Gå til innhold

Noe som faktisk funker mot kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Diane i en seks-sju år nå, og har dermed vært kvisefri like lenge. Fantastiske greier, MEN.. hvis jeg nå skal slutte på disse, fins det noe annet jeg kan bruke som funker like godt? Noe man kan bruke hvis man, tjah, skulle slumpe til å bli gravid? ;)

Jeg hadde en periode for noen år siden der der jeg måtte bruke et annet p-pillemerke et par måneder, og kvisene jeg håpet jeg hadde vokst av meg, kom tilbake med rekordfart, så jeg vet de er der enda :/

Skrevet

Graviditet er nesten håpløst, men så noen hadde prøvd å vaske ansiktet med dr.greves med stort hell.

Ellers virker Basiron fra apoteket utrolig godt på meg. Men det er for lite forsket på i forbindelse med graviditet.

Mary Poppins
Skrevet

Kusinen min har i alle år vært veldig plaget av kviser og har prøvd det meste, men her om dagen traff jeg henne (har ikke sett henne på et halvt år) og hun var heelt kvisefri. Jeg ble ganske sjokkert og måtte bemerke det og da fortalte hun om et produkt som heter Proactive Solution, som hun har kjøpt på tv-shop.

Kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Kusinen min har i alle år vært veldig plaget av kviser og har prøvd det meste, men her om dagen traff jeg henne (har ikke sett henne på et halvt år) og hun var heelt kvisefri. Jeg ble ganske sjokkert og måtte bemerke det og da fortalte hun om et produkt som heter Proactive Solution, som hun har kjøpt på tv-shop.

Kanskje verdt et forsøk?

Humm, hørtes dyrt ut å være avhengig av noe fra tv-shop, men skal se om det kan fås tak i andre steder, takktakk :)

Skrevet

Graviditet er nesten håpløst, men så noen hadde prøvd å vaske ansiktet med dr.greves med stort hell.

Ellers virker Basiron fra apoteket utrolig godt på meg. Men det er for lite forsket på i forbindelse med graviditet.

Huff, nei jeg får kanskje ta meg en tur til legen og høre hva han har å si. Skulle liksom tro at man var ferdig med kviser når man kommer i midten av tjueårene, men neida.. *rister på hodet* :P

Gjest kvisefri - kanskje?
Skrevet

jeg har slitt med kviser siden jeg sluttet på p-piller for halvannet år siden og først nå i det siste har det blitt bedre... Vet ikke helt hva jeg gjør annerledes, men jeg bruker produkter fra Md formulation og er finere enn på lenge. I tillegg har jeg hørt at en foundation fra "Bare Essentuals" som heter id make up skal være positiv mot kviser. Lykke til, jeg vet svært godt hvor plagsomt det er å føle seg som en 14 åring når man nærmer seg 30...

Mary Poppins
Skrevet

jeg har slitt med kviser siden jeg sluttet på p-piller for halvannet år siden og først nå i det siste har det blitt bedre... Vet ikke helt hva jeg gjør annerledes, men jeg bruker produkter fra Md formulation og er finere enn på lenge. I tillegg har jeg hørt at en foundation fra "Bare Essentuals" som heter id make up skal være positiv mot kviser. Lykke til, jeg vet svært godt hvor plagsomt det er å føle seg som en 14 åring når man nærmer seg 30...

Foundation fra Bare Essentuals er et vidundermiddel. Huden får en såå fin glød samtidig som foundationen ikke tetter porer, og i tillegg ser den så naturlig ut. Den kommer i løspudder og bør påføres med kost.

Jeg bruker bare den og får veldig mye komplimenter på huden min og blir ofte spurt hva jeg gjør for å holde den så fin. Trikset er Bare Essentuals foundation :)

Skrevet

Foundation fra Bare Essentuals er et vidundermiddel. Huden får en såå fin glød samtidig som foundationen ikke tetter porer, og i tillegg ser den så naturlig ut. Den kommer i løspudder og bør påføres med kost.

Jeg bruker bare den og får veldig mye komplimenter på huden min og blir ofte spurt hva jeg gjør for å holde den så fin. Trikset er Bare Essentuals foundation :)

ja...og jeg skal til USA snart og der koster det 150 kroner... Mot 400 ca. her hjemme!!!!!

Mary Poppins
Skrevet

ja...og jeg skal til USA snart og der koster det 150 kroner... Mot 400 ca. her hjemme!!!!!

jeg bestiller mye av mine produkter på www.skinstore.com, blir halve prisen da ja :)

Skrevet

jeg bestiller mye av mine produkter på www.skinstore.com, blir halve prisen da ja :)

Hva betaler du da for å få varene? moms, toll og andre uventede kostnader?

Mary Poppins
Skrevet

Hva betaler du da for å få varene? moms, toll og andre uventede kostnader?

Betaler $29 som tilsvarer cirka 180 kr, men pluss frakt er vi nok oppi 250kr. Men jeg pleier å bestille flere ting samtidig, slik at jeg slipper betale fraktkostnader for hver ting jeg skal ha.

Skrevet

Hvor finner man den når man surfer rundt på skinstore.com ?

Finner masse bare excentuals-ting, men vet ikke helt hvilken du mener.

Mary Poppins
Skrevet

Bare essentuals og Jane Iredale har de samme produktene men går under to ulike navn. Søk heller på Jane Iredale hvis Bare Essentuals ikke fører foundationen på den nettsiden. Altså produktet er det samme.

Mary Poppins
Skrevet

http://www.skinstore.com/store/product.asp?catID=2842&prodID=2850

her har du den jeg har. Skinstore pleide å føre Bare Essentuals foundation før, men jeg fant den ikke nå jeg heller. Men jeg har prøvd begge deler og de er like fine. Begge er laget av helt naturlige mineraler.

Skrevet

Jeg var ferdig med kviser da jeg begynte med hormonell prevensjon. Men tror du ikke at det har poppet opp som bare fy nå da jeg har sluttet med prevensjon?

Fyttirakkern sier jeg bare. Det er et helvete og jeg er særdeles misfornøyd med tilstanden. Jeg har ikke funnet noen mirakelkur enda *mumle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...