Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Noen som har peil om man kan få det billigere enn til 399,- (Elkjøp)? 0 Siter
Gjest Concordia Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Du kan f.eks laste det ned? Det har jeg gjort! Skal ikke oppfordre til noe altså, bare et tips! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Du kan f.eks laste det ned? Det har jeg gjort! Skal ikke oppfordre til noe altså, bare et tips! Ja, har prøvd det shø. Men blei så masse stress, for manglet en cd osv. Så kjærsten min skal kjøpe det til meg heller sa han. 0 Siter
Gjest Concordia Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ja, har prøvd det shø. Men blei så masse stress, for manglet en cd osv. Så kjærsten min skal kjøpe det til meg heller sa han. Ok. Men altså, gjør du det med DC++ og får med alle 4 CD'ene og har alcohol, og deretter går på gamecopyworld.com for å laste ned crack'en så VIPS har du spillet! (lettere enn det høres ut) Men mange mener jo at det enkle om oftest er det beste, så 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ok. Men altså, gjør du det med DC++ og får med alle 4 CD'ene og har alcohol, og deretter går på gamecopyworld.com for å laste ned crack'en så VIPS har du spillet! (lettere enn det høres ut) Men mange mener jo at det enkle om oftest er det beste, så Har disse programmene ja, men var noe som gikk galt underveis. Vartfall i følge kjæresten min som skulle fikse det for meg. Kanskje han bare prøver å lure seg unna?? 0 Siter
Gjest Concordia Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Har disse programmene ja, men var noe som gikk galt underveis. Vartfall i følge kjæresten min som skulle fikse det for meg. Kanskje han bare prøver å lure seg unna?? Ja, virker sånn Var sikkert crack'en du mangla da. For jeg synes ikke spillet er SÅÅ bra at jeg ville betalt for det liksom, selv om det er et kult avkoblingsspill. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Ja, virker sånn Var sikkert crack'en du mangla da. For jeg synes ikke spillet er SÅÅ bra at jeg ville betalt for det liksom, selv om det er et kult avkoblingsspill. Er det ikke så bra?? Hmm..kanskje jeg skulle ønske meg et annet et da. *Gruble gruble* 0 Siter
Gjest Concordia Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Er det ikke så bra?? Hmm..kanskje jeg skulle ønske meg et annet et da. *Gruble gruble* Jo! Altså, jeg var hekta de 3 første gangene. Men i lengden blir det for kjedelig og stressende liksom. Føler at man gjør de samme tinga om og om igjen uten å liksom komme videre. Når det skal sies er det mange muligheter i spillet, mange forskjellige måter og spille på og div. du kan gjøre med simmene. Så det er ikke et dårlig spill, for all del. Jeg elsker jo som regel sånne typer spill. Mulig jeg bare er litt utålmodig. Og kanskje også fordi jeg har ørti andre gode spill og spille nå som jeg har lært meg å laste ned ;P 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jo! Altså, jeg var hekta de 3 første gangene. Men i lengden blir det for kjedelig og stressende liksom. Føler at man gjør de samme tinga om og om igjen uten å liksom komme videre. Når det skal sies er det mange muligheter i spillet, mange forskjellige måter og spille på og div. du kan gjøre med simmene. Så det er ikke et dårlig spill, for all del. Jeg elsker jo som regel sånne typer spill. Mulig jeg bare er litt utålmodig. Og kanskje også fordi jeg har ørti andre gode spill og spille nå som jeg har lært meg å laste ned ;P Okei,skjønner hva du mener. Det er jo sant som du sier, man kan jo bare laste ned pc-spill. Men jeg har jo en game cube stående som kunne trengt et nytt spill. Litt verre å laste ned/brenne de 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det ble sinms på meg.. HEKTA (Så lenge det varer) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.