Gjest kakebakeren Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Noen som har oppskrift på glasur til gulrotkake?? 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jepp! Denne er kjempegod: 5dl melis 60g margarin (romtemperert) 1pk philadelphiaost (naturell) 2 ts vaniljesukker Dette mikses sammen til jevn glasur i mixmaster og fordeles over avkjølt kake. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ca 100 g fløteost 1 ts vaniliesukker 50 g margarin 125 g siktet melis 0 Siter
Gjest kresen kanskje Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 er det meg det er noe feil på ?jeg synes både gulrotkake og ostekake så kvalmt men jeg kjenner ingen andre som sier dette? alle sier at det er jo så godt..... 0 Siter
Gjest Concordia Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 er det meg det er noe feil på ?jeg synes både gulrotkake og ostekake så kvalmt men jeg kjenner ingen andre som sier dette? alle sier at det er jo så godt..... Jeg hater alt av kaker og søtt (spesielt sjokoladegreier), men når det kommer til gulrot og ostekaker, da er jeg solgt! Folk er forskjellige 0 Siter
mAd Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 er det meg det er noe feil på ?jeg synes både gulrotkake og ostekake så kvalmt men jeg kjenner ingen andre som sier dette? alle sier at det er jo så godt..... Rema hadde smaksprøver på gulrotkake her om dagen, og det så vitterlig godt ut, men fytti.. den kremen kom nesten opp igjen. Kvalmeste jeg noengang har smakt! Min mor bruker melis på gulrotkake, det er godt 0 Siter
Lurveliten Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Denne er veldig god, og litt frisk siden det er mandarin/ananas-ost i den: 1 pk melis 4 ts vaniljesukker 125 g Philadelphiaost (naturell) 125 g mandarin/ananasost Røres sammen i mixern. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.