nick Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 ...så må de gjerne se ut som henne----> Om hun ikke er der nå, så dukker hun opp ganske så snart. 0 Siter
nick Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 hæææææææ?????? Bare følg med på reklamen til høyre, når du ser ei på vei opp trappa så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Bare følg med på reklamen til høyre, når du ser ei på vei opp trappa så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener. Nattbukser til sengevætere? Bli Plan-fadder du også? Nøstebarn - ubehandlet ull for en behagelig start? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nattbukser til sengevætere? Bli Plan-fadder du også? Nøstebarn - ubehandlet ull for en behagelig start? Nå var hun der. Den dama kler sine jeans. 0 Siter
neuni Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nå var hun der. Den dama kler sine jeans. jepp. sikle. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 jepp. sikle. Kan tenke meg at kjæresten din hadde latt deg ta henne med hjem en dag hvis du spør han veldig pent! 0 Siter
neuni Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Kan tenke meg at kjæresten din hadde latt deg ta henne med hjem en dag hvis du spør han veldig pent! han påstår at han ikkje synes rompa var fin. den var for liten eller noko. eg er usikker på om han er kresen, eller berre bortskjemt *glize* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 han påstår at han ikkje synes rompa var fin. den var for liten eller noko. eg er usikker på om han er kresen, eller berre bortskjemt *glize* Han har et poeng. Selv om jeg liker små rumper også. Jeg liker vel egentlig rumper generelt. Men det var ikke mye å gripe tak i i akkurat den der. 0 Siter
flisa Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 ...og dette er det jeg ser: http://forum.doktoronline.no/forum/6/1488.ipg?view=full så du skjønner..... 0 Siter
Gjest liker dem litt større Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 den så jo så liten ut. flat.. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 er den borte nå? ser ikke noe jeg, har kikket en stund.. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Han har et poeng. Selv om jeg liker små rumper også. Jeg liker vel egentlig rumper generelt. Men det var ikke mye å gripe tak i i akkurat den der. Hæ? Rumpa var jo stor, jo.. i forhold til stankellårene.. Stod ikke helt i forhold til hverandre, synes jeg, da.. Men jeg har jo både større rumpe og lår, da.. Skal prøveå øve meg på å gå slik i trapper, selv om vi har heis her da.. Men kan prøveå stå slik i heisen.. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.