Gå til innhold

Hvem er din farvoritt i idol?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Hvis du kun skal nevne 1...hvem er da din favoritt?

Luna21365380663
Skrevet

Vår nye landsmann.. husker ikke hva han heter.. han med fløyelsstemmen.. Alejandro?? Var det det?

Skrevet

Jorun Stiansen, hun som prater som en bryggesjauer!

Skrevet

Jorunn. I år må det bli ei jente.

Hvorfor det?

Snorkfrøken
Skrevet

Kurt Nilsen

Enig..det finnes kun ETT idol.

Kurt, ingen over ingen ved siden.

fei1365380229
Skrevet

Erik

Liker også Erik, men tror ikke han når opp fordi han ikke har fjortis draget.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Liker også Erik, men tror ikke han når opp fordi han ikke har fjortis draget.

Dessverre!

Men på den annen side, kan ikke for mitt bare liv skjønne at Kurt hadde fjortisdrag jeg da! Etter at han BLE kjendis, så skjønner jeg det. Men ikke før han ble stemt fram. Ikke pokker! Fjortisene ville heller stemt fram Håkon. Så det der stemmer ikke helt...

Gjest rutangis netu
Skrevet

Dessverre!

Men på den annen side, kan ikke for mitt bare liv skjønne at Kurt hadde fjortisdrag jeg da! Etter at han BLE kjendis, så skjønner jeg det. Men ikke før han ble stemt fram. Ikke pokker! Fjortisene ville heller stemt fram Håkon. Så det der stemmer ikke helt...

Der blanda jeg visst litt! Håkon og Kurt deltok visst i hvert sitt år de. hehe... Men du skjønte poenget?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der blanda jeg visst litt! Håkon og Kurt deltok visst i hvert sitt år de. hehe... Men du skjønte poenget?

Jeg synes å huske at 1. året med Idol, så stemte man på den man ville ha ute i finalene. I motsetning til nå, som man stemmer på de man vil ha videre.

Poenget mitt er vartfall at når man stemmer på den man vil ha videre, så går sånne mennesker som Sandra videre, siden hun er alle fjortisers helt.

Hvis noen skjønte hva jeg ville fram til da.. ble litt rotete det her.

Skrevet

1. Jorunn

2. Cindy

3. Ali

4. Erik

Oi, jeg glemte jo Andrea. Hun sang ikke så bra nå fredag, men når hun sang Black Velvet forrige gang, var det helt rått.

Skal bli spennende å se hvem av disse som synger best fremover.

Jorunn, Cindy og Andrea er jo knallbra på hver sin måte.(Av jentene)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...