Spirello Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvor sundt er egentlig agurk og salat? Er ikke veldig flink til å spise frukt og grønnsaker, men prøver å få i meg noe. Salat er greit, så spiser det under pålegget, og ved siden av maten. Spiser masse agurk og paprika på brødskiva, men er det sunt eller har det ikke noe for seg? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 jada, særlig paprika -- masse vitaminer og ting du trenger. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Agurk inneholder visst nesten bare vann, men usunt er det da ikke. Om det har den store næringsverdien er jeg dog litt tvilende til... 0 Siter
Torv Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Enkelt sagt: Frukt med sterke farger, har mye antioksidanter. Jeg kan nevne paprika, tomat, broccoli, blåbær m.m Stikk på biblioteket og lån boka som heter Antioksidanter. Interessant ......... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.