mess Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hei. H Håper noen kan hjelpe meg. Jeg må opprette ny mailadresse, og har adsl. (telenor) Hva skal jeg bruke på pop3 og smtp? På forhånd takk for svar. Mange hilsener fra 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Pop3: pop.online.no Smtp: smtp.online.no 0 Siter
citoyen Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Innstillingene du får under her er korrekte. Men hvis jeg tolker spørsmålet ditt riktig, at du vil opprette en ny mailadresse, så kan du ikke gjøre det bare ved å endre innstillingene i mailklienten. Da må du inn i kontrollpanelet for kontoen din på Telenors hjemmesider og opprette ny adresse der. Deretter kan du sette opp kontoen i mailklienten din. 0 Siter
mess Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Prøv med: mail.online.no Takk alle sammen. Skal nok få ordnet det nå. Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.