Gå til innhold

Hva synes dere om at"sølvtissen" vant Grand PriX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer pare på hva dere andre syns om aktørene og ikke selve melodien?

Gjest Cantate
Skrevet

Jeg har ikke sansen for aktørene og synes ikke de passer til å representere Norge.

skorpionfisken
Skrevet

Melodien er flott, så jeg håper de demper seg litt i det visuelle utrykket før finalen.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Virket ikke som de hadde så mye fornuftig å formidle i intervhusituasjoner, så det er vel derfor de må lage så mye oppstuss visuelt!

Gruer meg til den internasjonale finalen. Huff! De kommer sikkert til å drite seg ut. Liker at artister kan litt mer enn å synge jeg.

Gjest synes jeg spør du meg
Skrevet

Det beste som har vært på mange år. Bedre å ta det helt ut enn å tro at man er en stor sanger også drite fullstendig på draget. De ironiserer jo hele greia -og bra er det!! GP suger!!

Gjest baremei
Skrevet

Hva har skjedd??Hvem i all verden er "sølvtissen"?? Fikk ikke med meg den norske MGP, jeg...

Skrevet

Hva har skjedd??Hvem i all verden er "sølvtissen"?? Fikk ikke med meg den norske MGP, jeg...

Se reprisen på NRK2 akkurat nå - kl 1520.

Gjest baremei
Skrevet

Se reprisen på NRK2 akkurat nå - kl 1520.

Får ikke inn noen norske kanaler :( (Bor i Sverige)

Men leste litt her inne på dol og fant ut at det var en gruppe med ok sang, men merkelige kostymer?! Stemmer det?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Glamrock slik glamrock skal være, passer akkurat for en på +/- 40 som meg.

Skrevet

Men leste litt her inne på dol og fant ut at det var en gruppe med ok sang, men merkelige kostymer?! Stemmer det?

Ja, det stemmer. Glam-Rockband fra Østfold som tar'n helt ut.

Skrevet

Jeg synes det blir direkte pinlig å sende de gutta ut for å representere Norge...

Tydelig at vokalisten liker å vise fram utstyret sitt og den sølvglinsende kondom-drakta viste jo for all verden at han ikke har så mye annet å vise fram. Småfeit og ekkel! *urk*

Skrevet

Du kan faktisk se hele Grand Prix-sendinga på NRKs sider. Gratis:

http://www.nrk.no/

matildes mor
Skrevet

Vel-fikk jo litt bakoversveis da.....Men ærlig talt tror jeg de kan gjøre det bra de.Det er litt sånn enten eller tror jeg.

Dessuten har jo ikke de andre seriøse deltagerene i årenes løp gitt oss så mye å skryte av likevel.

Kult at noen tør noe annet!!

Og nei-de kommer ikke til å skjemme ut Norge.(det har skjedd så mange ganger før likevel)

I motsetning til mange andre sanger i årenes løp-så svingte ihvertfall melodien.

Det rykket i rockefoten min ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...