Gå til innhold

Tenker dere at deres forhold skal vare livet ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Emini
Skrevet

En klasseveninne av meg har nettopp forlovet meg. "jeg vet jo at det blir oss livet ut, så vi kan jo like så godt gifte oss", sa hun. Og jeg håper virkelig at det er livslang kjærlighet. Men...

er det ikke så mye som 50% av alle ekteskap som ryker? Er dere overbevist om at dere vil holde sammen til døden skiller dere ad?

dere må gjerne være anonyme?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• ShitDiddelyDo

3

• lurulf

2

• cecily

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Luna21365380663
Skrevet

Hvis hun har forlovet deg, skjønner jeg jo at du tviler på at forholdet skal vare.. Du virker jo litt skeptisk, da.. ;o) LOL

Men jeg er overbevist om at vårt forhold skal vare livet ut. Vi lever ikke på en rosenrød sky, bare så det er sagt, men vi er villig til å kjempe "till the bitter end".. ;o)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Overbevist? Nei. Men instillingen min er å gjøre så godt jeg kan for å få det til.... Så får gubbingsen gjøre sin del. Har "bare" holdt i 12 år til nå så det er kanskje litt tidlig å uttale seg tatt i betraktning at jeg akter å leve til jeg blir en sånn 80-90-100 år gammel??

Skrevet

Jeg hadde vel ikke giftet meg om jeg trodde vi skulle skille oss om noen år.

Beklager, men jeg er møkka lei slike spørsmål som dette. Kan ikke vi som har lyst til å gifte oss få lov til å gjøre det uten at vi skal få skilsmissestatistikker tredd over hodet?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg tror og håper at forholdet mellom meg og min kjære skal holde livet ut.

Men en kan jo aldri vite. Men jeg er innstilt på og jobbe for det, det er han også.

Livet er dessverre ikke rosenrødt, men en kan ikke gå rundt og være pessimistiske hele tiden heller!

Gjest fikk lov å være anonym
Skrevet

Selvfølgelig skal det holde livet ut, ellers hadde jeg ikke tatt bryet med å satse på dette.

Skrevet

Ja, det tror jeg. Kan jo ikke skille meg for at statistikken sier at det muligens skjer..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, jeg er ikke overbevist.Det kan man vel aldri være.

Men det er målsettingen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

JA! Jeg er overbevist om at det vil vare livet ut! :D

gammel røy
Skrevet

Har klassevenninnen din forlovet deg? Den var ny. :D

Foreløpig har ekteskapet vårt holdt i snart 18 år, og målet er selvfølgelig fortsatt at det skal vare "til døden skiller oss ad".

Lykke til, da!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

JA! Jeg er overbevist om at det vil vare livet ut! :D

Hvordan kan du tørre å si det da?

Gjest nickedokka
Skrevet

Ja, vi har tenkt å holde sammen livet ut. Men man har jo ingen garantier for noe her i livet, så jeg kan ikke si jeg er bombesikker.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvordan kan du tørre å si det da?

Jeg er stor i kjeften :D

Skrevet

Jeg håper da det.

Nå har vi vært sammen i ca 13-14 år, og jeg håper vi fortsetter å ha det bra sammen selvom man ikke har noen garantier.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg kommer aldri til å være bastant på at det kommer til å vare livet ut. Jeg kommer til å håpe, gitt at det er et godt forhold, og gjøre mitt for at forholdet skal fungere, men ingen ting er sikkert :)

Skrevet

Jeg hadde vel ikke giftet meg om jeg trodde vi skulle skille oss om noen år.

Beklager, men jeg er møkka lei slike spørsmål som dette. Kan ikke vi som har lyst til å gifte oss få lov til å gjøre det uten at vi skal få skilsmissestatistikker tredd over hodet?

:-)

Det var et artig svar.

Kanskje vi er for opptatt av statistikker?

Jeg har vært gift med mannen min i to omganger :-), men nå skal det vare livet ut.

Forskjellen på nå og før, er at når vi tidligere sa vi skulle forsøke, sier i idag at VI VIL. :-)

Og det endrer en hel masse i måten å behandle hverandre.

Jeg vil ha han resten av livet, ergo behandler jeg han tilsvarende.

Og jadden tror du ikke han gjør det ssamme :-)

Skrevet

Fra min side - ja. Den andre parten kan jeg dessverre ikke "styre" det for.

Gjest malun
Skrevet

Jeg er 100 prosent innstilt på at ekteskapet mitt skal vare livet ut, og det er heldigvis mannen min også.

Så lenge vi begge har den innstillingen, handler deretter og tar vare på oss selv og hverandre, har vi i hvert fall en skikkelig fair sjanse.

Så langt er vi gift på sjette året.

fei1365380229
Skrevet

Jeg er nesten helt sikker på at vårt ekteskap skal holde livet ut. Vi har vært gift i snart 11 år og sammen i snart 14 år.

Skrevet

Ja, jeg tror at vårt ekteskap vil vare livet ut.

Dessuten har vi lovet datteren vår at vi aldri skal skille oss, så det løftet får vi holde, ellers får vi med henne å gjøre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...