Gå til innhold

Stearin på bord

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har sølt stearin på det nye bordet, ligger et tynt tynt lag igjen, hvordan få det bort?

Fortsetter under...

Luna21365380663
Skrevet

Lurer på om jeg har hørt at du skal legge på isbiter, men det kan være jeg blander med tyggis.. ;p

Gjest anonymus
Skrevet

Lurer på om jeg har hørt at du skal legge på isbiter, men det kan være jeg blander med tyggis.. ;p

isbiter er på tyggis;)

men kan hende det funker på stearin og...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ble å legge dobbelt lag med matpapir på bordet, og så stryke med lav varme. Vips så var det bare å tørke av med papir, og bordet er pent nå:) Så vet dere det til senere:)

Skrevet

Strykejern på papir.

Tørkepapir absorberer best.

Skrevet

Hei

Jeg har nettopp fjernet stearing på et glassbord ved hjelp av en blanding av Zalo og Salmiakk.. Etter tips her på DOl.. Det funket kjempebra!!

Annonse

Skrevet

ooppss, jeg oppdaget samme tabben selv i dag, på skjenken og det hadde dryppet av stakene som stod der..........

Jeg tok et cd-cover og strøk/skrapte, og vips...borte var det.

Tenkte i samme vaset at det hadde kanskje funket enda bedre med en sånn flat(firkantet) plastisskrape for bilruter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...