Gjest den ekte noor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Har sølt stearin på det nye bordet, ligger et tynt tynt lag igjen, hvordan få det bort? 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Lurer på om jeg har hørt at du skal legge på isbiter, men det kan være jeg blander med tyggis.. ;p 0 Siter
Gjest anonymus Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Lurer på om jeg har hørt at du skal legge på isbiter, men det kan være jeg blander med tyggis.. ;p isbiter er på tyggis;) men kan hende det funker på stearin og... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ble å legge dobbelt lag med matpapir på bordet, og så stryke med lav varme. Vips så var det bare å tørke av med papir, og bordet er pent nå Så vet dere det til senere:) 0 Siter
naiv Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Strykejern på papir. Tørkepapir absorberer best. 0 Siter
nedtelling Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hei Jeg har nettopp fjernet stearing på et glassbord ved hjelp av en blanding av Zalo og Salmiakk.. Etter tips her på DOl.. Det funket kjempebra!! 0 Siter
Torv Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ooppss, jeg oppdaget samme tabben selv i dag, på skjenken og det hadde dryppet av stakene som stod der.......... Jeg tok et cd-cover og strøk/skrapte, og vips...borte var det. Tenkte i samme vaset at det hadde kanskje funket enda bedre med en sånn flat(firkantet) plastisskrape for bilruter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.