Gjest branche Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 jeg trener håndball 3 ganger i uka og sykler på ergometersykkel inne. hva gjør DU? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg trener Yoga 5 ganger pr uke. Jeg svømmer også endel, pluss at jeg går veldig mye (og fort) Om sommeren driver jeg ekstra mye med vannaktiviteter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt. Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt. Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn. Åsemor, du høres ut som meg når jeg sitter og surmuler! :-) 0 Siter
Gjest hilsen en alenemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg triller tur med barnevognen (går så fort jeg kan) 1-2 dager pr.uke. Om sommeren er det bedre, da sykler jeg tur 1 gang i uka med barnet bakpå. Ellers blir det bare opp og ned 4 trapper noen ganger pr dag (tar aldri heis med mindre jeg har barnevogn med). Burde vært flinkere, men det har blitt mye mindre etter jeg fikk barn... 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg trener jazzballett 1 gang i uka og aerobic 2-3 ganger(men det varierer litt). 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt. Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn. Bra jobba. Og du brenner nok av en masse kalorier hver gang du snur deg i senga for tida (vil jeg tro). ) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt. Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn. Imponerende! Jeg har investert i en pulsklokke, den gir inspirasjon til å løfte armen med sjokolade litt raskere, samt løfte tyngere sjokoladebiter hver gang. Utrolig hvilket utslag det gir på pulsen!! Kan anbefales på det varmeste. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Her går det vel helst i sengegymnastikk 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg sykler på ergometersykkel 2-4 ganger i uka. Styrke med strikk 1 gang i uka (man skal jo være ærlig, skulle helst gjort det 2 ganger), og litt pilates innimellom. I helgene går jeg tur. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Orbitrek og Pilates. når jeg gidder... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt. Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn. ha ha ha. du er morsom!!! kjempeartig skrevet- vi kunne kanskje utviklet en synkronsport av noe slag utav dette??? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Prøver å få til og trene på spinningsykkelen som vi har hjemme 3 - 4 ganger i uken og styrketrening. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg går tur med hunden flere ganger daglig. Det varierer litt hvor lange turene blir, men jeg prøver å legge inn en legre tur hver dag, i alle fall flere ganger i uka. Ellers gidder jeg ikke trene. Det er dritkjedelig, rett og slett. Skulle jeg trent mer, ville jeg tatt opp igjen ridningen. Med hunden holder jeg vekten nede. han er grunnen til at jeg ikke går opp de 20 kgene jeg har fått av meg.. *glis* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 trener 5 ganger i uken på treningsstudio. 0 Siter
Gjest Dolika Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 jeg trenger fingrene, spiller gitar, taster sms og Doler. Er jo litt fingergymnastikk da 0 Siter
gammel røy Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Går tur 1 - 2 ganger i uka. Styrketrening m/ strikk 2 - 3 ganger i uka. Magedans når anledningen byr seg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.