Meg igjen ¤ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Mener å huske at det er fins steder man kan levere inn dette gratis. Stemmer det ? Hvet du hvor, bor i Oslo 4. 0 Siter
Gjest salg og innlevering Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hos alle elektroforhandlere. Der du kan kjøpe utstyr, kan du også levere inn. 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Hos alle elektroforhandlere. Der du kan kjøpe utstyr, kan du også levere inn. Takk for tipset. Gjelder det også når man ikke skal handle nytt der å da ? ) 0 Siter
Gjest kast i vei Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Takk for tipset. Gjelder det også når man ikke skal handle nytt der å da ? ) Ja, det gjelder uansett :-) 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Ja, det gjelder uansett :-) Alle tiders, TAKK for hjelpen. 0 Siter
snooker Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Du kan kjøre innom renovasjonsanlegget på Brobekk eller på Grønmo. De tar i mot det meste gratis. Du finner åpningstider her: http://www.renovasjonsetaten.oslo.kommune.no/apningstidertelefoner/ 0 Siter
Meg igjen ¤ Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Du kan kjøre innom renovasjonsanlegget på Brobekk eller på Grønmo. De tar i mot det meste gratis. Du finner åpningstider her: http://www.renovasjonsetaten.oslo.kommune.no/apningstidertelefoner/ Takker for svar da skal jeg kvitte meg med det i morgen. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Takker for svar da skal jeg kvitte meg med det i morgen. ) Tar du med litt av mitt og? Har masse stæsj stående i kjelleren som liksom aldri beveger seg videre. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tar du med litt av mitt og? Har masse stæsj stående i kjelleren som liksom aldri beveger seg videre. Har du stående noe morsomt der da - eller bare gammelt skrot? Fikk god nytte av en del av delene sist du hadde noe du skulle lempe som jeg hørte om *s* 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Har du stående noe morsomt der da - eller bare gammelt skrot? Fikk god nytte av en del av delene sist du hadde noe du skulle lempe som jeg hørte om *s* Det funker ikke lenger, noe av det. Eller stereoannlegget funker litt da, men det har innebygget volumkontroll som ikke kan justeres, også har det automatisk på-knapp. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Det funker ikke lenger, noe av det. Eller stereoannlegget funker litt da, men det har innebygget volumkontroll som ikke kan justeres, også har det automatisk på-knapp. Ah, da er det ikke så interessant nei *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.