Gå til innhold

Kontrastfylt samtale- bare en betraktning

Anbefalte innlegg

Gjest litt sjalu
Skrevet

Snakket nettopp med søster'n i India. Hun satt på strandbar på Goa og så utover blå sjø, palmer og skulle ut og bade. Jeg ser utover frossen fjord, folk som pilker og skal ut og ake med ungene.....

Vi var enig om at hun var heldig....

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Kan det ikke være slik at dere begge er heldige. Å se folk som pilker, og å dra ut å ake er vel fint det og. Men på en annen måte.

Gjest litt sjalu
Skrevet

Kan det ikke være slik at dere begge er heldige. Å se folk som pilker, og å dra ut å ake er vel fint det og. Men på en annen måte.

Å joda. Heldig jeg også- bare på en annen måte. Men vi var enig om at hun pr def. akkurat da var heldigst siden det jeg skulle får hun komme tilbake til om en uke.

Jeg derimot må vente sammen med dere andre på sommeren her hjemme....

Men da har vi jo noe å se frem til da.

Optimisten jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...