Gå til innhold

Sims 2

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Noen som har peil om man kan få det billigere enn til 399,- (Elkjøp)?

Gjest Concordia
Skrevet

Du kan f.eks laste det ned? Det har jeg gjort!

Skal ikke oppfordre til noe altså, bare et tips!

:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan f.eks laste det ned? Det har jeg gjort!

Skal ikke oppfordre til noe altså, bare et tips!

:)

Ja, har prøvd det shø. Men blei så masse stress, for manglet en cd osv. Så kjærsten min skal kjøpe det til meg heller sa han. :D

Gjest Concordia
Skrevet

Ja, har prøvd det shø. Men blei så masse stress, for manglet en cd osv. Så kjærsten min skal kjøpe det til meg heller sa han. :D

Ok. Men altså, gjør du det med DC++ og får med alle 4 CD'ene og har alcohol, og deretter går på gamecopyworld.com for å laste ned crack'en så VIPS har du spillet! (lettere enn det høres ut)

Men mange mener jo at det enkle om oftest er det beste, så :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ok. Men altså, gjør du det med DC++ og får med alle 4 CD'ene og har alcohol, og deretter går på gamecopyworld.com for å laste ned crack'en så VIPS har du spillet! (lettere enn det høres ut)

Men mange mener jo at det enkle om oftest er det beste, så :)

Har disse programmene ja, men var noe som gikk galt underveis. Vartfall i følge kjæresten min som skulle fikse det for meg. Kanskje han bare prøver å lure seg unna?? :)

Gjest Concordia
Skrevet

Har disse programmene ja, men var noe som gikk galt underveis. Vartfall i følge kjæresten min som skulle fikse det for meg. Kanskje han bare prøver å lure seg unna?? :)

Ja, virker sånn ;)

Var sikkert crack'en du mangla da.

For jeg synes ikke spillet er SÅÅ bra at jeg ville betalt for det liksom, selv om det er et kult avkoblingsspill.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, virker sånn ;)

Var sikkert crack'en du mangla da.

For jeg synes ikke spillet er SÅÅ bra at jeg ville betalt for det liksom, selv om det er et kult avkoblingsspill.

Er det ikke så bra??

Hmm..kanskje jeg skulle ønske meg et annet et da.

*Gruble gruble*

Gjest Concordia
Skrevet

Er det ikke så bra??

Hmm..kanskje jeg skulle ønske meg et annet et da.

*Gruble gruble*

Jo! Altså, jeg var hekta de 3 første gangene.

Men i lengden blir det for kjedelig og stressende liksom. Føler at man gjør de samme tinga om og om igjen uten å liksom komme videre. Når det skal sies er det mange muligheter i spillet, mange forskjellige måter og spille på og div. du kan gjøre med simmene.

Så det er ikke et dårlig spill, for all del. Jeg elsker jo som regel sånne typer spill. Mulig jeg bare er litt utålmodig. Og kanskje også fordi jeg har ørti andre gode spill og spille nå som jeg har lært meg å laste ned ;P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jo! Altså, jeg var hekta de 3 første gangene.

Men i lengden blir det for kjedelig og stressende liksom. Føler at man gjør de samme tinga om og om igjen uten å liksom komme videre. Når det skal sies er det mange muligheter i spillet, mange forskjellige måter og spille på og div. du kan gjøre med simmene.

Så det er ikke et dårlig spill, for all del. Jeg elsker jo som regel sånne typer spill. Mulig jeg bare er litt utålmodig. Og kanskje også fordi jeg har ørti andre gode spill og spille nå som jeg har lært meg å laste ned ;P

Okei,skjønner hva du mener. Det er jo sant som du sier, man kan jo bare laste ned pc-spill. Men jeg har jo en game cube stående som kunne trengt et nytt spill. Litt verre å laste ned/brenne de :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det ble sinms på meg.. HEKTA (Så lenge det varer) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...