trubaduren Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg lurer pare på hva dere andre syns om aktørene og ikke selve melodien? 0 Siter
Gjest Cantate Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har ikke sansen for aktørene og synes ikke de passer til å representere Norge. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Melodien er flott, så jeg håper de demper seg litt i det visuelle utrykket før finalen. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Virket ikke som de hadde så mye fornuftig å formidle i intervhusituasjoner, så det er vel derfor de må lage så mye oppstuss visuelt! Gruer meg til den internasjonale finalen. Huff! De kommer sikkert til å drite seg ut. Liker at artister kan litt mer enn å synge jeg. 0 Siter
Gjest synes jeg spør du meg Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det beste som har vært på mange år. Bedre å ta det helt ut enn å tro at man er en stor sanger også drite fullstendig på draget. De ironiserer jo hele greia -og bra er det!! GP suger!! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hva har skjedd??Hvem i all verden er "sølvtissen"?? Fikk ikke med meg den norske MGP, jeg... 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hva har skjedd??Hvem i all verden er "sølvtissen"?? Fikk ikke med meg den norske MGP, jeg... Se reprisen på NRK2 akkurat nå - kl 1520. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Se reprisen på NRK2 akkurat nå - kl 1520. Får ikke inn noen norske kanaler (Bor i Sverige) Men leste litt her inne på dol og fant ut at det var en gruppe med ok sang, men merkelige kostymer?! Stemmer det? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Glamrock slik glamrock skal være, passer akkurat for en på +/- 40 som meg. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Får ikke inn noen norske kanaler (Bor i Sverige) Men leste litt her inne på dol og fant ut at det var en gruppe med ok sang, men merkelige kostymer?! Stemmer det? Ja, det stemmer. Glam-Rockband fra Østfold som tar'n helt ut. 0 Siter
naiv Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Feite menn i sølvdress er direkte ekkelt. :spy: 0 Siter
lurulf Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes det blir direkte pinlig å sende de gutta ut for å representere Norge... Tydelig at vokalisten liker å vise fram utstyret sitt og den sølvglinsende kondom-drakta viste jo for all verden at han ikke har så mye annet å vise fram. Småfeit og ekkel! *urk* 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Får ikke inn noen norske kanaler (Bor i Sverige) Men leste litt her inne på dol og fant ut at det var en gruppe med ok sang, men merkelige kostymer?! Stemmer det? Du kan faktisk se hele Grand Prix-sendinga på NRKs sider. Gratis: http://www.nrk.no/ 0 Siter
matildes mor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Vel-fikk jo litt bakoversveis da.....Men ærlig talt tror jeg de kan gjøre det bra de.Det er litt sånn enten eller tror jeg. Dessuten har jo ikke de andre seriøse deltagerene i årenes løp gitt oss så mye å skryte av likevel. Kult at noen tør noe annet!! Og nei-de kommer ikke til å skjemme ut Norge.(det har skjedd så mange ganger før likevel) I motsetning til mange andre sanger i årenes løp-så svingte ihvertfall melodien. Det rykket i rockefoten min ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.