortjent som det kunne ha blitt. Han hadde fortjent så sinnssykt mye bedre.

Han er vel med på det han også, slik at de alle kan opprettholde den livsstilen og det pengeforbruket de har vennet seg til?

ShitDiddelyDo
Skrevet
  Gemini skrev (På 6.3.2005 den 23.46):

Han er vel med på det han også, slik at de alle kan opprettholde den livsstilen og det pengeforbruket de har vennet seg til?

Har har absolutt ingen makt i det hjemmet der. Hjernen hans ble ødelagt for mange år siden.

Kona hans styrte alt også før The Osbournes, men man blir naturligvis ikke like kjent av å bare være hans manager.

Hva pengeforbruk angår ville aldri den mannen der fått noen problemer uansett. Få hard-rock artister har solgt flere plater enn Ozzy, han har en festival oppkalt etter seg, og har gitt ut plater og turnert jevnt og trutt til utsolgte arenaer siden tidlig på 70-tallet.

Skrevet
  Gemini skrev (På 6.3.2005 den 23.46):

Helt ærlig, jeg tror ikke Ozzy er med i det hele tatt mer jeg. Han virker jo fullstendig ødelagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...