Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lattermusklene,.. flere ganger om dagen!!!

LOL

Skrevet

Kondisjontrening 2-3 ganger pr. uke + flere raske turer, med eller uten staver.

Styrketrening 2 ganger pr. uke.

Skrevet

Det hender jeg går fra sofaen og inn på toalettet, men det skal være rimelig krise før jeg går så langt.

Fingrene trener jeg ved å skrive mye på internett, og venstrearmen trener jeg ved å løfte sjokolade og godteri fra bordet og inn i munn.

Snart får du nok mye annet å gjøre også...:-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Aerobic 2-3 ganger i uka... Kampsport kanskje hver 14 dag, har tenkt å begynne å jogge når våren kommer.

serendipity
Skrevet

Spinning 2 -3 ganger i uken, og så går jeg ofte tur (raskt tempo i ca. 1 time). Burde nok trent litt styrke også.. Men det er så inmari kjedelig!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trener vekter 3-4 ganger i uka. Har dessverre hatt en litt småslapp periode de siste ukene. Men jeg kommer igjen. Har egentlig vært ganske flink etter nyttår.

Jeg skal også ta en joggetur i ny og ne når det blir litt varmere i været.

Skrevet

Jeg går powerwalk på tredemølle (sånn som han der treningssossen kaller ikketrening), jogger litt og tar pushups. Sånn har jeg ikketrent av meg 8 kilo.

Skrevet

Ha! Akkurat i kveld har jeg syklet på ergomtersykkelen og trent litt bøy og tøy og situps og sånt etterpå! Ha! Dessverre har jeg ligget på latsiden i det siste, men nå håper jeg at jeg klarer å ta meg sammen igjen.

thinkerbell
Skrevet

*trekker ullpleddet over hodet og lister seg vekk*

Gjest i to og et halvt år
Skrevet

Jeg trener intervalltrening på tredemølle ca.1 time to ganger i uken, samt styrketrening en gang pr. uke!

ShitDiddelyDo
Skrevet

*trekker ullpleddet over hodet og lister seg vekk*

Næsj. Det er trening like god som noen å løfte vinglasset så mye som du gjør. :)

thinkerbell
Skrevet

Næsj. Det er trening like god som noen å løfte vinglasset så mye som du gjør. :)

du er så søt :)

Det er så kaldt at det er umulig å gjøre noe! I dag har jeg trent hardt. Vaklet ut på høyhelede sko med sigarett i hånden for å hente ved. Komplisert. Parkerte på vedhaugen for å spise en kvikklunch og en appelsin. *vært ute på tur*

ShitDiddelyDo
Skrevet

du er så søt :)

Det er så kaldt at det er umulig å gjøre noe! I dag har jeg trent hardt. Vaklet ut på høyhelede sko med sigarett i hånden for å hente ved. Komplisert. Parkerte på vedhaugen for å spise en kvikklunch og en appelsin. *vært ute på tur*

Ingenting er som en skikkelig kvikklunsj når man er på tur. Problemet er at jeg aldri er på tur, men kvikklunsj er faktisk så godt at det gjør seg selv når man ikke er på tur! :)

thinkerbell
Skrevet

Ingenting er som en skikkelig kvikklunsj når man er på tur. Problemet er at jeg aldri er på tur, men kvikklunsj er faktisk så godt at det gjør seg selv når man ikke er på tur! :)

ja! :)

Skrevet

Trener styrke og vekter, har gjort det i mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...