Gå til innhold

melodi Grand Prix

Anbefalte innlegg

Gjest ikke min smak
Skrevet

Herregud,for en grusom sang som vant

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg syns helt klart den beste vant, jeg.

fei1365380229
Skrevet

Helt klart den beste som vant.

Ellers så syns jeg at den blue velvet var ganske bra, men den kom ikke til finalen engang.

Men egentlig så bryr det meg midt i......

Gjest den ekte noor
Skrevet

Tøff sang, 80 talls feelings av den:) Blir spennende å se finalen nå!

Skrevet

Jeg tippa på forhånd at den kom til å vinne.

Vi hadde i alle fall ikke kommet noen vei i den internasjonale finalen med noen av de andre melodiene - så hvorfor ikke prøve med noe som er litt ironisk og annerledes?

Beste valget, spør du meg.

Gjest helt enig
Skrevet

Vi hadde i alle fall ikke kommet noen vei i den internasjonale finalen med noen av de andre melodiene - så hvorfor ikke prøve med noe som er litt ironisk og annerledes?

De er bra, de! Morsomt og kult.

Skrevet

Var noen av de andre noe bedre da?

Noen bedre? Syntes alle hadde et skremmende lavt nivå.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror det blir enten topp plassering eller 0 poeng i den internasjonale MGP.

Men synes nivået var lavt, og vinneren var den eneste som skilte seg litt ut.

Så spørs det om resten synes Norge er heeeelt på trynet, eller sporty i sangvalg.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Først må vi jo kvalifisere oss til den internationale finalen, etter fjorårets tabbe:)

Skrevet

Først må vi jo kvalifisere oss til den internationale finalen, etter fjorårets tabbe:)

Riktig, men det er jo blant andre land vi skal kvalifisere oss også (i Riga).

Skrevet

Noen bedre? Syntes alle hadde et skremmende lavt nivå.

My point exactly.

Gjest nickedokka
Skrevet

*urk*

Enig! Syns ikke noe om noen av de fire beste jeg. Holdt en bitteliten knapp på cheezy keys, men samme for meg egentlig.

Skrevet

Forferdelig! Selve sangen er nok ikke så verst hvis jeg hadde sluppet og sett på dem samtidig.Det verste er at de ikke kan snakke normalt. Når de blir spurt om noe sier de bare: yeah rock`n roll osv. Flaut og se på!

Skrevet

Den var da best av de som var med. Ingen tvil om det. Men jeg tenkte som så, at enten slår det an, eller så er det null poeng igjen.

Sang jo bra, men for en klovneutstyr, litt VEL spjåkete og latterlig. De var jo ikke akkurat ungdommer heller, og da blir det litt sånn småflaut.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Riktig, men det er jo blant andre land vi skal kvalifisere oss også (i Riga).

Da blir det kanskje to mgp parties på meg i år da:)

Gjest helt på jordet her..
Skrevet

Må vi kvalifisere oss til finalen?! Hvordan skal det foregå?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Må vi kvalifisere oss til finalen?! Hvordan skal det foregå?

To dager før finalen så konkurerer vi med 26 andre land om 10 plasser til finalen. Ble innført i fjor.

Skrevet

Da blir det kanskje to mgp parties på meg i år da:)

Hehe!

Ja, det kan man jo håpe på da.

Skrevet

Mannen min synes at det var en slik artig drakt han hadde på, så han ble døpt "sølvtisseluren" fra hans side. Tro hvorfor???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...