Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Gjest branche
Skrevet

jeg trener håndball 3 ganger i uka og sykler på ergometersykkel inne.

hva gjør DU?

Skrevet

Jeg trener Yoga 5 ganger pr uke. Jeg svømmer også endel, pluss at jeg går veldig mye (og fort) Om sommeren driver jeg ekstra mye med vannaktiviteter.

Skrevet

Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt.

Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn.

Skrevet

Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt.

Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn.

Åsemor, du høres ut som meg når jeg sitter og surmuler! :-)

Gjest hilsen en alenemor
Skrevet

Jeg triller tur med barnevognen (går så fort jeg kan) 1-2 dager pr.uke. Om sommeren er det bedre, da sykler jeg tur 1 gang i uka med barnet bakpå.

Ellers blir det bare opp og ned 4 trapper noen ganger pr dag (tar aldri heis med mindre jeg har barnevogn med).

Burde vært flinkere, men det har blitt mye mindre etter jeg fikk barn...

Gjest baremei
Skrevet

Jeg trener jazzballett 1 gang i uka og aerobic 2-3 ganger(men det varierer litt).

Skrevet

Bra jobba. Og du brenner nok av en masse kalorier hver gang du snur deg i senga for tida (vil jeg tro).

:o)

Skrevet

Imponerende! Jeg har investert i en pulsklokke, den gir inspirasjon til å løfte armen med sjokolade litt raskere, samt løfte tyngere sjokoladebiter hver gang. Utrolig hvilket utslag det gir på pulsen!! Kan anbefales på det varmeste.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Her går det vel helst i sengegymnastikk :P

Gjest malun
Skrevet

Jeg sykler på ergometersykkel 2-4 ganger i uka.

Styrke med strikk 1 gang i uka (man skal jo være ærlig, skulle helst gjort det 2 ganger), og litt pilates innimellom.

I helgene går jeg tur.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Orbitrek og Pilates.

når jeg gidder...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

ha ha ha. du er morsom!!! kjempeartig skrevet- vi kunne kanskje utviklet en synkronsport av noe slag utav dette???

fei1365380229
Skrevet

Prøver å få til og trene på spinningsykkelen som vi har hjemme 3 - 4 ganger i uken og styrketrening.

Luna21365380663
Skrevet

Jeg går tur med hunden flere ganger daglig. Det varierer litt hvor lange turene blir, men jeg prøver å legge inn en legre tur hver dag, i alle fall flere ganger i uka. Ellers gidder jeg ikke trene. Det er dritkjedelig, rett og slett. Skulle jeg trent mer, ville jeg tatt opp igjen ridningen. Med hunden holder jeg vekten nede. han er grunnen til at jeg ikke går opp de 20 kgene jeg har fått av meg.. *glis*

Mary Poppins
Skrevet

trener 5 ganger i uken på treningsstudio.

Gjest Dolika
Skrevet

jeg trenger fingrene, spiller gitar, taster sms og Doler.

Er jo litt fingergymnastikk da :)

gammel røy
Skrevet

Går tur 1 - 2 ganger i uka. Styrketrening m/ strikk 2 - 3 ganger i uka. Magedans når anledningen byr seg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...