Gå til innhold

Gulrotkake

Anbefalte innlegg

Gjest kakebakeren
Skrevet

Noen som har oppskrift på glasur til gulrotkake??

Skrevet

Jepp! Denne er kjempegod:

5dl melis

60g margarin (romtemperert)

1pk philadelphiaost (naturell)

2 ts vaniljesukker

Dette mikses sammen til jevn glasur i mixmaster og fordeles over avkjølt kake.

Elisabeth1365380359
Skrevet

ca 100 g fløteost

1 ts vaniliesukker

50 g margarin

125 g siktet melis

Gjest kresen kanskje
Skrevet

er det meg det er noe feil på ?jeg synes både gulrotkake og ostekake så kvalmt men jeg kjenner ingen andre som sier dette? alle sier at det er jo så godt.....

Gjest Concordia
Skrevet

er det meg det er noe feil på ?jeg synes både gulrotkake og ostekake så kvalmt men jeg kjenner ingen andre som sier dette? alle sier at det er jo så godt.....

Jeg hater alt av kaker og søtt (spesielt sjokoladegreier), men når det kommer til gulrot og ostekaker, da er jeg solgt!

Folk er forskjellige :)

Skrevet

Rema hadde smaksprøver på gulrotkake her om dagen, og det så vitterlig godt ut, men fytti.. den kremen kom nesten opp igjen. Kvalmeste jeg noengang har smakt! Min mor bruker melis på gulrotkake, det er godt ;)

Skrevet

Denne er veldig god, og litt frisk siden det er mandarin/ananas-ost i den:

1 pk melis

4 ts vaniljesukker

125 g Philadelphiaost (naturell)

125 g mandarin/ananasost

Røres sammen i mixern.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...