Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så må de gjerne se ut som henne---->

Om hun ikke er der nå, så dukker hun opp ganske så snart.

Skrevet

hæææææææ??????

Bare følg med på reklamen til høyre, når du ser ei på vei opp trappa så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener.

Skrevet

Bare følg med på reklamen til høyre, når du ser ei på vei opp trappa så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener.

Nattbukser til sengevætere? Bli Plan-fadder du også? Nøstebarn - ubehandlet ull for en behagelig start?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nattbukser til sengevætere? Bli Plan-fadder du også? Nøstebarn - ubehandlet ull for en behagelig start?

Nå var hun der.

Den dama kler sine jeans.

Skrevet

Nå var hun der.

Den dama kler sine jeans.

jepp. sikle.

ShitDiddelyDo
Skrevet

jepp. sikle.

Kan tenke meg at kjæresten din hadde latt deg ta henne med hjem en dag hvis du spør han veldig pent! :)

Skrevet

Kan tenke meg at kjæresten din hadde latt deg ta henne med hjem en dag hvis du spør han veldig pent! :)

han påstår at han ikkje synes rompa var fin. den var for liten eller noko. eg er usikker på om han er kresen, eller berre bortskjemt *glize*

ShitDiddelyDo
Skrevet

han påstår at han ikkje synes rompa var fin. den var for liten eller noko. eg er usikker på om han er kresen, eller berre bortskjemt *glize*

Han har et poeng. Selv om jeg liker små rumper også. Jeg liker vel egentlig rumper generelt. Men det var ikke mye å gripe tak i i akkurat den der. :)

Gjest liker dem litt større
Skrevet

den så jo så liten ut. flat..

lalala1365380457
Skrevet

er den borte nå? ser ikke noe jeg, har kikket en stund..

Luna21365380663
Skrevet

Han har et poeng. Selv om jeg liker små rumper også. Jeg liker vel egentlig rumper generelt. Men det var ikke mye å gripe tak i i akkurat den der. :)

Hæ? Rumpa var jo stor, jo.. i forhold til stankellårene.. Stod ikke helt i forhold til hverandre, synes jeg, da.. Men jeg har jo både større rumpe og lår, da.. Skal prøveå øve meg på å gå slik i trapper, selv om vi har heis her da.. Men kan prøveå stå slik i heisen.. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...